Зміст

 

Вступ

Автовебінари — це ефективний маркетинговий інструмент в інформаційному бізнесі. Автовебінар здобув свою популярність завдяки перевагам, які він забезпечує.

  1. Суттєва економія часу. Вам не потрібно проводити однаковий вебінар кожного разу.
  2. Зручність для користувачів. Оскільки автовебінар можна проводити щоденно або декілька разів на день слухачам буде легше обрати зручний для них час для участі в вебінарі.
  3. Допомагає збільшити клієнтську базу. Зазвичай участь в автовебінарі є безкоштовною, що, у свою чергу, приваблює клієнтів.
  4. Забезпечує постійний дохід. У той час, коли ви працюєте над створенням нових проектів, і у вас немає часу на проведення вебінарів, саме автовебінари будуть підтримувати продажі.

 

З цього посібника ви дізнаєтеся, як самостійно налаштувати і провести автовебінар.

 

Створення автовебінару

Автовебінар — технологія автоматизованого проведення вебінарів, яка не потребує безпосередньої участі ведучого. Автовебінар налаштовується за принципом ланцюжка подій. Його можна створити у панелі керування у розділі “Мої автовебінари”.

 

Зверніть увагу! Кількість автовебінарів залежить від кількості вебінарних кімнат в акаунті — в одній кімнаті можна створити тільки один автовебінар.

 

Щоб створити автовебінар, виконайте наступні кроки:

  1. У розділі “Мої автовебінари” натисніть на кнопку “Додати автовебінар”.
  2. У вікні, яке відкриється, у вкладці “Розклад” оберіть вебінарну кімнату, у якій пройде автовебінар. Для цього натисніть на випадаючий список поряд з полем Вебінарна кімната. В акаунтах з однією вебінарною кімнатою ця опція відсутня.

    Для пакетів з декількома кімнатами можна додати вебінарну кімнату, в якій ви хочете організувати автовебінар. Для цього у розділі “Мої вебінари”, натисніть кнопку “Створити новий вебінар”.

  3. Оберіть ведучого, від імені якого буде проходити захід. можна вибрати тільки такого ведучого, якого закріплено за цією вебінарною кімнатою. Під час автовебінару обліковий запис вибраного ведучого не можна буде використовувати, щоб увійти до іншої вебінарної кімнати.
  4. Вкажіть країну ведучого. Якщо не заповнити цей параметр, система автоматично підставить прапор країни, з якою востаннє було здійснено вхід до вебінарної кімнати.
  5. Встановіть часовий пояс. Згідно з вибраним часовим поясом буде визначатися час початку автовебінару. За замовчуванням часовий пояс відповідає вашому. Цей параметр потрібно враховувати під час створення автовебінару — після збереження налаштувань він запам’ятовується, відлік часу буде проходити згідно з заданим на початку часовим поясом.
  6. Задайте розклад. Автовебінар може проходити кожного дня, у певні дні тижня або місяця, або у конкретний день. Можливим є проведення автовебінару декілька разів у день. Якщо ви хочете прибрати проведення вебінару, запланованого на певний час, натисніть на кнопку х справа від цього часу. 

    Важливо! Ретельно плануйте час автовебінарів і час проведення “живих” вебінарів, які мають відбуватися в одній вебінарній кімнаті. Якщо обидва заходи будуть проводитись одночасно, то на вашому “живому” вебінарі з’являться події автовебінару, в хід яких ви не зможете втрутитися.

    Якщо ви хочете провести “живий” вебінар замість автовебінару, вам потрібно завчасно вимкнути автовебінар, натиснувши на кнопку “активний” у розділі “Мої автовебінари”. Статус вебінару зміниться на “не активний”.

  7. У вкладці “Веб-камера” виберіть відео, яке буде показано як потокове відео з камери ведучого. Відео має бути попередньо завантажено до розділу “Відео і аудіо”. Якщо необхідно, ви можете додати декілька файлів і розділити їх паузою.
  8. Оберіть події для автовебінару, тобто дії, які будуть відбуватися у вебінарній кімнаті під час автовебінару. Для кожної події потрібно задати час запуску. Час початку кожної події відлічується від початку заходу. Усі події, які ви додали, буде показано у списку подій.

 

Крім того ви можете використати запис проведеного раніше “живого” вебінару, що може послужити за основу для автовебінару.

 

Події на автовебінарі

Щоб додати подію на автовебінар і встановити час, коли ця подія має спрацювати, потрібно у налаштуваннях автовебінару відкрити вкладку “Події”. Далі виберіть потрібну дію з випадаючого списку і встановіть час її початку. Натисніть кнопку “Додати”. Після цього нова подія з’явиться у списку.

Список можливих подій:

Увімкнути показ документа — вмикає демонстрацію презентації або іншого документа учасникам на автовебінарі. Обираючи цю подію, потрібно вибрати документ зі списку і номер слайда.

Зупинити показ документа — зупиняє показ презентації.

Увімкнути показ відео — вмикає показ відео. Щоб додати нові файли, їх потрібно завантажити до розділу “Відео і аудіо”.

Зупинити показ відео — вимикає демонстрацію відеофайлу.

Написати у чаті — дозволяє додати текст, який буде написано на чаті від імені ведучого автовебінару.

Відправити файл — відправляє вибраний вами файл до всіх учасників автовебінару. Щоб ця подія спрацювала, потрібно вибрати файл, що був попередньо завантажений до розділу “Спільні файли”.

Увімкнути повноекранний режим — запускає повноекранний режим для показу презентації або відео.

Вимкнути повноекранний режим — вимикає повноекранний режим у вебінарній кімнаті.

Блокувати посилання у чаті — учасники не матимуть можливості додавати посилання у чаті під час заходу.

Розблокувати посилання у чаті — дозволяє учасникам ділитися посиланнями у чаті під час автовебінару.

Заблокувати чат — блокує для учасників можливість працювати з чатом.

Розблокувати чат — дає учасникам можливість друкувати у чаті.

Щоб видалити подію зі списку, натисніть на кнопку х справа від назви події.

Ви можете вносити зміни, як у черговість так і у самі події. Для цього натисніть на потрібній події у списку. Для того, щоб перемістити його у черзі, змініть час у рядку “Подія спрацює через”. Щоб замінити показ одного слайда чи відео іншим, виберіть потрібний файл із випадаючого списку. Якщо потрібно, додайте віртуальних учасників для автовебінару, тобто вигаданих користувачів.

 

Важливо! Вносити зміни до автовебінару можна не пізніше, ніж за 15 хвилин до початку, інакше нові зміни не активуються, і автовебінар буде проходити за заданими раніше параметрами.

Віртуальні учасники

У налаштуваннях автовебінару ви можете розширити список гостей, використовуючи віртуальних учасників, тобто користувачів, яких створила програма. Завдяки цьому, навіть якщо на вебінар прийде лише декілька осіб, вони відчуватимуть себе частиною великої групи. Віртуальні учасники не займають місця на вашому вебінарі.

Щоб додати віртуальних учасників:

 

  1. У налаштуваннях автовебінару, в закладці “Учасники” відмітьте пункт “Використовувати віртуальних учасників”.
  2. У вікні, що з’явиться, оберіть спрощений чи розширений генератор імен учасників.
  3. У спрощеному генераторі виберіть імена учасників (українські, англійські чи змішані), стать (тільки чоловіки, тільки жінки, чоловіки та жінки) і зазначте кількість імен. У розширеному генераторі вкажіть, яким має бути процентне співвідношення українських і англійських імен, чоловіків і жінок, імен у форматі “тільки ім’я” та “ім’я і прізвище”, оберіть країни зі списку і визначте кількість імен.
  4. Натисніть кнопку “Генерувати”.
  5. Якщо потрібно, видаліть ті імена, які вас не влаштовують. Для цього натисніть хрестик поряд з іменем. Ви також маєте можливість змінити будь-яке ім’я зі списку. Для цього двічі натисніть на віртуальному учаснику і внесіть зміни.
  6. Натисніть кнопку “Зберегти” для збереження змін у налаштуваннях автовебінару.

 

Після цього напроти створеного автовебінару з’явиться час його найближчого запуску.

Віртуальні учасники будуть заходити і виходити з віртуальної кімнати поступово.

Після автовебінару усі налаштування вебінарної кімнати будуть повернені до початкових.

 

Ви можете також додати віртуальних учасників на “живий” вебінар, використовуючи налаштування автовебінару. Для цього час автовебінару і “живого” вебінару мають збігатися. Додайте віртуальних учасників і переконайтеся, що на автовебінарі більше не заплановано жодних подій.

 

Додаткова інформація

Якщо ви не знайшли відповідь на питання, яке вас цікавить, запрошуємо вас ознайомитись з іншими нашими навчальними матеріалами та інструкціями.

Тут ви знайдете відповіді на найбільш поширені питання.s

Для того, щоб зв’язатися з відділом технічної підтримки, натисніть на кнопку “Онлайн консультант” у правому нижньому кутку.