Зміст

Реєстрація

Отже, ви хочете займатися проведенням вебінарів.

Сервіс MyOwnConference надасть вам для цього усе необхідне: вебінарну кімнату, усі необхідні інструменти та якісну технічну підтримку.

У цьому посібнику ми розкажемо вам про те, як налаштувати вашу вебінарну кімнату, додати ведучих і необхідні для проведення заходу матеріали.

Щоб почати працювати з MyOwnConference, слід  спочатку зареєструвати пробний пакет на нашому сайті у розділі “Реєстрація” або придбати один із запропонованих пакетів у розділі “Пакети та ціни”.

 

Для реєстрації на нашому сайті вам потрібно ввести своє ім’я та адресу електронної пошти або зареєструватись в один клік, натиснувши на кнопки соціальних мереж Facebook чи Google+.

Після реєстрації на вашу поштову скриньку буде відправлено дані для входу в систему.

Щоб увійти до свого акаунта у MyOwnConference слід натиснути на сайті “Вхід” або скористатися посиланням  https://cp.myownconference.com.ua.

 

Створення вебінару

Вебінарна кімната — це веб-сторінка, на якій проводиться вебінар, онлайн-конференція або нарада, і за своїми функціями є аналогом звичайної аудиторії. Ведучий може, як і в звичайному класі, демонструвати слухачам додаткові матеріали, залишати нотатки на спеціальній інтерактивній дошці, використовувати указку. Учасники можуть вільно спілкуватись з ведучим, задаючи йому питання за допомогою чату або використовуючи мікрофон.

Зверніть увагу, що ви отримуєте не набір вебінарів, не вебінар, а місце, де можна проводити свої заходи у необмеженій кількості протягом вибраного періоду.

Ця кімната є увесь час доступною для відвідування, якщо ви не зміните це у  налаштуваннях.

Щоб створити вебінар у своїй вебінарній кімнаті, виконайте наступні дії:

  1. виберіть розділ “Мій вебінар” у панелі керування;
  2. задайте і збережіть налаштування для вебінару.

 

Для пакетів з декількома вебінарними кімнатами виконайте наступні дії:

  1. виберіть розділ “Мої вебінари” у панелі керування;
  2. натисніть кнопку “Створити новий вебінар”;
  3. задайте і збережіть налаштування для вебінару.

Основні налаштування вебінарної кімнати

Розглянемо уважніше, які налаштування доступні для вас у сервісі MyOwnConference.

Ви завжди можете змінити налаштування вашого вебінару у розділі “Мій вебінар”, а також на Головній сторінці панелі керування. Для цього натисніть “налаштування” під назвою вебінару.

 

Загальні налаштування

Спочатку заповніть усі потрібні поля в закладці “загальні” в налаштуваннях вашої вебінарної кімнати.

Тема вебінару — назва вебінару, яку буде видно у вебінарній кімнаті. Тему можна змінювати необмежену кількість разів.

Посилання на вебінар — посилання на вебінарну кімнату. Змінюється тільки остання частина посилання. Наприклад, якщо у полі вводу написати test, то посилання буде мати наступний вигляд:  https://go.myownconference.ua/test

 

Якщо ви зміните посилання на вебінар, то попереднє посилання на вебінарну кімнату стане недоступним.  Не варто змінювати посилання на вебінар під час ефіру, оскільки учасників вебінару буде примусово видалено з кімнати.

 

Пароль на вебінар — пароль для входу до вашої вебінарної кімнати. У цьому полі можна встановити або змінити пароль на вебінар. Якщо очистити це поле, то система не буде просити учасників вводити пароль під час входу до вебінарної кімнати.

Google Analytics ID — дозволяє підключити Google Analytics до вебінарної кімнати та відслідковувати відвідування вебінару за допомогою сервісу Google Analytics.

Yandex Metrics ID — дозволяє підключити Яндекс.Метрику до вебінарної кімнати та відслідковувати відвідування вебінару за допомогою сервісу Яндекс Метрики.

Мова за замовчуванням — мова інтерфейсу вебінарної кімнати. Ви можете обрати, на якій мові буде показано кімнату для ваших відвідувачів. Якщо вибрано пункт  “автоматично” кімната самостійно буде визначати мову користувача і відкриватися на цій мові. Також під час входу учасник зможе обрати для себе будь-яку іншу мову, яка йому підходить.

Активувати вбудовану у сайт версію — активує функцію інтеграції сервісу на ваш сайт.

 

Налаштування для учасників

У вкладці “Властивості” ви можете обрати, які дії будуть дозволені для учасників вебінару. Щоб налаштувати ряд параметрів, які будуть доступні для ваших гостей, відзначте їх у списку діалогового вікна.

Якщо ви ставите позначку навпроти певного параметру, він активується.

Рекомендуємо увімкнути чат, відображення списку учасників, можливість задавати питання ведучим і попросити слова, для цього переконайтеся, що відзначено наступні опції:

  • Показувати кнопку “Говорити”,
  • Зробити список учасників видимим,
  • Показувати кнопку “Запитання ведучому”,
  • Показувати кнопку “Попросити слова”,
  • Показувати текстовий чат.

 

Розглянемо усі доступні опції.

Показувати кількість доступних місць — на вході до вебінарної кімнати учасникам буде показано, скільки залишилося вільних місць.

Тільки унікальні імена на вході — відвідувачі з двома однаковими іменами не зможуть увійти до вебінарної кімнати.

Дозволити ділитися посиланням на вебінар — учасники вебінару зможуть ділитися отриманим посиланням на вебінарну кімнату з іншими користувачами.

Зробити список учасників видимим — учасники вебінару будуть бачити один одного у списку. Для ведучих список учасників завжди є увімкненим.

Показувати прапори в списку користувачів — напроти кожного учасника буде показано прапор країни, з якої він відвідує вебінар.

Показувати кнопку “Говорити” — учасники зможуть виходити в ефір, використовуючи кнопку “Говорити”.

 

Навіть якщо цю функцію буде вимкнено, у ведучого все одно буде можливість запросити учасників до діалогу.

 

Показати кнопку “Запитання ведучому” — учасник зможе відправити запитання особисто до ведучого.

Показати кнопку “Попросити слова” — учасник зможе повідомити ведучого про те, що хоче виступити.

Показувати тестовий чат — учасники зможуть бачити та використовувати текстовий

чат.

Зберігати усі повідомлення (включаючи неінформативні +/- і т. д.) — дозволяє зберігати в історії чату навіть найменш значущі повідомлення.

Відімкнути медіаплеєр у текстовому чаті — вимикає можливість перегляду

відео/аудіо файлів у текстовому чаті.

 

Якщо зазначити цю опцію, посилання на будь-які медіафайли будуть показані у вигляді лінку.  В іншому разі вони виглядатимуть як об’єкти, які можна переглянути.

 

Показувати кнопки входу через соціальні мережі — дозволяє учасникам увійти на вебінар, за допомогою авторизації через соціальну мережу.

Запропонувати учасникам вводити адресу електронної пошти — дозволяє змінити форму реєстрації таким чином, щоб учасники залишали свою email-адресу.

Ви також можете запропонувати учасникам залишати свій логін Skype і не пускати на вебінар користувачів, які не вкажуть адресу електронної пошти або логін Skype.

Функція Автоматично записувати вебінари у кімнаті позбавить вас хвилювань про те, що ви забули записати свій вебінар.

Настройки для учасників, коли немає ведучих активуються тоді, коли у кімнаті немає нікого з ведучих, але вже є учасники.

Показувати кнопку “Говорити” — учасники зможуть виходити в ефір.

Показувати текстовий чат — учасники зможуть бачити текстовий чат і спілкуватися у ньому.

 

Як змінити зовнішній вигляд вебінару

В закладці “Зовнішній вигляд” у налаштуваннях вебінару ви можете оформити вебінарну кімнату на свій смак.

  • Якщо зазначити опцію Використовувати мінімалістичний дизайн, тоді усі іконки для ваших учасників займатимуть мінімум місця і не матимуть підписів з поясненнями.
  • У рядку Тема оберіть одну з 18 кольорових схем.
  • Виберіть, де буде знаходитися зображення з вашої камери у рядку Положення камери.
  • У полі Зображення на вході ви можете вибрати картинку, на фоні якої буде знаходитися форма входу на вебінар.
  • Оберіть картинку фону для вебінарів, що записуються. Під час проведення вебінару ваші учасники не будуть її бачити.
  • Обираючи логотип і банер для вебінару, ви можете завантажити зображення зі свого комп’ютера. Банер буде знаходитися у верхні частині вебінарної кімнати. Логотип буде знаходитися у лівому верхньому кутку, але його не буде видно у режимі мінімалістичного дизайну.
  • У полях Посилання для банера і Посилання для логотипа ви можете вказати адресу сторінки, на яку будуть потрапляти учасники вебінару, якщо натиснуть на банер або логотип.
  • У полі Посилання для виходу, ви можете вказати адресу сторінки, на яку будуть потрапляти учасники вебінару, якщо натиснуть на кнопку “Вийти”,у правому верхньому кутку вебінару. Ця сторінка за вашим бажанням може відкриватися у новому вікні, для цього нижче треба зазначити пункт Відкривати в новому вікні.

 

Зверніть увагу на рекомендований оптимальний розмір зображення. Для Зображення на вході  обирайте картинку найбільшого розміру.

 

Як налаштувати привітання

Привітальне повідомлення — текстове або відеозвернення, яке з’являється на вході на вебінар, коли ведучого ще немає у кімнаті. Усі гості вебінару будуть бачити це повідомлення до того часу, поки на вебінар не зайде хтось із ведучих.

У налаштуваннях привітання ви можете дозволити учасникам увійти на вебінар. Якщо активувати можливість входу на вебінар, гість бачитиме дві кнопки “Вийти” і “Увійти” у вікні з привітанням. Якщо вимкнути можливість входу, гість бачитиме тільки кнопку “Вийти”. Натиснувши її, він залишить вебінар.

ё

Для того, щоб встановити привітальне повідомлення, необхідно:

  1. Зайти в налаштування вебінару, натиснувши кнопку “налаштування” на головній сторінці або на сторінці “Мої вебінари”.
  2. Відкрити вкладку “Привітання”.
  3. Активувати пункт “Показувати привітальне повідомлення до початку вебінару”.
  4. Дозволити вхід на вебінар.  Якщо хочете заблокувати вебінар до часу, поки не увійде хтось з ведучих, тоді приберіть позначку з опції “Дозволити вхід на вебінар”.
  5. Написати текст повідомлення для відвідувачів.
  6. Додати раніше завантажені відео, аудіофайл або відео з YouTube.
  7. Натиснути на кнопку “Зберегти”, щоб усі зміни  було збережено.

Тепер гості бачитимуть привітальне повідомлення під час входу на вебінар.

Повідомлення вимкнеться автоматично після того, як на вебінар зайде хтось з ведучих.

Рекомендуємо у привітальному повідомленні вказати дату і час початку найближчого вебінару,  а також для зручності гостей вказати контактні дані ведучого.

 

Як додати ведучого

У розділі “Мої ведучі” ви можете знайти посилання для входу ведучого, яке автоматично генерується системою під час створення акаунта. Ви можете самі використовувати це посилання для того, щоб заходити на вебінар як ведучий.

В MyOwnConference немає розділення між ролями модератора і ведучого: модератор, як і ведучий, теж може виходити в ефір, записувати трансляцію, керувати чатом. Тому додати та запросити помічників  на вебінар можна у розділі “Мої ведучі”.

Для того, щоб додати нового ведучого, виконайте наступні дії:

  1. У панелі керування виберіть розділ “Мої ведучі”
  2. Натисніть кнопку “Додати нового ведучого”.
  3. Додайте ім’я і прізвище у полі “П.І.Б.”. Ім’я ведучого має складатись мінімум з 2 символів.
  4. Поле “Ім’я користувача” заповнюється автоматично. Якщо потрібно, змініть його. Ім’я користувача буде використовуватись ведучим, щоб увійти до вебінарної кімнати.
  5. Система сама генерує пароль. Він знадобиться ведучим, щоб увійти до вебінарної кімнати. Ви можете змінити його. Пароль має складатись мінімум з 6 символів. Поставте позначку у полі “показати пароль”, якщо хочете переконатись у правильності введеного вами пароля.
  6. Натисніть кнопку “Зберегти”.

 

Ви можете створювати необмежену кількість ведучих, але одночасне мовлення на вебінарі буде доступне тільки для 10 осіб у рамках платного пакета і для 2 у пробному пакеті. Зверніть увагу, що кожен ведучій займає 1 місце у вебінарній кімнаті.

 

Додавши нового ведучого ви можете скопіювати та відправити йому посилання для проведення одного або декількох вебінарів.

Посилання для ведучого є індивідуальним і створюється для кожного ведучого окремо.

Щоб запросити ведучого, виберіть одну з запропонованих опцій: скопіювати посилання або відправити користувачеві запрошення.

Після того, як ви скопіюєте посилання у рядку Ви можете скопіювати посилання для запрошення ведучого на Ваш вебінар, його можна буде відправити ведучому. Скопійоване вами посилання є постійним, і не змінюється після завершення вебінару.

Посилання має наступний вигляд: https://go.myownconference.com.ua/14549543/moderator/U3Rhbmlz

У вас є можливість автоматично відправляти ведучому посилання з запрошенням.

Якщо ви натиснете на кнопку “відправити” у рядку Ви можете відправити користувачеві запрошення стати ведучим Вашого вебінару, система попросить вас ввести ім’я та адресу для відправлення запрошення.

Після цього особа, яку ви запрошуєте отримає лист, за допомогою якого можна увійти на вебінар.

 

Аватар для ведучого

Під час додавання ведучого для вас є доступним ряд параметрів, які можна змінити, такі як аватарка на камеру (фото або картинка) і аватарка у списку учасників.

Аватарка для списку — картинка, яку буде показано замість прапора країни у списку користувачів. Бажано завантажити зображення розміром 19х19 пікселів. Зображення іншого розміру може виглядати у списку некоректно.

Аватарка для камери — її буде видно у кімнаті, якщо ведучий виступатиме без камери.  Рекомендуємо використати картинку розміром 320х240 пікселів.

Ви можете встановити аватар під час створення облікового запису нового ведучого. Пізніше задати аватарку можна у меню “налаштування”.

 

Ведучого, якого було створено під час реєстрації акаунта в MyOwnConference, не може бути видалено, оскільки до нього прив’язано обліковий запис. Ви також не можете видалити ведучого, якого залучено до автовебінару.

Для того, щоб обмежити для котрогось з ведучих вхід на вебінар, натисніть під його ім’ям кнопку “заборонити вхід на вебінар“, таким чином ви виключите можливість, що ведучий увійде на вебінар не у свій час.

 

Створюємо посилання для запрошення учасників

У розділі “Мій вебінар” ви можете скопіювати посилання і відправити його вашим учасникам.

Посилання, яке ви скопіювали, є постійним і не змінюється після завершення вебінару.

Посилання має наступний вигляд: https://go.myownconference.com.ua/315820145

Для того, щоб поділитися посиланням для запрошення гостей на вебінар, потрібно:

  1. Натиснути на “скопіювати посилання” у рядку “Ви можете скопіювати посилання для запрошення учасників на вебінар”.
  2. Якщо натиснути на цю кнопку, нижче з’явиться посилання, яке можна скопіювати натиснувши комбінацію клавіш CTRL+С, або натиснути на ній правою кнопкою миші та вибрати опцію Копіювати.
  3. Потім достатньо буде скористатися комбінацією клавіш CTRL+V для того,
  4. щоб вставити посилання у потрібному місці.

 

Додаємо матеріали для вебінару

Додавання документів і презентацій

Для завантаження документів до вебінарної кімнати виконайте наступні дії:

  1. У розділі “Документи” натисніть на кнопку “Додати файли”
  2. У вікні, яке відкриється, виберіть один або декілька файлів. Сервіс MyOwnConference підтримує такі формати: PDF, PPT, PPTX, PPTSX, PPSX, ODP, PNG, JPG. Максимальний розмір файлу для завантаження — 50 Мб.
  3. Натисніть кнопку “Відкрити”.

Після завантаження почнеться процес конвертації. Час конвертації залежить від розміру файлу і може тривати від декількох секунд до 10 хвилин. Після конвертації документи будуть доступні у цьому розділі та у вебінарній кімнаті.

Якщо у вашому обліковому записі декілька вебінарних кімнат, то ви зможете обрати, до якої саме кімнати завантажити документи.

Ви можете визначити, кому з ведучих буде доступним файл, або зробити його доступним для всіх.

 

Додаємо відео і аудіо

Для того, щоб додати відео або аудіофайли до розділу, виконайте наступні дії:

  1. У розділі “Відео і аудіо” натисніть на кнопку “Додати файли”
  2. У вікні, яке відкриється, виберіть потрібні файли. Максимальний розмір файлу для завантаження 300 Мб. Додавати можна файли таких форматів: MP3, MP4, FLV, F4V.
  3. Натисніть кнопку “Відкрити”.

 

Для додавання відео з YouTube зробіть наступні кроки:

  1. Скопіюйте посилання відеоролику з YouTube у адресному рядку браузера.
  2. У розділі “Відео і аудіо” натисніть на кнопку “Додати відео с YouTube”
  3. Вставте посилання у полі, що з’явиться, натиснувши CTRL+V.
  4. Натисніть на кнопку “Додати”.

 

Додаткова інформація

Якщо ви не знайшли відповідь на питання, яке вас цікавить, запрошуємо вас ознайомитись з іншими нашими навчальними матеріалами та інструкціями.

Тут ви знайдете відповіді на найбільш поширені питання.
Для того, щоб зв’язатися з відділом технічної підтримки, натисніть на кнопку “Онлайн консультант” у правому нижньому кутку.