webinary-w-2016

До чого варто бути готовим організаторам вебінарів і онлайн-конференцій в 2016 році? Які тренди вплинуть на сферу онлайн-освіти? Ми вивчили факти і виділили кілька тенденцій.

Збільшиться відвідуванність вебінару з планшетів і смартфонів

За даними Adobe, в 2015 році збільшилася кількість людей, які переглядають відео зі смартфонів на 33%. Можна зробити висновок, що в 2016 році все більше користувачів братимуть участь у вебінарах з мобільних пристроїв, оскільки вебінари фактично є потоковим відео. Тому організаторам вебінарів варто обирати сервіси для вебінарів, які надають таку можливість.

До речі, MyOwnConference випустив мобільні додатки для участі в вебінарах з планшетів і смартфонів на базі Android і iOS. Додаток безкоштовний і доступний до скачування з Google Play і App Store.

Без промотування вебінару в соціальних мережах не обійтися

Соціальні мережі продовжують стрімко розвиватися. Зростає аудиторія Вконтакте і Facebook. Збільшується кількість часу, який люди проводять в соціальних мережах. Якщо в 2012 році користувач проводив в соціальній мережі в середньому 90 хвилин на день, то в 2015 – вже 143 хвилини.

Організаторам вебінарів варто використовувати цю інформацію на свою користь: розміщувати анонс вебінарів, рекламувати заходи, спілкуватися з учасниками вебінару в соціальних мережах.

Люди турбуватимуться про безпеку в мережі

Пошукові системи та соціальні мережі навчилися дізнаватися все більше інформації про кожного користувача інтернету: чим захоплюються, рішення на які питання шукають, з ким дружать і т.д. Через це зросте стурбованість користувачів щодо приватності і безпеки в мережі. Організаторам вебінарів варто звернути увагу на цю тенденцію і вибирати такі сервіси, які піклуються про конфіденційність учасників вебінарів.

Наприклад, MyOwnConference попереджає користувачів, що використовує файли cookie. Докладніше про те, що таке cookie і навіщо вони використовуються можна почитати тут.

Онлайн-конференції стануть популярнішими

Вже кілька років на деякі «живі» конференції продаються квитки не тільки в зал, а й на онлайн-трансляцію. Зростає кількість конференцій, які проводяться тільки в онлайн-режимі. Відвідування конференцій по інтернету стало трендом останніх років. Людям зручно виділити кілька годин, щоб отримати інформацію з цікавої теми, поспілкуватися з колегами, не покидаючи при цьому дім чи офіс.

Організаторам вебінарів варто використовувати цей тренд і організовувати не тільки вебінари, а й конференції, об’єднуючись з іншими спікерами схожої тематики.

Це були лише головні тренди, яких варто очікувати у сфері вебінарів в 2016 році. Але не варто забувати, що корисний зміст, ретельна підготовка до заходу і активна взаємодія з глядачами принесе кращі результати, ніж прагнення слідувати всім тенденціям.

Сохранить