pomulka

Вебінари – ефективний канал просування різноманітних товарів і послуг. Однак результати вебінарів не завжди виправдовують сподівання ведучих. У цій статті ми розглянемо 7 найпоширеніших помилок ведучих і знайдемо шляхи їх вирішення.

1. Тиждень на просування

Деякі компанії розпочинають активне просування вебінару всього за тиждень до події. Але як свідчить дослідження компанії ON24, розмір вашої аудиторії може збільшитися на 36%, якщо почати маркетингову кампанію раніше, ніж за тиждень до вебінару.

Рішення: Починайте просування за 2-3 тижні до вебінару. Більший відрізок часу дозволить вам бути більш гнучким – ви зможете відслідковувати ефективність різних каналів просування, відключати менш дієві і задіяти нові.

2. Завуальована реклама

Участники приходять на вебінар, щоб отримати важдиву та цікаву інформацію на хвилюючу їх тему. Якщо ви відразу починаєте рекламувати або продавати власні товари чи послуги, ви не зможете завоювати довіру аудиторії. Ніхто не хоче витрачати час на рекламу.

Якщо ви даватимете потенційним клієнтам нові способи вирішення їх проблем, ви зарекомендуєте себе в якості експерта, що в кінцевому рахунку дозволить вам більш ефективно представити свій продукт або послугу.

Рішення: допомагайте людям. Не бійтеся ділитися цінними та дієвими порадами. Таким чином, ви сформуєте собі імідж професіонала та знайдете клієнтів.

3. Читання слайдів

Не читати слайди під час виступу – напевно найпоширеніша порада ведучому вебінарів. Незважаючи на це, час від часу можна зустріти спікерів, які практично дослівно повторюють зміст презентації. Це дратує слухачів – вони могли б переглянути презентацію, замість відвідування вебінару.

Рішення: Використовуйте слайди лише як додатковий матеріал до вашої презентації. Вони допоможуть вам привернути увагу аудиторії, зробити акценти, підкреслити ваші твердження, але не замінять ваш виступ.

4. Неякісний звук

Низька якість звуку зводить до нуля ефективність будь-якого вебінару.

Рішення:

    • Перед початком вебінару переконайтеся, що ви усунули всі відволікаючі фактори, які може почути ваша аудиторія – вимкніть телефон і домофон, відключіть Skype та інші непотрібні комп’ютерні програми.
    • Обов’язково протестуйте сервіс, на якому буде проходити вебінар, за півгодини до трансляції. Якщо ви помітили проблеми зі звуком – усуньте їх або скористайтеся іншим сервісом вебінарів.
    • Якщо ви віщаєте з офісу, попросіть колег вас не турбувати.
    • Проводити вебінар краще в невеликій кімнаті, велике приміщення може викликати ефект луни.
    • Не використовуйте мікрофон, вбудований в ваш комп’ютер. Краще скористайтеся гарнітурою або спеціальним мікрофоном.

5. Недотримання регламенту

Напевно кожному слухачеві вебінару знайома ситуація, коли ведучий запізнився або затягнув тривалість вебінару. Звичайно, ніхто не застрахований від непередбачених ситуацій. Однак пам’ятайте, що з дрібниць складається загальне враження про вас.

Рішення: поважайте час слухачів. Якщо ви анонсували 60-хвилинний вебінар, то нехай ваш виступ займає не більше 45 хвилин, а 15 хвилин приділіть відповідям на запитання слухачів.

Заходьте в вебінарную кімнату за 5-10 хвилин до початку вебінару. Цього часу буде досить, щоб підключити все необхідне обладнання і почати вебінар вчасно.

6. Забути про аудиторію

Одна з ключових особливостей вебінару – інтерактивність. Тому не перетворюйте вебінар в лекцію.

Рішення: сучасні сервіси вебінарів надають безліч інструментів для взаємодії зі слухачами. Задавайте питання по ходу вебінару, проводите опитування, запрошуйте учасників до живого спілкування, організовуйте розіграші та вікторини. Чим різноманітніші методи ви будете використовувати, тим більш активною буде ваша аудиторія.

7. Відсутність аналітики

Більшість ведучих після вебінару обмежуються підрахунком кількості клієнтів, яким їм вдалося залучити. І при цьому забувають аналізувати ту інформацію, яку вони отримали під час вебінару.

Рішення: Одним з маркетингових переваг вебінарів є те, що вони забезпечують безліч даних про користувачів. Під час вебінару ви можете запитати у слухачів про їх вік, посаду тощо. Крім того, ви можете зібрати поведінкову інформацію про учасників – тривалість перегляду вебінару, які питання задавали. Також до вебінарной кімнати можна підключити Google Analytics і отримувати ще більше корисної інформації.

Сохранить