jak-napusaty-webinar

Анонс вебінару розміщують на сторінці реєстрації, в соціальних мережах та повідомленнях. Хороший анонс містить головну інформацію про вебінар та відповіді на можливі запитання користувачів щодо майбутьої події. Крім того, такий анонс мотивує користувача зареєструватися на вебінар. Нижче ви знайдете 10 питань, відповівши на які, ви зможете швидко підготувати інформативний анонс.

Яка назва вашого вебінару?

Вкажіть заголовок в анонсі. Заголовок повинен відображати суть вебінару та привертати до себе увагу. Щоб заголовок викликав інтерес у користувача, можна акцентувати в ньому на актуальності, обіцяти користь, інтригувати або вказувати конкретну цільову аудиторію.

Коли пройде вебінар?

Вкажіть точну дату і час вебінару. Зверніть увагу на те, що вебінари відвідують люди з різних міст або країн, а тому обов’язково уточнюйте ваш часовий пояс.

Хто проводить вебінар?

Познайомте потенційних учасників з ведучим вебінару. Розкажіть про його освіту, досвід, нагороди та інші регалії. Але не перевантажуйте користувачів зайвими деталями та фактами з біографії. Краще обмежитися одним – трьома реченнями.

Додайте в анонс фото ведучого, ще краще – відеоролик з його участю. Це підвищить довіру користувача до ведучого та до вебінару в цілому.

Про що піде мова?

У кількох пунктах опишіть, які питання будуть розглянуті на вебінарі.

Для кого вебінар призначений?

Перерахуйте цільову аудиторію заходу. Цей пункт допоможе відсіяти не вашу аудиторію, якій на вебінарі буде, швидше за все, нецікаво. Якщо людина побачить що підпадає під аудиторію вебінару, то продовжить вивчати анонс, якщо ні – то найімовірніше піде зі сторінки.

Чому навчаться учасники?

Розкажіть в анонсі про те, чому учасники навчаться після вебінару. Тут важливо вказати на проблеми аудиторії та показати, як ваш вебінар допоможе з ними впоратися. Наприклад, «ви навчитеся правильно планувати сімейний бюджет і позбудетесь від боргів».

Що отримають учасники?

Вкажіть, яку вигоду отримають слухачі вебінару. Це може бути корисна інформація, навички, додаткові матеріали, сертифікат.

Чи є відгуки?

Відгуки людей, які вже відвідували ваші заходи – ще один спосіб переконати користувача зареєструватися на подію.

Яка вартість участі?

Деякі організатори не вказують вартість участі. Бояться злякати ціною, якщо вебінар платний. Якщо вебінар безкоштовний, то думають, що це і так очевидно для аудиторії. У підсумку – користувачі починають роздумувати, і або уточнюють ціну у організаторів, або йдуть. Тому обов’язково вказуйте вартість участі.

Чи є заклик до дії?

Основна мета анонса – підвести користувача залишити контакти і зареєструватися на вебінар. Тому 2-3 рази нагадайте користувачеві про ту дію, що відокремлює його від корисного і цікавого вебінару.

Сохранить