Безкоштовні вебінари. Як це працює?

Безкоштовні вебінари. Як це працює

Інтернет-користувачі рідко обходять стороною яскравий заголовок із написом: «Безкоштовні вебінари». Особливо якщо тематика такого онлайн-заходу буде цікавою для аудиторії. Що отримує організатор безкоштовного заходу? Залучення нових користувачів, збільшення клієнтської бази та нових учасників майбутніх вебінарів.

Але попри очевидну користь таких вебінарів, представники деяких компаній ігнорують безкоштовні онлайн-заходи. Наскільки це розумно? Питання риторичне. З огляду на те, яку користь такі відеоконференції приносять. А тепер більше конкретики: 7 причин проводити безкоштовні вебінари.

Наскільки поширені безкоштовні онлайн-вебінари?

До такого методу залучення аудиторії вдаються багато компаній-початківців та фахівців. Так, перспективні стартапи зростають як на дріжджах. Не дивно, що безкоштовні вебінари все частіше зустрічаються в інтернет-просторі. До речі, і популярні бренди залучають нових клієнтів у такий нехитрий спосіб.

Якщо плануєте заробляти на проведенні вебінарів, то, швидше за все, не відразу підтримаєте ідею про безкоштовні онлайн-заходи. Будь-яка праця має бути оплачена, правда? Але якщо ви маловідомий спеціаліст, хочете заявити про себе та розширити свій бренд, організуйте цикл безкоштовних вебінарів.

Натомість ви отримаєте інформацію про лідів. Зможете поспілкуватися з потенційними клієнтами особисто, познайомитися з ними ближче та збільшити свої шанси на успішну угоду. Одночасно ви отримуєте їхню контактну інформацію, щоб залишатися на зв’язку.

Якщо ви вже достатньо відомі серед своєї цільової аудиторії і хочете використати вебінар для отримання прямого прибутку, без роздумів призначайте плату за місце у вебінарній кімнаті.

Варто проводити платні вебінари, якщо у вас є ексклюзивна інформація, дані, які важко знайти. Аби вони були справді корисні. Люди платитимуть за це. Але така інформація має бути перевірена. Вам слід подбати про надійні джерела, особисто знати експертів та лідерів думок.

Однак якщо ви лише починаєте заявляти про себе світові, радимо зупинитися на виборі безкоштовних онлайн-заходів. І ось чому…

7 причин проводити безкоштовні вебінари

7 причин проводити безкоштовні вебінари

Збільшують кількість підписників

Попередня реєстрація на вебінар необхідна не лише для того, щоб нагадати користувачам про зустріч або надіслати їм посилання на онлайн-захід. Це ще й відмінна можливість визначити об’єктивну кількість зацікавлених передплатників. Навіть якщо користувач, що зареєструвався, не відвідає вебінар, його контактна інформація залишиться у вас. Так ви зможете продовжити з ним роботу після зустрічі: надіслати запис онлайн-заходу, повідомити про майбутні події.

Поліпшують впізнаваність

Люди охоче купують товар у перевірених магазинах та фірмах, звертаються до надійного постачальника послуг. Якщо ви почали працювати нещодавно, обов’язково спробуйте просувати своє ім’я або бренд через безкоштовні вебінари. Головне – давайте слухачам корисну інформацію. Так ви отримаєте статус експерта і будете більш пізнаваними у вашій сфері діяльності.

Впливають на конверсію

Реклама в інтернеті дає в середньому конверсію 1-3%. Тобто зі 100 осіб, які відвідали сайт, найчастіше лише 1, 2 або 3 клієнти замовлять послугу або куплять товар. Проведення безкоштовних вебінарів може забезпечити конверсію навіть 20%. Тобто з тих самих 100 осіб вже 20 із великою ймовірністю стануть вашими постійними клієнтами.

Дозволяють краще вивчити цільову аудиторію

Дані вебаналітики надають дуже розмиту інформацію про ваших клієнтів. Під час вебінару ви безпосередньо спілкуєтеся з цільовою аудиторією, а тому зможете отримати відповіді на питання, що вас цікавлять. Для цього використовуйте всі можливості спілкування у сервісі вебінарів – чат, опитування, запрошення учасників до прямого ефіру. 

Працюють на репутацію

Враження про ваш вебінар слухачі підсвідомо перекладатимуть і на ваш продукт або послугу. Наприклад, якщо онлайн-захід їм сподобається, то вони будуть більш прихильні й до вашого товару. Тому діліться з учасниками актуальною та корисною інформацією, спілкуйтеся з ними, жартуйте – робіть усе, щоб справити приємне враження.

Підвищують довіру клієнтів

Живе спілкування творить дива. Звичайно, якщо на ваш вебінар взагалі хтось прийде. Відсутність цінника збільшує шанси розширити аудиторію онлайн-заходу. І якщо ви підготуєте класний сценарій, матимете змогу гідно триматися і презентувати себе якнайкраще, аудиторія почне довіряти вам. А це означає, що ваші старання окупляться найближчим часом.

Безкоштовні вебінари працюють на вас навіть після завершення трансляції

Розмістивши запис вебінару на YouTube або на своєму сайті, можна отримати приток нового трафіку. Його обсяг гарантовано перевищить кількість учасників на вебінарі. Додайте в назву онлайн-заходу ключові слова, оптимізуйте відео на YouTube, поділіться посиланням у соціальних мережах. Так вебінар переглядатимуть навіть після його завершення. Всі проведені онлайн-заходи краще додати в один плейлист.

Безкоштовні вебінари працюють на вас

Як організувати безкоштовні вебінари

Безкоштовний вебінар нічого не вимагає від учасника, проте учасники чекатимуть від вас багато чого. Щоб не потрапити в неприємну ситуацію, радимо використовувати лише перевірений сервіс для проведення онлайн-заходів. Наприклад, MyOwnConference.

Зверніть увагу на технічний бік вебінару. Організовуючи онлайн-семінари, будьте особливо уважні до свого обладнання. Квакаючий звук здатний занапастити навіть найцікавіший вебінар. Тому подбайте про хороше з’єднання з інтернетом, відключіть усі зайві програми, вікна браузера та завантаження. 

Коли організатор планує безкоштовний вебінар, швидше за все, йому не хочеться витрачати великий бюджет. Тому вибираючи майданчик для проведення вебінарів, радимо звернути увагу не лише на ціну та кількість учасників у кімнаті, а й на ті послуги, що йдуть у комплекті.

Як організувати безкоштовні вебінари

Так, є сервіси, де вам доведеться платити окремо за можливість зробити розсилку, або за хорошу якість відео. Та й безкоштовний тестовий період є не у всіх.

Огляд актуальних для 2021 майданчиків для вебінарів, можна знайти тут.

Радимо також звернути увагу на просування вебінару. Якщо ваша мета – отримати якомога більше потенційних клієнтів й заслужити хорошу репутацію, добре продумайте піар-стратегію. 

Можна, звичайно, і без підготовки здивувати всіх своїм експромтом. Однак якщо ви хочете, щоб безкоштовний вебінар приніс максимум користі, пам’ятайте про те, що підготуватися до нього все одно треба старанно.

Запрошуйте досвідчених спікерів, діліться цінною та унікальною інформацією, подбайте про рекламу та технічні моменти.

Що зрештою?

Навіть якщо ви хочете заробляти на вебінарах, проведення безкоштовних онлайн-конференцій може допомогти вашому бізнесу та будь-якій маркетинговій кампанії. Витрати на такі відеоконференції мінімальні, а час на підготовку, швидко винагороджується. Щоб самим перевірити кожен із наведених аргументів, зареєструйтесь у сервісі вебінарів MyOwnConference і вже зараз заплануйте свій перший вебінар.

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!