Початок роботи з MyOwnConference

Зміст

Реєстрація. Де провести вебінар?

Отже, ви хочете займатися проведенням вебінарів.

Сервіс MyOwnConference надасть вам для цього усе необхідне: вебінарну кімнату, усі необхідні інструменти та якісну технічну підтримку.

Почніть свою пригоду з вебінарами. Заведіть акаунт на платформі для вебінарів MyOwnConference і тестуйте усі функції безкоштовно протягом 30 днів.

У цьому посібнику ми розкажемо вам про те, як налаштувати вашу вебінарну кімнату, додати ведучих і необхідні для проведення заходу матеріали.

Щоб почати працювати з MyOwnConference, слід спочатку зареєструвати пробний пакет на нашому сайті у розділі Реєстрація або придбати один із запропонованих пакетів у розділі Пакети та ціни.

 

Для реєстрації на нашому сайті вам потрібно ввести своє ім’я та адресу електронної пошти або зареєструватись в один клік, натиснувши на кнопки соціальних мереж Facebook чи Google+.

Після реєстрації на вашу поштову скриньку буде відправлено дані для входу в систему.

Щоб увійти до свого акаунта у MyOwnConference слід натиснути на сайті Вхід або скористатися посиланням https://cp.myownconference.com.ua.

 

Як увійти до вебінарної кімнати?

Вебінарна кімната — це веб-сторінка, на якій проводиться вебінар, онлайн-конференція або нарада, і за своїми функціями є аналогом звичайної аудиторії. Ведучий може, як і в звичайному класі, демонструвати слухачам додаткові матеріали, залишати нотатки на спеціальній інтерактивній дошці, використовувати указку. Учасники можуть вільно спілкуватись з ведучим, ставити йому питання за допомогою чату або використовуючи мікрофон.

Після входу до панелі керування ви можете моментально потрапити до вебінарної кімнату, натиснувши на кнопку Провести вебінар.

Ще одна кнопка швидкого входу знаходиться в розділі Мій вебінар. Просто натисніть кнопку зайти під назвою вебінарної кімнати.

Деякі налаштування можна задати в самій вебінарній кімнаті: додати файли, створити тест, скопіювати посилання для запрошення учасників, змінити налаштування ведучого.

Як запланувати вебінар?

Зверніть увагу, що ви отримуєте не набір вебінарів, не вебінар, а місце, де можна проводити свої заходи у необмеженій кількості протягом вибраного періоду.

У MyOwnConference можна задати постійні налаштування для вебінарної кімнати або запланувати окремий вебінар, щоразу змінюючи налаштування під конкретний захід.

Кнопка Запланувати вебінар дозволяє запланувати відразу кілька вебінарів наперед.

Подивитися свій розклад і запланувати наступний вебінар можна в розділі Розклад вебінарів.

Після натискання однієї з цих кнопок відкриється вікно налаштувань вашого майбутнього вебінару. Ви можете вибрати час і дату, тривалість і регулярність заходу.

По черзі відкрийте кожну з вкладок і виберіть потрібні налаштування.

Ця кімната є увесь час доступною для відвідування, якщо ви не зміните це у налаштуваннях. Якщо у вас заплановано декілька вебінарів, перед початком кожної наступної зустрічі перезапускйате вебінарну кімнату.

Як задати постійні налаштування для вебінарної кімнати?

Щоб створити вебінар у своїй вебінарній кімнаті, виконайте наступні дії:

  1. виберіть розділ Мій вебінар у панелі керування;
  2. задайте і збережіть налаштування для вебінару.
    Для пакетів з декількома вебінарними кімнатами виконайте спочатку додайте вебінарну кімнату, а потім оберіть ту, яку ви хочете налаштувати.

Ви завжди можете змінити налаштування вашого вебінару у розділі Мій вебінар, натиснувши кнопку налаштування під назвою вебінару.

Основні налаштування вебінарної кімнати

Розглянемо уважніше, які налаштування доступні для вас у сервісі MyOwnConference.

Загальні налаштування

Спочатку заповніть усі потрібні поля в закладці Загальні в налаштуваннях вашої вебінарної кімнати.

Назва вебінару — назва вебінару, яку буде видно у вебінарній кімнаті. Тему можна змінювати необмежену кількість разів.

Посилання на вебінар — посилання на вебінарну кімнату. Змінюється тільки остання частина посилання. Наприклад, якщо у полі вводу написати test, то посилання буде мати наступний вигляд: https://go.myownconference.ua/test

Якщо ви зміните посилання на вебінар, то попереднє посилання на вебінарну кімнату стане недоступним. Не варто змінювати посилання на вебінар під час ефіру, оскільки учасників вебінару буде примусово видалено з кімнати.

Пароль на вебінар — пароль для входу до вашої вебінарної кімнати. У цьому полі можна встановити або змінити пароль на вебінар. Якщо очистити це поле, то система не буде просити учасників вводити пароль під час входу до вебінарної кімнати.

Google Analytics ID — дозволяє під’єднати Google Analytics до вебінарної кімнати та відстежувати відвідування вебінару за допомогою сервісу Google Analytics.

Мова за замовчуванням — мова інтерфейсу вебінарної кімнати. Ви можете обрати, якою мовою буде показано кімнату для ваших відвідувачів. Якщо вибрано пункт “автоматично” кімната самостійно буде визначати мову користувача і відкриватися цією мовою. Також під час входу учасник зможе обрати для себе будь-яку іншу мову, яка йому підходить.

Активувати вбудовану у сайт версію — активує функцію інтеграції сервісу на ваш сайт.

Налаштування для учасників

У вкладці Властивості ви можете обрати, які дії будуть дозволені для учасників вебінару. Щоб налаштувати ряд параметрів, які будуть доступні для ваших гостей, відзначте їх у списку діалогового вікна.

Якщо ви ставите позначку навпроти певного параметра, він активується.

Рекомендуємо увімкнути чат, показ списку учасників, можливість ставити питання ведучим і попросити слова, для цього переконайтеся, що відзначено наступні опції:

  • Показувати кнопку “Говорити”,
  • Зробити список учасників видимим,
  • Показувати кнопку “Запитання ведучому”,
  • Показувати кнопку “Попросити слова”,
  • Показувати текстовий чат.

 

Розглянемо усі доступні опції.

Показувати кількість доступних місць — на вході до вебінарної кімнати учасникам буде показано, скільки залишилося вільних місць.

Тільки унікальні імена на вході — відвідувачі з двома однаковими іменами не зможуть увійти до вебінарної кімнати.

Дозволити ділитися посиланням на вебінар — учасники вебінару зможуть ділитися отриманим посиланням на вебінарну кімнату з іншими користувачами.

Зробити список учасників видимим — учасники вебінару будуть бачити один одного у списку. Для ведучих список учасників завжди є увімкненим.

Показувати прапори в списку користувачів — напроти кожного учасника буде показано прапор країни, з якої він відвідує вебінар.

Показувати кнопку “Говорити” — учасники зможуть виходити в ефір, використовуючи кнопку “Говорити”.

Навіть якщо цю функцію буде вимкнено, у ведучого все одно буде можливість запросити учасників до діалогу.

Показати кнопку “Запитання ведучому” — учасник зможе відправити запитання особисто до ведучого.

Показати кнопку “Попросити слова” — учасник зможе повідомити ведучого про те, що хоче виступити.

Показувати тестовий чат — учасники зможуть бачити та використовувати текстовий чат.

Зберігати усі повідомлення (включаючи неінформативні +/- і т. д.) — дозволяє зберігати в історії чату навіть найменш значущі повідомлення.

Відімкнути медіаплеєр у текстовому чаті — вимикає можливість перегляду

відео/аудіо файлів у текстовому чаті.

Якщо зазначити цю опцію, посилання на будь-які медіафайли будуть показані у вигляді лінку. Інакше вони виглядатимуть як об’єкти, які можна переглянути.

Показувати кнопки входу через соціальні мережі — дозволяє учасникам увійти на вебінар, за допомогою авторизації через соціальну мережу.

Запропонувати учасникам вводити адресу електронної пошти — дозволяє змінити форму реєстрації таким чином, щоб учасники залишали свою email-адресу.

Ви також можете запропонувати учасникам залишати свій логін Skype і не пускати на вебінар користувачів, які не вкажуть адресу електронної пошти або логін Skype.

Функція Автоматично записувати вебінари у кімнаті позбавить вас хвилювань про те, що ви забули записати свій вебінар.

Налаштування для учасників, коли немає ведучих активуються тоді, коли у кімнаті немає нікого з ведучих, але вже є учасники.

Показувати кнопку “Говорити” — учасники зможуть виходити в ефір.

Показувати текстовий чат — учасники зможуть бачити текстовий чат і спілкуватися у ньому.

Як змінити зовнішній вигляд вебінару?

В закладці Зовнішній вигляд у налаштуваннях вебінару ви можете оформити вебінарну кімнату на свій смак.

  • Якщо зазначити опцію Використовувати мінімалістичний дизайн, тоді усі іконки для ваших учасників займатимуть мінімум місця і не матимуть підписів з поясненнями.
  • У рядку Тема оберіть одну з 18 кольорових схем.
  • Виберіть, де буде знаходитися зображення з вашої камери у рядку Положення камери.
  • У полі Зображення на вході ви можете вибрати картинку, на фоні якої буде знаходитися форма входу на вебінар.
  • Оберіть картинку фону для вебінарів, що записуються. Під час проведення вебінару ваші учасники не будуть її бачити.
  • Обираючи логотип і банер для вебінару, ви можете завантажити зображення зі свого комп’ютера. Банер буде знаходитися у верхній частині вебінарної кімнати. Логотип буде знаходитися у лівому верхньому кутку, але його не буде видно у режимі мінімалістичного дизайну.
  • У полях Посилання для банера і Посилання для логотипа ви можете вказати адресу сторінки, на яку будуть потрапляти учасники вебінару, якщо натиснуть на банер або логотип.
  • У полі Посилання для виходу, ви можете вказати адресу сторінки, на яку будуть потрапляти учасники вебінару, якщо натиснуть на кнопку Вийти, у правому верхньому кутку вебінару. Ця сторінка за вашим бажанням може відкриватися у новому вікні, для цього нижче треба зазначити пункт Відкривати в новому вікні.

Зверніть увагу на рекомендований оптимальний розмір зображення. Для Зображення на вході обирайте картинку найбільшого розміру.

Як налаштувати привітання

Привітальне повідомлення — текстове або відеозвернення, яке з’являється на вході на вебінар, коли ведучого ще немає у кімнаті. Усі гості вебінару будуть бачити це повідомлення до того часу, поки на вебінар не зайде хтось із ведучих.

У налаштуваннях привітання ви можете дозволити учасникам увійти на вебінар. Якщо активувати можливість входу на вебінар, гість бачитиме дві кнопки Вийти і Увійти у вікні з привітанням. Якщо вимкнути можливість входу, гість бачитиме тільки кнопку Вийти. Натиснувши її, він залишить вебінар.

ё

Для того, щоб встановити привітальне повідомлення, необхідно:

  1. Зайти в налаштування вебінару, натиснувши кнопку налаштування на головній сторінці або на сторінці Мій вебінар.
  2. Відкрити вкладку Привітання.
  3. Активувати пункт Показувати привітальне повідомлення до початку вебінару.
  4. Дозволити вхід на вебінар. Якщо хочете заблокувати вебінар до часу, поки не увійде хтось з ведучих, тоді приберіть позначку з опції Дозволити вхід на вебінар.
  5. Написати текст повідомлення для відвідувачів.
  6. Додати раніше завантажені відео, аудіофайл або відео з YouTube.
  7. Натиснути на кнопку Зберегти, щоб усі зміни було збережено.

Тепер гості бачитимуть привітальне повідомлення під час входу на вебінар.

Повідомлення вимкнеться автоматично після того, як на вебінар зайде хтось з ведучих.

Рекомендуємо у привітальному повідомленні вказати дату і час початку найближчого вебінару, а також для зручності гостей вказати контактні дані ведучого.

Як додати ведучого?

У розділі Мої ведучі ви можете знайти посилання для входу ведучого, яке автоматично генерується системою під час створення акаунта. Ви можете самі використовувати це посилання для того, щоб заходити на вебінар як ведучий.

В MyOwnConference немає розділення між ролями модератора і ведучого: модератор, як і ведучий, теж може виходити в ефір, записувати трансляцію, керувати чатом. Тому додати та запросити помічників на вебінар можна у розділі Мої ведучі.

Для того, щоб додати нового ведучого, виконайте наступні дії:

  1. У панелі керування виберіть розділ Мої ведучі
  2. Натисніть кнопку Додати нового ведучого.
  3. Додайте ім’я і прізвище у полі П.І.Б. Ім’я ведучого має складатись мінімум з 2 символів.
  4. Ви можете одразу відправити запрошення до ведучого.
  5. Натисніть кнопку Зберегти.

Ви можете створювати необмежену кількість ведучих, але одночасне мовлення на вебінарі буде доступне тільки для 10 осіб у рамках платного пакета і для 2 у пробному пакеті. Зверніть увагу, що кожен ведучій займає 1 місце у вебінарній кімнаті.

Додавши нового ведучого ви можете скопіювати та відправити йому посилання для проведення одного або декількох вебінарів.

Посилання для ведучого є індивідуальним і створюється для кожного ведучого окремо.

Щоб запросити ведучого, виберіть одну з запропонованих опцій: скопіювати посилання або відправити користувачеві запрошення.

Після того, як ви скопіюєте посилання у рядку Ви можете скопіювати посилання для запрошення ведучого на Ваш вебінар, його можна буде відправити ведучому. Скопійоване вами посилання є постійним, і не змінюється після завершення вебінару.

Посилання має наступний вигляд: https://go.myownconference.com.ua/14549543/moderator/U3Rhbmlz

У вас є можливість автоматично відправляти ведучому посилання з запрошенням.

Якщо ви натиснете на кнопку відправити у рядку Ви можете відправити користувачеві запрошення стати ведучим Вашого вебінару, система попросить вас ввести ім’я та адресу для відправлення запрошення.

Після цього особа, яку ви запрошуєте отримає лист, за допомогою якого можна увійти на вебінар.

Для того, щоб обмежити для котрогось з ведучих вхід на вебінар, натисніть під його ім’ям кнопку заборонити вхід на вебінар, таким чином ви виключите можливість, що ведучий увійде на вебінар не у свій час.

Створюємо посилання для запрошення учасників

 

У розділі Мій вебінар ви можете скопіювати посилання і відправити його вашим учасникам. Посилання, яке ви скопіювали, є постійним і не змінюється після завершення вебінару.

Посилання можна скопіювати у вебінарній кімнаті або у панелі керування.

Натисніть на скопіювати посилання у рядку Ви можете скопіювати посилання для запрошення учасників на вебінар.

Потім достатньо буде скористатися комбінацією клавіш CTRL+V для того, щоб вставити посилання у потрібному місці.

Додаємо матеріали для вебінару

Додати матеріали для вебінара можна з панелі керування або з вебінарної кіманати. У розділі Матеріали виберіть один з підрозділів: Документи, Записи вебінарів, Відео і аудіо, Спільні файли, Опитування, Тести.

Додаткова інформація

Якщо ви не знайшли відповідь на питання, яке вас цікавить, запрошуємо вас ознайомитись з іншими нашими навчальними матеріалами та інструкціями.

Тут ви знайдете відповіді на найбільш поширені питання.
Для того, щоб зв’язатися з відділом технічної підтримки, натисніть на кнопку Онлайн консультант у правому нижньому кутку.