Як взяти участь у вебінарі. Поради для учасників онлайн-заходу

Участь у вебінарі

Як взяти участь у вебінарі? Це досить просто: ви можете під’єднатись до онлайн-заходу практично з будь-якого куточку світу (звісно за умови якісного інтернет-з’єднання).

Що таке вебінар і з чим його їдять?

Вебінар – це конференція, тренінг, семінар чи лекція, формат може змінюватись в залежності від того, що і як планує донести лектор до відвідувача цього заходу. Вебінар проводиться онлайн, тому брати участь дуже просто, адже ви можете долучитись до події з будь-якої точки, де є доступ до інтернету.

Чи можуть інші учасники або доповідач бачити вас на вебінарі?

За замовчуванням ведучий вебінару, як і інші присутні учасники вебінару вас не бачать. У будь-якого учасника є можливість виступити на заході, якщо модератор надасть права ведучого, або надасть можливість виступити з камерою/мікрофоном або тільки мікрофоном, не надаючи прав ведучого.  На деяких вебінарних платформах ви можете самі поставити питання або виступити без допомоги модератора.

Що потрібно для участі у вебінарі?

Ось кілька порад, які допоможуть вам отримати максимальний результат від вебінару.
Тут все просто, для участі у вебінарі потрібні пристрої, якими всі вже давно звикли користуватися. Це комп’ютер, телефон або планшет та стабільний інтернет. В такому випадку важливою є швидкість інтернету, адже від швидкості залежить, наскільки добре ви будете бачити та чути доповідача на вебінарі. Тому рекомендуємо використовувати інтернет зі швидкістю не нижче 4 мбіт/с.

Для зниження ймовірності переривання чи будь-яких інших неполадок під час онлайн-семінару, рекомендуємо закрити інші відкриті програми на вашому пристрої, адже вони можуть впливати на швидкість інтернет-з’єднання, а це неприпустимо під час перегляду вебінару. Тому важливо зупинити, а ще краще закрити такі програми як Skype, торенти та інше.

Як приєднатися до вебінару?

Крок 1

На вашу електронну адресу ви отримаєте лист з посиланням на вебінар, якщо ви реєструвалися заздалегідь. 

Якщо запрошення вам особисто відправив організатор,  за 5–10 хвилин до початку вебінару натисніть на посилання, яке ви отримали від нього. Після цього, у браузері відкриється вікно авторизації.

Крок 2

Після того як ви натиснули на посилання, у вкладці браузера відкриється вікно авторизації. Необхідно заповнити всі поля, які будуть зазначені у вікні. 

Вебінар управлення проектами

У рядку «Ім’я та прізвище» вкажіть своє ім’я. Електронну адресу вкажіть у рядку «Email». Важливо вказати правдиві дані, адже зазначене ім’я буде показуватись у вебінарній кімнаті. Від цього імені будуть також надсилатись повідомлення у загальний та приватний чат.

Крок 3

Після введення усіх даних натисніть кнопку «Увійти».

Увійти на вебінар можна за допомогою облікового запису в соціальній мережі Facebook або облікового запису Google. Для цього необхідно натиснути на потрібну іконку. Після цього спеціальний сервіс Social entrance authorization здійснить запит на надання доступу до вашого акаунту, який був обраний для входу. Вже після входу на вебінар,  можете закрити доступ до сервісу. Також при вході на вебінар через соціальні мережі, не потрібно вводити свої дані для авторизації у вебінарній кімнаті.

Чи потрібно реєструвати акаунт в сервісі для вебінарів?

Якщо вебінар, який плануєте відвідати, проводитиметься на платформі для вебінарів MyOwnConference, учаснику нічого встановлювати не потрібно. Хоча є інші платформи, на яких, щоб брати участь у вебінарі, потрібно обов’язково встановлювати додаткову програму на комп’ютер користувача або інший пристрій для повноцінної участі у заході.

Як брати участь у вебінарі з мобільного застосунку?

Сучасні вебінарні платформи працюють без додаткового встановлення застосунків. Для входу з мобільного пристрою необхідно лиш натиснути на посилання, яке вам надав організатор. Після чого в браузері відкриється вікно, у якому необхідно ввести свої дані.

Але також є організатори, які все ж користуються вебінарними платформами, де учасники повинні спочатку обов’язково встановити застосунок на свій пристрій. В такому випадку, вам необхідно спочатку завантажити таку програму в Google Play Market або в AppStore, а вже потім  натиснути  на посилання-запрошення.

Як поводитися під час вебінару: основні поради

Будь-який освітній та кар’єрний захід є важливим. Вебінар – не менш важливий, різниця тільки в тому,  що вам не потрібно чепуритися, витрачати час на дорогу та шукати собі найкраще місце у великому залі, аби добре чути та бачити лектора. На онлайн заході ви завжди знаходитеся в найкращих місцях залу, у вас є можливість донести свою думку, не чекаючи своєї черги, а висловивши її в загальному чаті. 

Щоб отримати кращий результат від участі у вебінарі, дайте відповідь собі на запитання: яка моя ціль участі у цьому заході?

 Ось три правила поведінки на вебінарі для ефективного засвоєння інформації: 

  • зосередженість, 
  • активна участь,
  • ведення нотаток. 

Зосередженість

Зосередженість є очевидною вимогою, але яка кількість учасників дійсно є зосередженою?
Іноді сконцентруватися і утримувати свою увагу на сприйнятті нової інформації дійсно важко. В першу чергу не сваріть себе, якщо у вас це не виходить, усі ми можемо відволікатися. Знайти вихід досить легко, спробуйте заздалегідь усунути всі можливі спокуси, щоб навіть при дууже великому бажанні у вас не було доступу до Facebook, Gmail, Snapchat і т. п. під час вебінару.

Якщо ви плануєте використовувати ПК для участі у вебінарі, можна завантажити розширення для браузера, таке як WasteNoTime для того, щоб заблокувати певні сайти. Для планшетів та мобільних пристроїв ви можете знайти безліч програм для блокування в App Store та Google Play.

Важливо закрити усі сторонні вкладки в браузері, залиште відкритою тільки вкладку онлайн-вебінару. Уявіть, що ви учень, який перебуває в класі, а ваш вчитель спостерігає за кожним вашим рухом.

Активно брати участь у вебінарі

Великою перевагою вебінару є те, що ви можете залишатися невидимим. Однак це не означає, що ви маєте залишатися пасивним слухачем. Завдяки активній участі ви засвоїте більше інформації.

Важливо! Не бійтеся поставити питання. Як показує практика, питання яке виникло у вас, швидше за все також цікавить когось зі слухачів. Таким чином, проявляючи активність, ви допомагаєте не тільки собі, а й іншим учасникам. На додаток, прояв активності допомагає ведучому краще зрозуміти аудиторію та її потреби.

Якщо відповідь ви не отримали, не соромтеся відправити приватне повідомлення організатору вебінару. Адже він міг пропустити ваше запитання ненавмисно, а через обмеження у часі. За нагоди, обговоріть це питання з учасниками вебінару. Вони також можуть надати вам цінну інформацію. Головне, проявляти повагу до будь-якої відповіді, навіть якщо вона відрізняється від вашої думки. Адже скільки людей, стільки й думок. 


Взаємодіючи, ви не тільки отримаєте глибше розуміння представленого матеріалу. У вас з’являється шанс знайти корисні, професійні зв’язки, які у наслідку допоможуть вам пройти співбесіду чи навіть отримати роботу. Не дивно, що успішні компанії так часто проводять вебінари — це допомагає їм вивчати своїх співробітників та знаходити нових талантів. 

Ведення нотаток

Ведення конспекту. Звісно, ви не повинні транскрибувати всю презентацію, адже це буде відвертати увагу від цілісного сприйняття теми. А от запис ключових моментів  допоможе вашим знанням закріпитися в голові та не дасть інформації швидко випаруватися через пару годин після прослуховування.

Існують різні техніки ведення нотаток кожна з яких дозволяє чітко структурувати інформацію й з легкістю знаходити її в вашому конспекті. Виберіть спосіб, який ідеально підходить саме для вас. 

Коли ви конспектуєте, то аналізуєте надану  інформацію. Фізично важко записувати усе повністю, тому письмові нотатки найбільш важливих моментів допоможуть отримати максимальну користь від вебінару.

Зверніть увагу! Під час вебінару важливо з повагою ставитися до ведучого та інших учасників. Інакше організатори вебінару мають право видалити вас з вебінарної кімнати або навіть відправити у чорний список.

Під час вебінару

Після того, як ви увійшли у вебінарну кімнату, ви стаєте повноцінним учасником події.

Якщо ви берете участь у вебінарах на платформі MyOwnConference, в меню справа, ведучий може вам надати доступ до функцій  — «Поставити питання» та «Попросити слово». Перша кнопка дозволяє надіслати  приватне повідомлення ведучому. Кнопку «Попросити слово» натискайте в тому випадку, якщо бажаєте вийти в етер.

У сучасних та якісних вебінарних платформах крім перегляду презентації учаснику доступні такі можливості:

  • зміна мови вебінарної кімнати;
  • чат, де можна спілкуватися з усіма учасниками вебінару;
  • можливість виступити з увімкненим мікрофоном;
  • приватні повідомлення чи навіть дзвінок ведучому.

Що робити, якщо виникають технічні несправності на вебінарі? 

Роз’єдналось з’єднання? Відео та звук «зависли»? Є рішення –  оновіть вкладку браузера та введіть свої дані ще раз.

Важливо! Вебінар не зможе працювати коректно, якщо ваш браузер не підтримує HTML5. Ще одна причина, через яку учасник не може взяти участь у вебінарі — вимкнена підтримка і виконання JavaScript сценаріїв.

Зверніть увагу:  для усунення  більшості проблем, достатньо очистити  кеш браузера. Якщо ви не можете увійти в вебінарну кімнату, не чуєте/не бачите ведучого або у вас виникли інші технічні складності, для рішення та виявлення проблеми пройдіть перевірку за цим посиланням.

Тест обладнання

Якщо виникли питання щодо роботи вебінарної платформи, або ви не знаєте, як взяти участь у вебінарі, завжди можна звернутися до нашої служби технічної підтримки, яка надасть усі відповіді на запитання. Ми завжди раді допомогти. 

Зацікавлені у проведенні онлайн зустрічі? MyOwnConference – зареєструйся та безплатно проведи онлайн-зустріч для 20 учасників. 

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!