webinar-dlya-marketungy

Існує багато інструментів маркетингу. Одні призначені для залучення клієнтів, інші – для їх утримання, треті допомагають в продажах, четверті – у вивченні цільової аудиторії. Вебінари – інструмент, який допомагає, як мінімум, з 7 завданнями маркетингу.

1. Збільшити базу потенційних клієнтів

Учасники вебінару залишають пошту, коли реєструються на вебінар. Їх хвилює запропонована тема і вони потенційно зацікавлені у вашій пропозиції. Якщо користувач не відвідає вебінар, його контактна інформація все одно залишиться у вас. Ці дані можна використовувати для e-mail-маркетингу: настроювати серії листів і відправляти розсилки.

2. Дізнатися більше про цільову аудиторію

Вебінари дозволяють ретельніше вивчити цільову аудиторію. Під час трансляції можна зрозуміти проблеми та потреби учасників. Як результат – створювати більш ефективні оголошення.

3. Конвертувати потенційних клієнтів

Вебінари можна використовувати для продажу складних продуктів. Наприклад, ноутбуки не потрібно реалізовувати через вебінари. Але онлайн-сервіси та веб-розробку – можна.

Вебінари гірше особистої зустрічі, але економніше. Серію вебінарів можна провести за 500 гривень на місяць (не враховуючи зарплату співробітника). До того ж вебінари максимально наближені до живого спілкування. Коли потенційні клієнти побачили вас «в обличчя», їм набагато легше зважитися на покупку.

4. Виділитися серед конкурентів

Якщо блог використовують 80% працюючих в інтернеті компаній, то вебінари – близько 5%. Регулярна організація вебінарів дозволить відрізнитися від конкурентів.

5. Отримати довіру до компанії

Вебінар з корисним і якісним контентом допомагає сформувати імідж експерта, до якого можна звернутися за допомогою. На вебінарі аудиторія ближче знайомитися з компанією і її співробітниками. У результаті – більше довіряє.

6. Поліпшити контент-маркетинг

Проведення вебінарів – можливість урізноманітнити контент. Їх можна використовувати навіть після закінчення трансляції. Після вебінару розмістіть його запис у YouTube, а презентацію на SlideShare. Це дасть надходження нового трафіку.

7. Проаналізувати воронку продаж

Ефективність вебінарів можна виміряти. Ви можете проаналізувати декілька показників: реєстрації на вебінар – учасники – потенційні клієнти – клієнти. Відстежувати ці показники зручно через Google Analytics та Яндекс Метрику.

Додайте вебінари до вашої маркетингової стратегії.

Сохранить

Сохранить