Як вийти в ефір?

Зміст

Увійдіть до вебінарної кімнати і натисніть кнопку Говорити. Наступні дії залежатимуть від вашого браузера.

Firefox

Firefox

Після того, як ви натиснете кнопку Говорити, дозвольте використовувати вашу камеру і мікрофон.

blank

Якщо до вашого пристрою під’єднано одразу декілька камер або мікрофонів, виберіть потрібне обладнання зі списку.

Що робити, якщо доступ до мікрофона чи камери заборонено? У стрічці браузера натисніть на відповідні значки і у вкладці Дозволи видаліть Тимчасово заблоковано.

blank

Google Chrome

Google_Chrome

Після натискання на кнопку Говорити, браузер зробить запит на використання камери й мікрофону.

blank

Якщо доступ до камери та мікрофону заборонено, натисніть на значок камери в пошуковій стрічці. Далі виберіть камеру і мікрофон і дайте доступ до них.

blank

Edge

blank

Якщо ви плануєте використовувати браузер Edge для виходу в ефір, то у вікні, що з’явиться, дозвольте сайту go.mywebinar.com використовувати веб-камеру та мікрофон.

blank

Якщо доступ заборонено, в налаштуваннях дозвольте використовувати камеру та мікрофон для цього сайту.

blank

Opera

blank

Після натискання на кнопку Говорити, Опера сповістить вас, що сайт go.mywebinar.com хоче використовувати вашу камеру та мікрофон.

blank

Якщо доступ до камери та мікрофону заборонено, натисніть на значок камери в пошуковій стрічці. Опера запропонує вам очистити налаштування і перезапустити вкладку. Зробіть це.

blank

Як вийти в ефір з MacOs? Початок трансляції

Увійдіть до вебінарної кімнати і натисніть кнопку Говорити. Наступні дії залежатимуть від вашого браузера.

Firefox

Firefox

Після того, як ви натиснете кнопку Говорити, дозвольте використовувати вашу камеру і мікрофон.

firefox доступ

Якщо до вашого пристрою під’єднано одразу декілька камер або мікрофонів, виберіть потрібну апаратуру зі списку.

Що робити, якщо доступ до мікрофона чи камери заборонено? У стрічці браузера натисніть на відповідні значки і у вкладці Дозволи видаліть Тимчасово заблоковано.

firefox блокування

Safari

blank

У Сафарі алгоритм дій залежить від налаштувань браузера. Якщо доступ до камери та мікрофона дозволено, то після натискання кнопки Говорить, ви відразу вийдете в ефір.

Якщо доступ заборонено, відкрийте налаштування браузера та перейдіть до вкладки Камера. Напроти сайту cp.mywebinar.com встановіть статус дозволити.

safari камера

Далі ті самі дії виконайте у закладці Мікрофон.

сафари микрофон

Перезавантажте браузер.

Google Chrome

Google_Chrome
Після натискання на кнопку Говорити, браузер зробить запит на використання камери й мікрофону.

chrome дозволити доступ

Якщо доступ до камери та мікрофону заборонено, натисніть на значок камери в пошуковій стрічці. Далі виберіть камеру і мікрофон і дайте доступ до них.

chrome доступ

Opera

blank
Після натискання на кнопку Говорити, Опера сповістить вас, що сайт go.mywebinar.com хоче використовувати вашу камеру та мікрофон.

opera дозволчити доступ

Якщо доступ до камери та мікрофону заборонено, натисніть на значок камери в пошуковій стрічці.

opera відкрити меню

Опера запропонує вам очистити налаштування і перезапустити вкладку. Зробіть це.

opera очистити

Налаштування під час мовлення

Після виходу в ефір за допомогою кнопки Говорити, ви можете змінити налаштування мовлення.

Ви можете:

1. Розгорнути вікно.
2. Увімкнути/вимкнути відеокамеру.
3. Увімкнути/вимкнути мікрофон.
4. Закінчити виступ.

Щоб змінити налаштування камери чи мікрофону, натисніть на значок меню під час розмови.

Налаштування

Відкриється вікно з налаштуваннями ведучого.

blank

Що робити, якщо камера та мікрофон не вмикаються? Можливі помилки

1. У браузері заборонено дозвіл на використання камери та мікрофону.

заборонений доступ

Щоб виправити цю проблему виконуйте рекомендації, що написані вище.

2. Вашу камеру та мікрофон використовують інші програми, наприклад, Skype, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger. Щоб виправити цю проблему, закрийте такі програми і перезапустіть вебінарну кімнату.

Закінчення розмови під час трансляції

Щоб закінчити розмову, натисніть на значок Х на вікні камери або натисніть кнопку Закінчити в лівому нижньому кутку кімнати.

blank

Додаткова інформація

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, пропонуємо вам ознайомитись з іншими нашими інструкціями.

Тут ви знайдете відповіді на найбільш часті питання щодо нашого сервісу.

Початок роботи. Як запланувати перший вебінар.

Запрошення учасників. Всі деталі запрошення учасників на вебінар: посилання, лендінг, форма реєстрації, база підписників, відправлення запрошень і нагадувань.

Проведення вебінару. Показ презентації, чат, опитування, показ екрану, запис вебінару, блокування учасників.

Пам’ятка для учасника. Як брати участь у вебінарі, як поставити питання ведучому й інші технічні моменти.

Щоб зв’язатися з відділом технічної підтримки, натисніть кнопку Онлайн консультант у правому нижньому кутку на сторінці myownconference.com.ua.

консультант

Отримати допомогу працівників техпідтримки можна в особистому кабінеті або у вебінарній кімнаті.

blank

Онлайн консультант

Вдалих вам вебінарів!