Зміст

 

Вступ

Проведення вебінарів важко собі уявити без присутності учасників. З цього посібника ви дізнаєтеся, як за допомогою сервісу для вебінарів MyOwnConference організувати розсилку, зібрати дані учасників, створити форму і сторінку захоплення, а також організувати попередню реєстрацію на вебінар.

 

Створюємо посилання для запрошення учасників

Для того, щоб гості могли потрапити на вебінар, їм потрібно скористатися спеціальним посиланням від вас. Ви можете зробити його доступним для усіх, розмістивши посилання, наприклад, на своєму сайті чи в соціальних мережах або відправити за допомогою електронної пошти.

У розділі “Мій вебінар” ви можете скопіювати посилання і відправити його вашим учасникам. Посилання, яке ви скопіювали, є постійним і не змінюється після завершення вебінару.

Посилання має наступний вигляд: https://go.myownconference.com.ua/315820145

Для того, щоб поділитися посиланням для запрошення гостей на вебінар, потрібно:

  1. Натиснути на “скопіювати посилання” у рядку “Ви можете скопіювати посилання для запрошення учасників на вебінар”.
  2. Якщо натиснути на цю кнопку, нижче з’явиться посилання, яке можна скопіювати натиснувши комбінацію клавіш CTRL+С, або натиснути на ній правою кнопкою миші та вибрати опцію Копіювати.
  3. Потім достатньо буде скористатися комбінацією клавіш CTRL+V для того, щоб вставити посилання у потрібному місці.

Змінюємо посилання на вебінар

У розділі “Мій вебінар” ви можете змінити посилання у розділі “Налаштування”.

Наприклад, https://go.myownconference.com.ua/mywebinarlink. Можна використовувати як цифри, так і букви латинського алфавіту.

 

Якщо ви зміните посилання на вебінар, то попереднє посилання на вебінарну кімнату стане недоступним. Не варто змінювати посилання на вебінар під час ефіру, оскільки учасників вебінару буде примусово видалено з кімнати.

 

Організація попередньої реєстрації на вебінар

Є також інший спосіб: ви можете надати посилання на вебінар після проходження реєстрації. У цьому випадку ви можете надіслати посилання для входу до вебінарної кімнати на електронну пошту. Перевага цього способу полягає у тому, що навіть у разі відсутності користувача на вебінарі, його контактна інформація все одно залишиться у вас. Ці дані можна використовувати для email-маркетингу: налаштувати ланцюжки листів і відправляти розсилку.

Реєстрацію учасників вебінару можна виконати за допомогою наступних інструментів:

  1. Форм захоплення, які можуть знаходитись на сайті організатора вебінару (на вашому сайті) у вигляді HTML-коду.
  2. Сторінок захоплення (landig page), які є самостійними веб-сторінками. Користувач може потрапити на таку сторінку натиснувши на звичайне посилання (URL), посилання у вигляді тексту, або на спеціальні кнопки на сайті та в соціальних мережах.

Форма реєстрації

У розділі “Мої запрошення” ви можете створювати сторінки та форми захоплення для попередньої реєстрації користувачів на вебінар, відправляти учасникам листи-нагадування про майбутню подію та управляти базою підписників.

Таку форму реєстрації, де користувачі вказуватимуть дані, що вас цікавлять: ім’я, email-адреса, номер телефону, стать, можна створити у підрозділі “Форми реєстрації”, натиснувши на кнопку “Додати нову форму”

 

Краще, якщо форма буде виглядати якнайпростіше і складатиметься лише з рядків “Ім’я” та “Email-адреса”. Більше інформації про користувачів ви зможете зібрати під час вебінару за допомогою чату й опитувань.

 

З лівої сторони вікна ви можете вибрати дизайн форми реєстрації. У цій колонці вам потрібно вказати назву форми, його елементи та поля для введення інформації. Після усіх змін натисніть кнопку “Зберегти”.

Форму реєстрації можна розмістити на своєму сайті, вбудувавши її код до своєї сторінки.

Другим популярним варіантом може стати спеціальна сторінка захоплення, на яку зручно розмістити посилання у соціальних мережах.

 

Сторінка захоплення

Сторінка захоплення (цільова сторінка, landing page) — це сторінка, яка містить інформацію про продукт або послугу та закликає користувачів до цільової дії (зареєструватись, зробити покупку і т. д.).

 

Обов’язково додавайте до цільової сторінки заклик до дії. Окрім того, краще уникати таких затертих слів, як “зареєструватися” чи “відвідати вебінар”. Ви можете використовувати заклики до дії, які будуть безпосередньо пов’язані з темою вебінару, наприклад, “стань найкращим копірайтером” або “збільш конверсію вдвічі”.

 

Створення сторінки захоплення в MyOwnConference

Зверніть увагу, ви не зможете створити сторінку захоплення, не підготувавши попередньо форму реєстрації.

 

Для створення сторінки захоплення натисніть на кнопку “Додати нову сторінку захоплення”. У вікні, яке відкриється напишіть назву у рядку “Назва сторінки” і основну інформацію про вебінар у рядку “Опис сторінки”, а також додайте форму реєстрації. У вкладці “Вигляд сторінки” виберіть один з 10 шаблонів.

 

Внести зміни в оформлення сторінки захоплення можна за допомогою візуального редактора.

Повідомлення після підписки

Після заповнення форми реєстрації користувачі отримають лист від нашої системи для перевірки адреси та підтвердження підписки на розсилку від вас.

 

Важливо! Це повідомлення відправляється автоматично. Переконайтеся, що налаштування повідомлення і його текст вас влаштовують, і якщо потрібно, внесіть зміни. Цей крок необхідний для того, щоб ваші підписники напевне зрозуміли, що лист прийшов саме від вас, і дали згоду на отримання розсилки.

 

Для цього в панелі керування у розділі “Мої запрошення” виберіть пункт “Налаштування”. І послідовно відредагуйте інформацію у кожній вкладці.

 

Деякі поштові системи, які використовують DMARC не дозволяють вказувати свою адресу електронної пошти як email-адресу відправника.

 

Заповніть поле “Email для тестових повідомлень”. У розділі “Мої запрошення” ви зможете відправити тестовий лист на вказану адресу. Завдяки цьому ви побачите, як виглядають відправлені вами повідомлення.

У вкладці “Додаткові” у рядку “Текст для сторінки після підписки” додайте потрібний вам текст. Також у цій вкладці ви можете змінити назву посилання для активації розсилки, для відписки або повідомлення про спам.

У вкладці “Повідомлення для перевірки адреси” обов’язково зазначте мову, якою ваші підписники мають отримувати повідомлення.

 

Підтвердження підписки потрібне для того, щоб до вашої бази підписників не потрапляли недійсні адреси. Також це суттєво знижує вірогідність потрапляння ваших листів до спаму. Поясніть своєму майбутньому підписнику, що погоджуючись на розсилку, він буде отримувати тільки актуальну й важливу інформацію від вас.

 

Ви також можете активувати відправлення листа до користувачів, які щойно підписались на вашу розсилку. Для цього у вкладці “Повідомлення після підписки” зазначте опцію Активувати це повідомлення для інформування про успішну підписку. Вкажіть тему, мову і текст повідомлення.

 

Організовуємо збір даних учасників

У розділі “Мій вебінар” у налаштуваннях ви можете додати додаткові поля до вікна входу на вебінар (email-адреса, Skype) і зробити їх заповнення обов’язковим.

Система перевірить існування вказаної адреси електронної пошти, у випадку, якщо користувач напише неіснуючу (вигадану) пошту, після входу його буде примусово усунуто з кімнати.

Для цього у закладці “Властивості” ви можете зазначити наступні опції:

  • Запропонувати учасникам вводити адресу електронної пошти
  • Заборонити вхід без введення адреси електронної пошти
  • Виганяти за умови використання недійсної адреси
  • Запропонувати учасникам вводити ім’я користувача Skype
  • Заборонити вхід без введення ім’я користувача Skype

Якщо додаткові поля для введення даних зазначено, то учасники будуть їх заповнювати під час входу на ваш вебінар. Завдяки цьому ви можете зібрати контактні дані учасників і надалі використовувати їх для відправлення повідомлень через вбудовану систему розсилки. Таким чином ви зможете продовжувати працювати з ними навіть після вебінару. Усі введені вашими учасниками дані можна отримати у розділі “Мої запрошення”, пункт “Підписники”.

 

Зареєстровані учасники та робота з ними

Список усіх учасників, які зареєструвалися або прийшли на ваш вебінар, усі ваші підписники, а також дані, які вони вказали, знаходяться у розділі “Мої запрошення”, пункт “Підписники”. У цьому розділі буде зібрано дані, отримані за допомогою різних джерел:

  • форм і сторінок захоплення;
  • вікна реєстрації на вебінар;
  • підписники, чиї дані ви ввели вручну;
  • імпортована база підписників.

У колонці Інформація ви можете побачити стан підписки кожного користувача:

“Активна підписка” — учасник успішно підписаний на ваші розсилки.

“Очікування підписки” — учасник ще не підтвердив підписку.

“Неіснуючий email” — учасник вказав неіснуючу почту.

“Відписаний” — учасник відмовився від підписки.

 

Експорт бази підписників

Список підписників можна завантажити на комп’ютер, щоб використовувати його для розсилки за допомогою сторонніх сервісів або, щоб опрацювати дані вручну. Для цього натисніть на кнопку “Експортувати до CSV” у розділі “Мої запрошення”. У вікні, яке з’явиться, оберіть дані для збереження і впишіть знак роздільника.

Ви можете експортувати не усю базу підписників, а вибірково її частину згідно з заданими параметрами. Для цього у вкладці “Фільтрувати за” поставте позначку навпроти пункту “фільтрувати підписників ”, потім виберіть потрібні вам значення. Завантаження файлів почнеться автоматично після того, як ви натиснете кнопку “Зберегти”.

Файл зберігається у форматі CSV з кодуванням UTF-8. Його можна відкрити у додатку Google Таблиці. Для цього перейдіть за посиланням https://drive.google.com/drive/ і натисніть на кнопку “Створити”. Виберіть пункт “Завантажити файл”.

У вікні, що з’явиться оберіть потрібний CSV-файл. Після завантаження натисніть на файл правою кнопкою миші та у рядку “Відкрити за допомогою” виберіть пункт Google Таблиці. Файл відкриється у новій вкладці браузера.

 

Імпорт бази підписників

Якщо у вас вже є база email-адрес, ви можете імпортувати її до системи розсилки MyOwnConference. Для цього потрібно звернутися з запитом до служби технічної підтримки contact@myownconference.com.ua. До листа потрібно додати список підписників у форматі CSV і знімки екрана (скріншоти), що підтверджують використання цієї бази в іншій системі.

 

Розсилка запрошень

Як створити повідомлення для розсилки запрошень

Розповсюдити інформацію про вебінар і надати посилання на нього можна за допомогою розсилки. Ви можете скористатися з послуг стороннього сервісу розсилки, або використати розсилку від MyOwnConference. Нижче ви знайдете інструкцію, як налаштувати розсилку запрошень.

Окрім того, у вас є можливість підготувати ланцюжок повідомлень, щоб учасники отримували нагадування про вебінар у певний час перед початком трансляції.

У вкладці “Повідомлення” натисніть на кнопку “Створити нове повідомлення”. У вікні, яке з’явиться, вкажіть тему повідомлення, дату і час відправлення, а також текст листа. Наприклад, якщо ваш вебінар заплановано на 18.00, тоді час відправлення повідомлення можна вказати на 17.30. Збережіть зміни, натиснувши “Зберегти”.

 

Розсилка перед і після вебінару

Ви можете налаштувати розсилку листів, яка буде прив’язана до конкретного вебінару, а відправлення буде починатися у певний час перед і/або після вебінару згідно зі встановленим розкладом.

Для цього увійдіть до розділу “Розклад вебінарів” і натисніть на кнопку “Додайте новий вебінар до свого розкладу вебінарів” або натисніть “Запланувати подію” на Головній сторінці в панелі керування.

У вкладці “Нагадування” виберіть або створіть нове повідомлення. Для кожного повідомлення вкажіть час його відправлення. Зазначте опцію “Відправити нагадування до всіх підписників”. Потім натисніть кнопку “Додати”.

 

Якщо зазначити опцію “Відправити нагадування до всіх підписників”, повідомлення буде відправлено до усіх підписників, які були раніше зареєстровані у вашій базі.

 

Для того, щоб створити нове повідомлення, натисніть на плюс поряд з полем вибору повідомлення. У вікні, що відкриється, напишіть тему повідомлення, зазначте мову та  напишіть текст листа. Натисніть кнопку “Зберегти”.

У розділі “Мої запрошення”, пункт “Повідомлення” ви можете редагувати, видаляти та відправляти підписникам створені запрошення. Радимо також відправити тестове повідомлення до себе на email-адресу.

Створюючи повідомлення, не варто обмежуватись тільки нагадуванням про початок трансляції та листом із посиланням на вебінарну кімнату. Таким чином можна налаштувати ланцюжок повідомлень, який може стати частиною маркетингової стратегії.

 

Додаткова інформація

Якщо ви не знайшли відповідь на питання, яке вас цікавить, запрошуємо вас ознайомитись з іншими нашими навчальними матеріалами та інструкціями.

Тут ви знайдете відповіді на найбільш поширені питання.

Для того, щоб зв’язатися з відділом технічної підтримки, натисніть на кнопку “Онлайн консультант” у правому нижньому кутку.