Як організувати вебінар?

Ви вирішили провести вебінар, але не знаєте з чого почати? У цій статті ви дізнаєтесь, як організувати та провести вебінар. Використовуючи викладені нижче поради та ретельно опрацьовуючи кожен пункт, ви зможете перетворити ваші онлайн-заходи в джерело постійного доходу та залучення нових клієнтів.

Визначте ціль

По-перше, необхідно усвідомити, навіщо вам проводити вебінари. Незважаючи на очевидність цього пункту, нехтувати ним не варто. Погодьтеся, вебінар, проведений з метою продажу якогось продукту або послуги буде відрізнятися від онлайн-заходу, спрямованого на збільшення бази передплатників. Від обраної вами мети буде залежати подальша стратегія організації вебінарів.

Визначте тему та цільову аудиторію

Вибирайте теми, в яких ви найбільш компетентні. Це можуть бути як питання, пов’язані з вашою роботою, захопленням або хобі.

Далі сформуйте портрет потенційного клієнта: хто він? чим займається? як сприймає інформацію? Відповіді на ці питання допоможуть вам визначитися з форматом подачі матеріалу.

Складіть план виступу

Навіть якщо ви маєте досвід публічних виступів та можете вільно імпровізувати, в будь-якому випадку окресліть основні тези вебінару. Користувачі приходять на онлайн-зустріч насамперед за корисною інформацією, і вони будуть розчаровані, не почувши обіцяного.

Підготуйте додаткові матеріали

Наочні презентації, таблиці, відео, інші файли допоможуть вам утримувати увагу аудиторії і краще розкрити тему.

Подбайте про технічну складову

Уся попередня підготовка може піти нанівець, якщо під час вебінару раптом виникнуть проблеми з обладнанням або вибраним вами сервісом. Незважаючи на те, що в мережі існує чимала кількість безкоштовних сервісів, саме вони найчастіше страждають нестабільністю в роботі. Для організації вебінару краще скористатися якісним та перевіреним сайтом.

Високою надійністю та стабільністю вирізняється сервіс вебінарів MyOwnConference. Завдяки використанню новітніх технологій, він працює без збоїв та затримок.

Просувайте ваш вебінар

Маркетингу вашого вебінару слід приділити особливу увагу. Використовуйте для реклами вебінару всі можливі канали, де можуть знаходитись ваші потенційні клієнти, – блоги, тематичні сайти, форуми, соціальні мережі.

Проведіть тестовий вебінар

Пізніше, коли ви станете досвідченим ведучим, потреба у тестових трансляціях відпаде. Але якщо це ваш перший вебінар, то проведіть його спочатку для друзів або близьких. Це допоможе вам обрати найбільш відповідний темп, інтонацію голосу тощо.