Зміст

Проведення закритих і відкритих вебінарів

На базі нашої платформи ви можете проводити відкриті та закриті вебінари.

Відкритими називають вебінари, які призначені для участі великого кола учасників. Реєстрація на такий захід є вільною.

Закритими називають вебінари, які проводяться для учасників, список яких є наперед відомим. Наприклад, корпоративні або клубні вебінари, вхід на які є можливим тільки зі спеціальним запрошенням (унікальним посиланням).

Обидва види вебінарів можуть бути як платними, так і безплатними.

Але не зважаючи на те, який формат заходу ви оберете, під час організації відкритого чи закритого, платного чи безплатного вебінарів потрібно подбати про обмеження кола учасників, які зможуть потрапити на вашу зустріч. Таке обмеження може бути пов’язане з форматом вашого вебінару або обмеженнями вашого тарифного плану.

Щоб налаштувати потрібне у конкретній ситуації обмеження  доступу на ваш вебінар, а  також виключити можливість передавання посилання  стороннім особам, слід виконати декілька кроків.

Одразу потрібно зазначити, що наш сервіс не приймає гроші від учасників. Тому організатори заходів повинні самостійно приймати оплату перед проведення  вебінару. Для цього можна скористатися спеціальними сервісами для приймання платежів в інтернеті або електронними гаманцями.

 

Вебінар з відкритим доступом

Якщо для вас важливо, щоб на вебінар потрапила максимальна кількість учасників, ви можете відправити користувачам загальне посилання на вебінар і не встановлювати пароль. У цьому випадку кімната буде відкрита для кожного, у кого є посилання, а кількість учасників буде обмежуватись тільки місткістю вашого тарифного плану. Цей варіант влаштує вас, якщо ви зацікавлені у якнайбільшій кількості гостей і проводите, скажімо, промо-вебінари або рекламні вебінари-презентації. Це зручний спосіб, щоб розказати учасникам, чим ви маєте намір з ними поділитися на наступних зустрічах, чому ви можете їх навчити, якою цінною інформацією ви з ними поділитеся.

Загальне посилання на вебінар можна отримати у розділі “Мій вебінар”, натиснувши на кнопку у рядку “Ви можете скопіювати посилання для запрошення учасників на вебінар”. Для того, щоб отримати посилання у вебінарній кімнаті, натисніть на кнопку “запросити на вебінар”. У формі, що відкриється натисніть на саме посилання.

Способи обмежити доступ на вебінар

Для проведення зустрічі з обмеженим колом учасників увійдіть у налаштування вебінару.

Ви можете скористатися наступними способами для контролю доступу на вебінар:

  1. Встановіть пароль на вебінар — потраплять тільки ті користувачі, у яких є посилання і пароль.
  2. Вимкніть можливість ділитися посиланням на вебінар, прибравши позначку у рядку “Дозволити ділитись посиланням на вебінар”, а також використовуйте персональні посилання.

Кожний з цих способів можна використовувати залежно від ваших цілей.

Загальне посилання і пароль

Плануючи захід ви можете відправити учасникам загальне посилання на вебінар і пароль доступу.

До недоліків такого способу можна віднести те, що учасники можуть поділитися даними для входу на вебінар, і за великої кількості гостей ви  не зможете цього уникнути і проконтролювати.

Скористайтеся цим способом, якщо ви хочете запросити якомога більше учасників на вебінар. На приклад, під час проведення безплатних вебінарів, промо-вебінарів, знайомлячи ваших гостей з новим товаром або послугою.

Додавання пароля до загального посилання потрібне, щоб стимулювати користувачів пройти попередню реєстрацію на вебінар.

Щоб встановити пароль у налаштуваннях вебінару у закладці “Загальні” заповніть поле “Пароль на вебінар”.

Такий варіант підходить також і для закритих заходів у невеликих групах або у групах, які залишаються незмінними протягом тривалого часу, коли ви знаєте усіх учасників і можете з легкістю помітити нового відвідувача. Ви можете вигнати небажаного учасника з кімнати або заборонити доступ на ваші заходи назавжди, скориставшись відповідними інструментами у вебінарній кімнаті.

 

Персональне посилання для учасника

Щоб виключити можливість використання посилання і пароля іншими учасниками, ви можете використовувати персональні посилання.

Спочатку у налаштуваннях  вебінару у закладці “Властивості” приберіть позначку з пункту “Дозволити ділитися посиланням на вебінар”.

Збережіть зміни.

Далі у розділі “Мій вебінар” ви можете створити індивідуальні посилання для кожного учасника зі списку. Кожне таке посилання дозволяє автоматично увійти на вебінар і не вимагає від учасника введення будь-яких даних. У персональному посиланні уже зашифровано інформацію учасника і пароль на вебінар. Вам вже не потрібно повідомляти пароль учаснику.

Персональні посилання чудово підходять для закритих заходів за умови, що у вас вже є готовий список учасників з деякими персональними даними, і ви хочете обмежити коло присутніх тільки цим списком. Такі посилання діють протягом визначеного вами часу. Таким чином ви можете роздати обмежені у часі посилання учасникам одного вебінару, а в інший час використовувати кімнату для проведення наступних вебінарів. Оскільки вхід за таким посиланням блокується системою як до, так і після вебінару.

Протягом часу, коли посилання активне, учасник може входити і залишати кімнату необмежену кількість разів.

За іменним посиланням може зайти тільки один користувач. Програма наперед знає усіх учасників з іменними посиланнями і впускає до кімнати тільки за списком. Якщо хтось з учасників поділиться своїм посиланням з іншими, то у вебінарі все одно зможе брати участь тільки один з них, той, хто скористається посиланням першим. Таким чином діє правило: одне посилання — один учасник.

Як створити персональні посилання для учасників

Щоб обмежити коло учасників тільки певним списком гостей, увійдіть до розділу “Мій вебінар”, натисніть кнопку “згенерувати” у рядку “Ви можете згенерувати унікальні іменні посилання для входу на Ваш вебінар”.

Щоб створити персональні посилання, виконайте наступні кроки:

  1. Надрукуйте або вставте дані учасників до текстового поля. У якості даних учасника можна використати ім’я і прізвище або інший значущий критерій — цю інформацію буде показано в імені учасника у вебінарній кімнаті. Між даними одного учасника потрібно поставити пробіл (наприклад, між ім’ям та прізвищем), між даними різних учасників поставте абзац.
  2. Якщо потрібно, ви можете обмежити час дії посилання, відзначивши відповідну опцію. Виберіть період, протягом якого буде діяти посилання. До і після вказаного часу учасник не зможе потрапити до вебінарної кімнати.
  3. Натисніть кнопку “Згенерувати”.
  4. Скопіюйте посилання, які з’являться у текстовому полі навпроти кожного учасника. Після цього ви можете вставити скопійоване посилання у текст листа своєї розсилки або  роздати посилання в інший зручний для вас спосіб.

 

Окрім цього ви можете відправити персональні посилання учасникам, використовуючи систему розсилки MyOwnConference. Для цього увійдіть до розділу “Мої запрошення”, підрозділ “Повідомлення”.

Створюючи повідомлення або під час внесення змін до нього, натисніть “Veriables”. У випадаючому списку виберіть пункт “Autologin link for subscriber”. Система сама створить іменне посилання для кожного листа.

 

Додаткова інформація

Якщо ви не знайшли відповідь на питання, яке вас цікавить, запрошуємо вас ознайомитись з іншими нашими навчальними матеріалами та інструкціями.

Тут ви знайдете відповіді на найбільш поширені питання.

Для того, щоб зв’язатися з відділом технічної підтримки, натисніть на кнопку “Онлайн консультант” у правому нижньому кутку.