Перед вебінаром.Перед початком вебінару радимо провести тест вашого обладнання.

У браузері, який ви будете використовувати для участі у вебінарі, має бути встановлений модуль Adobe Flash Player. Щоб перевірити, чи це вже зроблено, завантажити або оновити його, натисніть на посилання.

Якщо модуль ще не було встановлено, ви можете завантажити його тут. Якщо після перевірки виявиться, що  Adobe Flash Player встановлено, але його версія застаріла — оновіть модуль. Детальніше про те, як його встановити і активувати, ви можете дізнатись, натиснувши на це посилання.

 

Під час вебінару вас можуть запросити виступити. У такому разі ви побачите повідомлення у вебінарній кімнаті.

 

 

Ви можете відхилити або прийняти запрошення. Якщо ви натиснете кнопку Так, з’явиться вікно з інформацією про встановлення Adobe Flash Player.

 

 

Якщо натиснути на посилання “тут”, ви можете завантажити модуль або прочитати інструкцію з його встановлення і активації.

 

Якщо у вас вже встановлено Adobe Flash Player, натисніть OK. Ви побачите вікно Параметри Adobe Flash Player. Натисніть Дозволити/Allow.  

 

 

У вікні, яке з’явиться, у закладках виберіть потрібний вам мікрофон і веб-камеру. Потім натисніть на кнопку Закрити/Close.

 

 

Якщо ви використовуєте браузер Chrome, він може додатково просити про дозвіл на використання  камери і звуку. Після підтвердження вас зможуть почути усі учасники вебінару.

 

Вікно вашої камери знаходитиметься поряд із зображеннями інших ведучих. Щоб показувати відео, натисніть на значок камери. Щоб камера і мікрофон працювали, їх значки НЕ мають бути закреслені.

 

 

Ви можете:

  1. збільшити вікно
  2. увімкнути/вимкнути відеокамеру
  3. увімкнути/вимкнути мікрофон
  4. закінчити виступ

 

Щоб змінити налаштування камери або мікрофону, натисніть правою кнопкою миші на вікні камери і виберіть пункт Налаштування.

 

Пам’ятайте, що чим швидшим буде інтернет, тим краще ви будете бачити і чути ведучого. Детальніше про необхідну швидкість й інші відповіді на технічні запитання ви можете прочитати тут.

 

Для того щоб знизити вірогідність збоїв і зависань під час вебінару, потрібно закінчити або зупинити завантаження файлів з мережі, закрити зайві вкладки браузера. Також рекомендуємо тимчасово вимкнути усі програми, які можуть вплинути на швидкість з’єднання: Skype, торенти та інші.

 

Щоб закінчити розмову, натисніть на Х на вікні, або на кнопку Завершити у правому нижньому кутку кімнати.

 

 

Окрім того ви можете самі попросити слово, натиснувши на кнопку.

 

 

Якщо немає сигналу з камери або мікрофону:

 

  1. Перевірте, чи ви дозволили використовувати камеру, мікрофон і модуль Flash.
  2. Переконайтеся, що обладнання не використовують інші програми: Skype та інші програми для обміну повідомленнями або редагування відео. Закрийте зайві програми.
  3. Перезавантажте комп’ютер. Після цього увійдіть до вебінарної кімнати ще раз і спробуйте виступити на вебінарі.

 

Щоб знайти відповіді на інші питання, ознайомтеся з  Пам’яткою для учасника вебінару.

 

Завантажити Чек-лист для учасника вебінару.