jak-braty-uchast-v-webinary

Вебінар – це семінар чи конференція, які проводяться через інтернет. Брати участь у вебінарі зручно: ви можете долучитись до події з будь-якого місця, де є доступ до мережі.

Що необхідно для участі у вебінарі?

Для того, щоб взяти участь у вебінарі вам потрібен лише комп’ютер або смартфон чи планшет з доступом до інтернету.

Швидкість підключення до мережі має безпосередній вплив на якість відео і аудіо, тобто визначатиме, на скільки добре ви будете чути і бачити ведучого на вебінарі.

Саме тому ми рекомендуємо використовувати інтернет зі швидкістю від 512 кбіт/с.

Для того, щоб знизити ймовірність збоїв і зависань під час вебінара, краще буде зупинити чи завершити завантаження файлів з інтернету.

Також не завадить тимчасово вимкнути усі програми, які можуть вплинути на швидкість з’єднання: Skype, торенти та інші.

У браузері, який ви будете використовувати для перегляду вебінара, має бути встановлено плагін Adobe Flash Player.

Щоб перевірити, чи у вашому браузері заінстальовано цей додаток, і дізнатися його версію, перейдіть за посиланням.

Якщо плагін не встановлено, то завантажити його можна тут.

Якщо після перевірки виявиться, що Adobe Flash Player вже був заінстальований, але його версія застаріла, тоді оновіть плагін за посиланням.

Як долучитись до вебінара?

Крок 1

За 5-10 хвилин до початку вебінара перейдіть за посиланням, яке ви отримали від організатора вебінара.

Крок 2

У вкладці браузера з’явиться вікно для авторизації. Вам необхідно заповнити усі поля позначені зірочкою. Поля, що не мають такої позначки, ви можете заповнювати за бажанням.

vviyty-na-webinar

До стрічки “Ім’я та прізвище” впишіть своє ім’я. У полі «Email» напишіть електронну адресу. У стрічці “Пароль для вебінара” зазначте отриманий від організатора вебінара пароль.

Крок 3

Після того, як буде введено усі дані, натисніть кнопку “Увійти”.

Увійти на вебінар можна теж за допомогою акаунту у соціальних мережах Facebook, ВКонтакте, Twitter, чи іншої зазначеної організатором. Для цього натисніть на потрібну іконку. Далі спеціальний сервіс Social entrance authorization зробить запит на доступ до вашого акаунту. Після входу на вебінар ви можете закрити цей доступ.

Вхід на вебінар з мобільного пристрою

Брати участь у вебінарах, що проводяться на MyOwnConference, можна через мобільний додаток
– Додаток для iPhone (завантажити із App Store)
– Додаток для Android (завантажити із Google Play).

Для того, щоб увійти на вебінар з мобільного пристрою, запустіть додаток Webinar. У вікні, що з’явиться, напишіть посилання, яке ви отримали від організатора вебінара. Потім введіть свої дані.

Під час вебінара

Після того, як ви увійшли на вебінар, ви стаєте повноцінним учасником події.

У лівій частині вікна ви побачите 2 кнопки — “Задати питання” і “Попросити слово”. Перша кнопка дозволяє відправити особисте повідомлення до ведучого. Кнопку “Попросити слово” натисніть, якщо захочете вийти в ефір.

Далі знаходиться чат, де ви можете спілкуватись з ведучим та іншими учасниками онлайн-зустрічі. У центрі показано презентацію або інші матеріали, які транслює ведучий. З правого боку вікна можна побачити список усіх учасників.

Зверніть увагу: під час вебінара слід з повагою ставитися до ведучого та інших слухачів. Інакше організатори можуть вигнати вас із кімнати.

Що робити у разі виникнення технічних проблем?

Якщо обірвалося з’єднання з вебінаром, відео і звук “застигли”, тоді зайдіть повторно до вебінарної кімнати. Для цього оновіть вкладку браузера і ще раз введіть свої дані.

Якщо ви не можете увійти до кімнати, не чуєте ведучого або виникають інші технічні труднощі, тоді радимо вам зробити перевірку системи. Для цього перейдіть за посиланням.

perevirka-komputeru

Переконайтеся, що ви себе бачите і чуєте. Обов’язково зверніть увагу на вкладку “Перевірка портів”: навпроти обох пунктів має бути напис “відкритий”.

Також ви можете звернутися до нашої служби підтримки.