Пам’ятка для учасника вебінару. Технічні моменти.

Зміст

 

Вступ

Ви вирішили відвідати вебінар — це справді чудово! Ми впевнені, що ви дізнаєтеся багато нового і цікавого. Ми в свою чергу прагнемо, щоб під час вебінару ви могли повністю сфокусуватися на виступі ведучого, тому підготували для вас цю інструкцію.

Під час вебінару можуть трапитись різні ситуації: проблеми з підключенням, звуком чи відео, навіть світло можуть вимкнути у найневдаліший для цього час. Звісно, усе це рідкість, але подібні проблеми не повинні захопити вас зненацька, тож підготуємося до них завчасно.

Тут ви знайдете відповіді, які допоможуть вам швидко вирішити усі можливі технічні проблеми.

 

Що потрібно для участі у вебінарі?

Для того, щоб взяти участь у вебінарі, вам потрібно мати комп’ютер, смартфон чи планшет з доступом до інтернету. Швидкість з’єднання безпосередньо впливає на те, як добре ви будете бачити і чути ведучого на вебінарі. Тому рекомендуємо використовувати інтернет зі швидкістю від 1 Мбіт/с.

Для того, щоб зменшити вірогідність збоїв і зависань під час онлайн-семінару, найкраще буде зупинити або закінчити завантаження файлів з мережі та закрити зайві вкладки браузера. Також подбайте про те, щоб було вимкнено усі програми, які можуть впливати на швидкість з’єднання: Skype, торенти та інші.

У браузері, який ви будете використовувати для перегляду вебінару, має бути встановлено плагін Adobe Flash Player. Для того, щоб перевірити, чи його вже встановлено  у вашому браузері і дізнатися його версію, перейдіть  за посиланням.

Якщо плагін ще не було встановлено, ви можете завантажити його тут. Якщо після перевірки виявиться, що  Adobe Flash Player встановлено, але його версія застаріла — оновіть плагін. Детальніше про те, як його встановити і активувати, ви можете дізнатись, натиснувши на це посилання.

 

Як приєднатися до вебінару?

Крок 1

За 5-10 хвилин перед початком вебінару перейдіть за посиланням, яке ви отримали від організатора вебінару.

Крок 2

У вкладці браузера з’явиться вікно для авторизації. Вам потрібно заповнити усі поля, які зазначено зірочкою. Поля без такої позначки ви можете заповнювати за бажанням.

 

 

У рядку “Ім’я та прізвище” напишіть своє ім’я. У рядку “Email” вкажіть свою електронну адресу. У полі “Пароль на вебінар” напишіть пароль, який ви отримали від організатора вебінару.

Крок 3

Після того, як усі дані буде введено, натисніть кнопку “Увійти“.

Увійти на вебінар можна також за допомогою акаунта у соціальних мережах Facebook, ВКонтакте, Twitter чи іншої зазначеної у вікні. Для цього натисніть на потрібну іконку. Після цього спеціальний сервіс Social entrance authorization попросить про доступ до вашого акаунта. Після входу на вебінар ви можете закрити доступ до сервісу.

 

Вхід на вебінар з мобільного додатку

Для участі у вебінарах, які проходять на MyOwnConference, можна також скористатись мобільним додатком:

– Додаток для iOS (завантажити з App Store)

– Додаток для Android (завантажити з Google Play Market).

Мінімальна швидкість інтренету має бути більшою, ніж 1 МБ на секунду. Для того, щоб потрапити на вебінар з мобільного приладу, запустіть додаток MyOwnConference. У вікні, що з’явиться, вкажіть посилання, яке ви отримали від організаторів вебінару. Далі введіть свої дані.

 

mobile

 

Після того, як ви зайшли до вебінарної кімнати, ви стаєте повноцінним учасником вебінару.

 

На вебінарі

Отже, ви увійшли до вебінарної кімнати. Ви можете змінити мову у кімнаті за своїм бажанням, натиснувши на значок прапора у верхньому правому кутку.

 

 

У лівій частині вікна ви побачите 2 кнопки: “Задати питання” и “Попросити слово“. Натиснувши на першу кнопку, ви можете відправити повідомлення ведучому. Кнопку “Попросити слово” слід натиснути, якщо ви хочете говорити до всіх у прямому ефірі.

Внизу знаходиться чат, де ви можете спілкуватися з ведучим та іншими учасниками вебінару.

 

 

По центру ви побачите презентацію або інші матеріали, які показуватиме ведучий. Для того, щоб розвернути слайд презентації на весь екран, натисніть на відповідний значок у верхньому правому кутку вебінарної кімнати.

 

 

Для того, щоб вийти з повноекранного режиму, натисніть на клавіатурі esc.

Праворуч ви можете побачити список усіх учасників.

Зверніть увагу: під час онлайн-семінару варто з повагою ставитись до ведучих та інших учасників вебінару. Інакше організатори вебінару можуть вигнати  вас з кімнати.

Як почати говорити у кімнаті?

Для цього натисніть кнопку “Говорити“, яка знаходиться у лівому кутку. У вікні, яке з’явиться, “Параметри Adobe Flash Player“, натисніть кнопку “Дозволити”. Якщо ви використовуєте браузер Chrome, він може вимагати додаткового дозволу на використання камери і звуку. Після підтвердження ви зможете говорити в прямому ефірі.

Як  зазначити у системі, яку веб-камеру і мікрофон використовувати?

Увійдіть до  вебінарної кімнати. У верхньому правому куті, натисніть кнопку меню Налаштування Flash.

У вікні, яке з’явиться, в закладках оберіть потрібний вами мікрофон і веб-камеру.  Потім натисніть на кнопку “Закрити“.

 

 

 

Що робити з технічними проблемами на вебінарі?

Ми виділили  декілька ситуацій,  які можуть  виникнути в учасників вебінару.

Можливі  проблеми:

  • Не  можу зайти  до кімнати.
  • Такого вебінару не  існує.
  • Не видно ведучого.
  • Не чую ведучого.
  • Чути відлуння.
  • Проблеми з чатом.

Важливо! Вебінар не буде працювати, якщо:

  • На вашому комп’ютері не встановлено Adobe Flash Player. Завантажити і встановити його можна на цій сторінці.
  • Ваш браузер не підтримує HTML5, чи вимкнено підтримку виконання JavaScript сценаріїв;
  • Ваш браузер чи інший встановлений додаток,  блокує виконання програм для Adobe Flash Player. Це може бути AdBlock, FlashBlock  або подібні.

Зверніть увагу: переважну більшість проблеми можна вирішити,  почистивши кеш браузера, а щоб встановити інші можливі причини, потрібно пройти тест системи. Про те, як почистити кеш браузера дивіться в нашому відеоуроці.

Пройти тест системи

Якщо ви не можете увійти до кімнати, не чуєте ведучого чи маєте інші технічні труднощі, спочатку пройдіть перевірку системи. Для цього перейдіть за посиланням.

Це спеціальний тест, завдяки якому можна менш ніж за 60 секунд дізнатись про причину несправності.

 

 

Переконайтеся, що ви себе бачите і чуєте. Також зверніть увагу на вкладку “Перевірка портів“: навпроти пунктів має бути напис “відкритий“.

 

 

Не можу увійти до кімнати

Трапляється, що учасник вебінару не може увійти до кімнати. Це може статись з таких причин:

  • Можливо, гостя було заблоковано на цьому вебінарі чи раніше. У такому випадку потрібно звернутися до ведучого.
  • Можливо, ваш системний адміністратор закрив доступ до усіх сторінок, що безпосередньо не дозволені керівництвом. Повідомте йому наступну інформацію.

Для участі у вебінарі потрібно:

  • Відкрити порти 1935, 1936 (TCP), 80 (HTTP), 443 (HTTPS).
  • Надати доступ до наступних доменних імен:
    • puzz.me
    • mywebinar.io
    • myownconference.ru
    • myownconference.com
    • myownconference.com.ua
    • myownconference.de
    • myownconference.pl
    • myownconference.fr
    • myownconference.es
    • myownconference.lt
    • myownconference.lv
    • myownconference.net
    • myownconference.eu
    • myownconference.us
    • myownconference.org

 

Повідомлення “Такого вебінару не існує”

Ви можете побачити сторінку з таким повідомленням у наступних випадках:

  • ви отримали неправильне посилання на вебінар;
  • ведучі вебінару заблокували доступ до нього;
  • ведучі вебінару тимчасово вимкнули свій вебінар;
  • організатори припинили користуватися нашими послугами.

Якщо ви бачите це повідомлення, для з’ясування причин блокування вам потрібно зв’язатися з організацією або особою, яка надала вам посилання.

Не можливо увімкнути мікрофон або камеру в Google Chrome чи Yandex Browser

В Google Chrome і Yandex Browser потрібно двічі підтвердити доступ до вашої камери і мікрофона: у вікні Adobe Flash Player Settings і у спливаючому повідомленні браузера у верхній частині екрана. Підтвердити можна натиснувши кнопку “Дозволити“.

Ефект відлуння

Для того, щоб позбутися ефекту відлуння, спочатку потрібно визначити, де воно виникає на: вашій стороні або на стороні співрозмовника. Для цього попросіть співрозмовника/ведучого тимчасово зробити мінімальну гучність для мікрофона і вимкнути усі інші прилади звукового входу, якщо вони є. Якщо після цього відлуння не зникне, потрібно шукати проблему зі своєї сторони.

Аби уникнути ефекту відлуння, радимо користуватися комп’ютерною гарнітурою.

Якщо відлуння виникає на вашій стороні:

  • Якщо у вас не гарнітура, а окремий мікрофон і колонки, спробуйте зменшити гучність у колонках і знизити гучність (чутливість) мікрофона за допомогою “регулятора гучності”. Це можна зробити як у вебінарній кімнаті, так і за допомогою налаштувань вашого комп’ютера. Бажано, щоб “програмна” гучність не перевищувала 80%).
  • Увімкніть у налаштуваннях звукової карти функцію зменшення відлуння (вона є у більшості сучасних звукових карт). Порядок дії залежить від конкретної карти. Найчастіше: через Панель керування Windows або через програму, яку було встановлено разом із драйверами звукової карти. Для деяких звукових карт цей режим має назву “оптимальний для аудіоконференцій/IP-телефонії”, це одне і теж саме.
  • Якщо серед пристроїв аудіовходу є стереомікшер, його потрібно вимкнути або зменшити гучність до мінімуму. Також є сенс відімкнути усі інші пристрої крім мікрофона (наприклад, лінійний вхід).

Інші проблеми

Не чути ведучого вебінару. Рішення: знайдіть на екрані картинку зі значком звука (гучномовець). Вона не має бути перекреслена. Перевірте, у якій позиції знаходиться повзунок. Або оновіть вкладку браузера і ще раз введіть свої дані.

Не видно відео від ведучого вебінару або відео від нього сильно сповільнене. Рішення: оновіть сторінку вебінару чи повторно увімкніть інтернет-з’єднання)

Не рядка чата. Рішення: поверніть стандартний 100% масштаб вікна браузера.

Не видно слайдів презентації Рішення: перевірте і встановіть актуальну дату і час на комп’ютері.

Відсутність аудіо і відео від ведучого може бути обумовлена використанням проксі-сервера, через що отримання цих потоків може бути неможливе. 

 

Додаткова інформація

Якщо ви не знайшли відповідь на питання, яке вас цікавить, запрошуємо вас ознайомитись з іншими нашими навчальними матеріалами та інструкціями. Тут ви знайдете відповіді на найбільш поширені питання.

Для того, щоб зв’язатися з відділом технічної підтримки, натисніть на кнопку “Онлайн консультант” у правому верхньому кутку.