Як рекламувати вебінар

Сьогодні ми вирішили поговорити про просування вебінарів. Через велику кількість інформації та різноманітних онлайн-подій, потребують рекламу не тільки платні, а й безкоштовні заходи. У статті представлений покроковий алгоритм, як рекламувати вебінар.

Крок 1. Визначаємо цільову аудиторію

Опишіть потенційних та/або нинішніх клієнтів якомога ретельніше. Опис, з розряду «жінки, 21-35 років, Москва» не говорить зовсім нічого. Подумайте, чим захоплюються ваша аудиторія, де живе, чим займається, які проблеми її хвилюють. Тут вам на допомогу будуть системи аналітики (Google Analytics і Яндекс.Метрика), ваші групи в соц мережах (якщо таких немає, подивіться аудиторію ваших конкурентів), а найголовніше – спілкування з клієнтами. Чим ретельніше ви опишите вашу ЦА, тим простіше вам буде залучити її на вебінар.

Крок 2. Знаходимо сайти, де буває ваша ЦА

Складіть список сайтів, форумів, мобільних додатків, ресурсів, блогів, груп у соціальних мережах, які відвідують потенційні учасники вашого вебінару. Постарайтеся включити якомога більше джерел.

Тепер, коли список готовий, спрямуйте всі свої ресурси на них. Ви, звичайно, можете скористатися сервісами для безкоштовного просування вебінару, але який сенс, якщо там не ваша ЦА. Ви витратите час, а на виході отримаєте 1-2 реєстрації. Краще направляти сили і час на максимально релевантні канали.

Крок 3. Визначаємося з бюджетом

Різні канали вимагають різних витрат. Наприклад, просування на YouTube або в Instagram буде практично безкоштовним, але вимагатиме більше часу. Банерна реклама може принести результат практично відразу, але коштує, недешево.

Визначаючись з бюджетом, пам’ятайте, що відкритий вебінар відвідують 30-40% зареєстрованих користувачів. Це означає, що залучати на захід потрібно втричі більше від кількості учасників, яких ви плануєте побачити в вебінарній кімнаті.

Крок 4. Готуємо банера і рекламні тексти

Якщо ви розміщуєте рекламу вперше, то приділіть пару годин вивчення вимог, які висувають різні рекламні майданчики до банерів. Наприклад, в Яндекс.Директ не можна використовувати зображення з написами, а в Google – торгові знаки в тексті оголошення. Якщо ваш вебінар пов’язаний з медициною, психологією, косметологією, езотерикою, то ВКонтакте вас попросять пред’явити документи, що підтверджують кваліфікацію.

Крок 5. Запускаємо рекламу вебінару

Головна особливість реклами вебінару – обмеженість у часі. Тому рекламувати вебінар можна за 2-3 тижні до старту. Якщо ви плануєте онлайн-конференцію за участю декількох спікерів, то рекламу для такого формату краще запускати за місяць. На модерацію ваших оголошення у рекламних сервісів йде 1-2 робочих дні.

Крок 6. Аналізуємо, підводимо підсумки

Проаналізуйте кожне рекламне джерело:

    • яку суму витратили
    • скільки кліків і реєстрацій отримали
    • яка вартість одного залученого ліда (потенційного клієнта).

Всі дані зручно підраховувати в таблиці Excel.
Цифри підкажуть вам, які канали більш прийнятні у вашій сфері і куди рухатися далі.