Стратегії та тенденції використання соціальних медіа для вебінарів

Стратегії використання медіа

У сучасному цифровому світі соціальні медіа є потужним інструментом для просування продуктів і послуг, зокрема вебінарів.

Читати далі «Стратегії та тенденції використання соціальних медіа для вебінарів»

Інтерактивні вебінари, VR та AR технології для підвищення взаємодії

Інтерактивні вебінари, VR та AR технології для підвищення взаємодії

У сучасному цифровому світі швидкість змін і розвитку технологій постійно зростає. Однією з найцікавіших та перспективних областей є використання віртуальної реальності (VR – virtual reality) та доповненої реальності (AR – augmented reality) для покращення способів комунікації та навчання.

Читати далі «Інтерактивні вебінари, VR та AR технології для підвищення взаємодії»

Скарги на звук та відео від учасників

Скарги

Ідеальний вебінар без затримок і збоїв – це те, чого ведучий вебінару чекає від свого заходу. Але на практиці майже кожному спікеру та організатору вебінару, включаючи вас, доводилося бачити повідомлення скарги від учасників такого плану: “немає звуку”, “звук зник”, “де відео”, “не бачу лектора”, “а вебінар буде”, “а коли вебінар буде», «зник звук та відео», «зник звук» та подібні.

Читати далі «Скарги на звук та відео від учасників»

12 статей про просування вебінарів

Просування вебінарів

Вигадали класну тему, анонсували вебінар у соціальній мережі та розсилці, а потім отримали повну залу учасників? Ні, то вже не працює. Навіть в одній галузі щодня може проходити десяток різних вебінарів.

Читати далі «12 статей про просування вебінарів»