Проведення вебінарів

Зміст

  • Знайомство з вебінарною кімнатою

    Щоб почати розмову, натисніть кнопку Говорити.

    вийти в ефір

    Детальніше про те, як почати розмову в різних браузерах і операційних системах, читайте в інструкції Як вийти в ефір.

    За допомогою повзунків налаштуйте гучність мікрофону і динаміків.

    гучність

    Пауза

    Пауза дозволяє тимчасово зупинити вебінар.

    blank

    Ви можете встановити тривалість паузи і вирішити, чи буде вебінар заблоковано для всіх, чи лише для гостей.

    пауза

    Повноекранний режим

    Повноекранний режим

    Повноекранний режим — ваші учасники бачитимуть показ документів, відео або екран вашого комп’ютера у розгорненому на весь екран вигляді. У цьому режимі чат не буде видно.

    весь екран

    Матеріали

    Завантажити документи, презентації та інші файли на вебінар можна в розділі Матеріали.

    додати матеріали

    Показ презентацій

    Щоб завантажити презентацію, виберіть вкладку Документи і натисніть на іконку +.

    додати презетацію

    Ви можете завантажити файли таких форматів: PDF, PPT, PPTX, PPTSX, PPSX, ODP, PNG, JPG. Максимальний розмір файлів — 100 Мб.

    Якщо ви вирішили завантажити новий документ, враховуйте, що на його обробку знадобиться певний час. Тривалість обробки залежить від розміру файлу.

    Можливості роботи з презентацією:

    1. Додати файл;
    2. Обмежити доступ
    3. Включити презентацію;
    4. Редагувати презентацію;
    5. Перейменувати файл;
    6. Відправити у чат;
    7. Дублювати презентацію;
    8. Об’єднати слайди;
    9. Завантажити презентацію на комп’ютер;
    10. Видалити презентацію

    презентація

    Показ відео

    Виберіть розділ Відео та аудіо. Ви можете завантажувати файли таких форматів: MP3, MP4 або відео з YouTube, чи Vimeo.

    blank

    Максимальний розмір файлу, що можна завантажити — 1 Гб. Увімкнути файл можна після завантаження й обробки.

    Щоб почати показ, двічі клацніть на файлі у списку або натисніть на кнопку відтворення (трикутник).

    blank

    Доступні дії:

    • заблокувати відео;
    • увімкнути відео;
    • відправити учасникам;
    • завантажити на комп’ютер;
    • скопіювати посилання на відео з YouTube;
    • видалити відео.

    Запис вебінару

    Щоб записати вебінар, натисніть на кнопку Записати.

    blank

    Якщо ви хочете зупинити запис, натисніть на кнопку з лічильником. У діалоговому вікні, яке з’явиться підтвердьте свої дії.

    blank

    Після цього запис відправляється на конвертацію. Цей процес не вимагає від вас жодних дій. Швидкість конвертації залежить від розміру файлу та завантаженості сервера.

    Тривалість одного запису не може перевищувати 10 годин, далі запис вебінару буде автоматично зупинено. Якщо вам потрібно записати довший вебінар, зупиніть запис і почніть його знову. Тоді вебінар буде збережено у кількох файлах.

    Увага! Записи зберігаються у вашому акаунті протягом обмеженого часу, а потім видаляються. Тому зберігайте важливі записи на комп’ютер.

    Записаний захід доступний для перегляду онлайн і завантаження у вебінарній кімнаті (розділ Записи).

    blank

    Опитування

    Щоб створити опитування, у вкладці Опитування натисніть іконку +.

    blank

    Напишіть питання й декілька варіантів відповідей (до 10 варіантів). Щоб збільшити кількість відповідей натисніть на +.

    blank

    Натисніть кнопку Зберегти, а потім увімкніть опитування.

    blank

    Після запуску опитування у користувачів з’явиться вікно з питанням. Вікно зникне тільки тоді, коли учасник вебінару вибере один із запропонованих варіантів.

    Опитування можна проводити паралельно з будь-яким режимом у вебінарній кімнаті.

    У статистиці буде видно, скільки учасників вибрали кожен з варіантів відповідей у відсотковому співвідношенні. Також можна побачити відповіді кожного з учасників. Результати опитувань зберігаються у системі, поки ви не скинете результати натисканням на кнопку Скинути і перезапустити у вікні результатів, або не видалите опитування.

    Тести

    Тести допоможуть вам оцінити, як учасники засвоїли інформацію.

    1. Щоб запустити новий тест, перейдіть до вкладки Тести і натисніть на іконку +.

    blank

    2. У вікні, що з’явиться напишіть назву тесту. За бажанням обмежте час на проходження тесту, оцініть питання і запустіть їх у випадковому порядку.

    blank

    3. Налаштуйте вікно входу для учасників.

    blank

    4. Додайте завдання. Ви можете додати питання з одним або кількома варіантами відповідей, дати можливість написати свою відповідь або вибрати завдання “збери фразу”.

    blank

    5. Все, ваш тест готовий.

    Кнопки продажів

    Кнопки продажів — це елемент (кнопка, банер або текст), який заохочує користувача виконати певну дію: зареєструватися, купити, залишити заявку і т. д.

    Щоб додати кнопки продажів, перейдіть до вкладки Кнопки продажів і натисніть на іконку +.

    Додати кнопку

    Виберіть, який формат ви хочете використати: текстове оголошення чи банер.

    Для текстового оголошення, напишіть заголовок, текст кнопки і посилання на лендінг.

    blank

    Якщо ви хочете показати банер, завантажте його в форматі jpg або png і вкажіть посилання на лендінг чи на ваш сайт.

    банер

    Чат

    Чат — це окремий елемент вебінарної кімнати, де спілкуються ведучі, модератор і учасники вебінару.

    Вам доступно керування чатом у вебінарній кімнаті.

    керування чатом

    Ви можете:

    • Змінити розмір тексту.
    • Дозволити посилання в чаті. За замовчуванням посилання заборонені, щоб не відволікати інших учасників посиланнями на сторонні сайти і рекламу.
    • Включити модерацію чату.  
    • Повністю заблокувати текстовий чат.  
    • Очистити історію чату.

Над повідомленням учасника є рядок кнопок для керування чатом.

керування чатом
1. Копіює повідомлення учасника.

2. Видаляє повідомлення учасника.

3. Закріплює повідомлення.

4. Відкриває додаткове меню.

Демонстрація екрану

Демонстрація екрану — зручна функція, що дозволяє транслювати зображення вашого екрану іншим користувачам у режимі реального часу.

Щоб запустити демонстрацію екрану, натисніть на кнопку Показати екран.

показати екран

Система перевірить, чи у вас встановлено спеціальний додаток для показу екрану. Якщо ні, ви побачите повідомлення, про необхідність завантаження.

демонстрация екрану

Відкрийте завантажений файл. Встановіть програму подвійним клацанням на файлі. Нашу програму перевірено всіма антивірусами і додано до реєстру надійного програмного забезпечення. Встановлення триває кілька секунд і не вимагає від вас жодних дій.

Для пристроїв з macOS показ екрану можливий тільки після дозволу в системних параметрах. Для цього відкрийте Системні параметри комп’ютера, потім – Безпека та приватність. Виберіть розділ Запис екрану і поставте галочку біля розширення DTS.

Розширення DTS

Якщо ваш антивірус блокує встановлення додатку, будь ласка, повідомте нам назву антивірусу на адресу support@myownconference.com.ua. Ми перевіримо і виправимо проблему якнайшвидше.

Щоб закінчити показ екрану, перейдіть до іншого режиму — запустіть презентацію, відео.

Список учасників

У списку учасників видно, хто з гостей бажає виступити або поставити питання. Крім того, список учасників — це зручний спосіб знайти, зв’язатися з учасником чи ведучим або привернути їх увагу.

керування учасниками

blank Запросити до розмови — дозволяє запросити учасника виступити з камерою і мікрофоном.

Привлечь внимание Щоб привернути увагу учасника/ведучого, натисніть на значок дзвіночка. Користувач почує звуковий сигнал.

Сделать ведущим Надати учаснику більше прав і зробити його ведучим.

Отправить Натисніть, щоб відправити приватне повідомлення учаснику.

выгнать с предупреждением Ця кнопка тимчасово виганяє учасника з вебінару. Через 2 хвилини користувач може знову увійти на вебінар.

Заблокировать навсегда Заблокувати назавжди — учасник не може потрапити на ваш вебінар зі своєї IP-адреси, доки ви не видалите його адресу зі списку заблокованих у панелі керування.

Комунікація з іншими ведучими

Ви можете запросити до діалогу іншого ведучого, привернути його увагу або зупинити показ презентації. Для цього натисніть на знак і поруч з його іменем і виберіть потрібну дію.

керування ведучими

Зміна ваших налаштувань

Щоб змінити свої налаштування у вебінарній кімнаті, натисніть на значок налаштувань поряд зі своїм ім’ям.

Налаштування

У вікні, що з’явиться ви можете увімкнути або вимкнути свою відеокамеру, налаштувати якість її зображення, завантажити аватарку на камеру і списку. Тут ви можете змінити ваше ім’я, що видно у списку ведучих.

blank

Як купити додаткові місця на вебінарі

Якщо на ваш вебінар прийшло більше учасників, ніж передбачено вашим тарифним планом, ви можете скористатися опцією Купити додаткові місця.

1. В меню натисніть кнопку Купити додаткові місця.

купити додаткові місця

2. Підтвердьте намір сплатити за додаткові місця натисканням кнопки Розширити.

blank

3. Ви потрапите на сторінку платіжної системи. Виберіть спосіб оплати та дотримуйтесь інструкцій.

Після вдалої оплати, вашу вебінарну кімнату буде збільшено на 100 місць. Це розширення буде діяти протягом наступних 5 годин. Після цього часу місткість вашого вебінару повернеться до стандартного розміру, що передбачений вашим тарифним планом.

Додаткова інформація

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, пропонуємо вам ознайомитись з іншими нашими інструкціями.

Тут ви знайдете відповіді на найбільш часті питання щодо нашого сервісу.

Щоб зв’язатися з відділом технічної підтримки, натисніть кнопку Онлайн консультант у правому нижньому кутку на сторінці myownconference.com.ua

Отримати допомогу працівників техпідтримки можна в особистому кабінеті або у вебінарній кімнаті.

Онлайн консультант

blank

Вдалих вам вебінарів!