Команда для проведення вебінару

команда для вебинара

Якщо ви хоч би раз проводили вебінар, то добре розумієте, що підготовка кожного заходу вимагає багато часу і зусиль. Потрібно все спланувати, підготувати слайди, налаштувати вебінарну кімнату, запросити учасників і зайнятися рекламою. І яке ж це щастя, коли у вас є команда, що допоможе з усім впоратись!

Добре підібраний колектив значно полегшує процес підготовки вебінару, до того ж, у найкоротший термін. Не варто перекладати усі завдання на одну людину — чіткий поділ ролей і обов’язків є набагато ефективнішим. Адже коли відповідаєш тільки за одне завдання, то проконтролювати його і забезпечити гарний результат буде набагато легше.

Отже, хто має бути у вашій вебінарній команді?

Спікер

Спікер відповідальний за створення презентації, проведення вебінару, доповідь. Одне з його завдань — це спілкування з учасниками: відповіді на питання, запрошення до діалогу, підтримка інтересу.

Але найважливіше у роботі спікера — сприяти реалізації цілей вебінару. Він має не тільки розказати про нову послугу, провести презентацію чи навчити чомусь, але й заохотити учасників відвідати інтернет-сторінку або зробити замовлення.

До вибору спікера треба підходити з особливою відповідальністю, оскільки саме ця особа буде “обличчям” компанії на вебінарі. І це від нього залежить, яке враження складеться в учасників про ваш бренд.

Дизайнер

Дизайнер має підготувати слайди, сторінку реєстрації та інші візуальні матеріали, які можуть знадобитися під час підготовки вебінару.

Було б чудово, якби дизайнер був знайомий з технологією HTML. Тоді б для роботи над інтернет-сторінкою чи landing page не потрібно було б шукати верстальника.

Інтернет-маркетолог

Якщо ви не будете розкручувати вебінар, його ніхто не зауважить з-поміж інших подій. Щоб про вашу ідею дізналося якомога більше людей, подбайте щоб у вашій команді був інтернет-маркетолог — спеціаліст, який знається на просуванні товарів і послуг в інтернеті.

Щоб забезпечити успіх рекламної кампанії, маркетолог створить портрет потенційного учасника і маркетингову стратегію. Після цього обере найкращі для вас рекламні інструменти: банери, контекстну рекламу, соціальні мережі, розсилку, співпрацю з партнерами та лідерами думок.

Після вебінару маркетолог проаналізує ефективність усіх дій з просування заходу і зробить висновки на майбутнє.

Спеціаліст техпідтримки

Цей спеціаліст займатиметься розв’язанням усіх технічних питань: налаштуванням вебінарного сервісу, підключенням платіжної системи, перевіркою обладнання. Під час вебінару він відповідатиме на технічні питання учасників.

Окрім цього відповідальна за техпідтримку людина блокуватиме гостей вебінару, які писатимуть повідомлення зі спамом у чаті. Іншими словами, робитиме усе, щоб спікер міг зосередитись на виступі.

Кілька порад, як зібрати команду для вебінару

Знайти потрібних працівників можна за допомогою спеціальних сервісів для пошуку роботи. Наприклад, на Jooble щоденно шукають роботу тисячі спеціалістів. Ви можете знайти виконавця у своєму місті або доручити завдання людині з будь-якого куточку світу.

Варто також звертати увагу, щоб кандидати були знайомі з технологією вебінарів, тоді вам не потрібно буде витрачати багато часу на пояснення.

Підсумок. Вебінар можна організувати та провести самостійно. Але якщо ви хочете забезпечити кращу підготовку і результат, спробуйте попрацювати з колективом професіоналів. Команда для вебінару має складатися зі спікера, дизайнера, інтернет-маркетолога та спеціаліста техпідтримки.

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
0

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *