Призначення ролей ведучих

призначення ролей ведучих

Щоб провести чудову відеоконференцію, вам знадобиться згуртована команда. До неї можуть увійти різні люди: від ваших знайомих до найнятих кваліфікованих спеціалістів. Навіщо це потрібно? Проведення вебінару потребує великих зусиль. Зараз багатьма онлайн-заходами керує група людей.

Звісно, ​​всі обов’язки можна звалити на себе. Але навіщо? Навіть якщо у вас немає фінансової можливості найняти спеціаліста (професійного маркетолога, спікера, модератора), то спочатку підійде і ваш друг, родич чи колега.

Потрібно лише дати йому грамотні інструкції та призначити роль. Але як правильно це зробити?

Які ролі я можу призначити?

Кожна платформа для організації онлайн-заходів пропонує вам певну кількість людей, які можуть брати участь у проведенні вебінарів. Якщо говорити про підготовчу частину, то вам можуть знадобитися маркетологи та фахівці з налаштування таргетованої реклами.

Тепер у MyOwnConference можна визначити ролі ще на етапі планування вебінару. Розглянемо 3 основні ролі та чим вони відрізняються.

Адміністратор

Цей ведучий може робити все, що завгодно (зрозуміло, у контексті проведення онлайн-заходів). Ці фахівці мають повний контроль над вебінарною кімнатою і лише вони можуть відключити (або активувати) WebRTC. За замовчуванням власником облікового запису буде адміністратор.

Найчастіше ті, кому приходить ідея організувати вебінар, самі стають адміністраторами. Ви можете доручити цю роль будь-кому іншому. Радимо обрати ту людину, якій ви повністю довіряєте. Інакше ваш онлайн-захід може виявитися провальним.

Модератор

Ведучий, що виконує роль модератора, повністю контролює чат. Головне завдання модераторів – забезпечити безперебійну роботу вебінару, щоб спікери могли зосередитися на своїх виступах. Модератори можуть додавати мультимедійні файли, керувати опитуваннями та тестами, презентаціями та контролювати учасників, у крайніх випадках блокувати учасників.

Здавалося б, можна обійтися й без модератора. Але це не так. По-перше, ви не можете відповідати за дії своєї аудиторії. І якщо хтось із глядачів почне засмічувати чат лайливими та образливими висловлюваннями, то адміністратори можуть просто цього не помітити. Спікерам явно може бути не до того (оскільки в основному вони заглядають у чат після свого виступу, з метою знайти будь-які питання на тему).

Модератор має швидко виявити неприйнятний контент та вжити необхідні дії. Такий спеціаліст може як видаляти коментарі, так і (у деяких випадках) відстороняти глядача із загальної кількості учасників вебінару.

Важливо розуміти, що найм модераторів ще не розв’язання проблеми. Уважно ставтеся до підбору спеціалістів. Адже якщо вони виявляться лінивими та безвідповідальними, то враження аудиторії, отримане від вебінару, може зіпсуватися.

Дізнайтеся більше про те, для чого вам потрібні модератори для успішного проведення вебінарів.

Запрошений ведучий

Цей ведучий має обмежені права використання вебінарної кімнати. Запрошений ведучий може демонструвати свій екран та завантажувати медіафайли, але не може змінювати налаштування кімнати для вебінарів. Вони також не можуть керувати файлами, які не завантажували самі.

Запрошений ведучий може стати як особливістю вашого онлайн-заходу, так і слабкою стороною відеоконференції. Намагайтеся підібрати на цю роль харизматичну людину, яка не має мовних дефектів і здатна впродовж певного часу утримувати увагу аудиторії.

Наочний огляд ролей

Бажаєте дізнатися більше? Ось детальніший огляд того, що може робити кожна роль:

АдміністраторМодераторЗапрошений ведучий
Виступ
Демонстрація екрану
Завантаження матеріалів
Створення тестів та опитувань
Створення CTA
Запис вебінару
Призупинення вебінару
Завершення вебінару
Видалення чи блокування учасника
Призначення учасника ведучим
Запрошення учасника до розмови
Надсилання повідомлення учаснику
Зміна налаштувань чату
Видалення повідомлень із чату
Покупка додаткових місць
Додавання віртуальних учасників
Регулювання гучності динаміків
Керування WebRTC

Як призначити роль ведучого в MyOwnConference?

Роль ведучого може бути визначена під час планування онлайн-заходу або вже після його створення.

Якщо ви запрошуєте нового ведучого, котрий до цього моменту не брав участі у ваших заходах, тоді роль вибирається при заповненні імені та електронної пошти.

Для цього потрібно:

1. Обираємо кнопку “Запросити ведучих”;

Запросити ведучих

2. Натисніть кнопку “Новий ведучий”;

3. Далі відкриється поле для додавання даних ведучого та три ролі, одну з яких потрібно вибрати – адміністратор, модератор, запрошений ведучий;

Новий ведучий

4. Натискаємо кнопку “Додати”;

5. Після додавання ведучий з’явиться у списку, що праворуч на екрані.

Якщо ж ведучий вже був створений і ви хочете змінити його роль у вашому заході, тоді виконайте такі дії:

1. Натисніть “Ведучі” у лівій частині панелі інструментів;

2. У списку, що з’явився, знайдіть цього ведучого і клацніть по значку налаштувань праворуч;

Ведучі

3. Оберіть роль для вашого ведучого (запрошений ведучий, модератор чи адміністратор);

4. Натисніть “Зберегти”.

Інші ролі, які вам потрібні у вашій команді

У разі організації великих вебінарів особливо рекомендується мати кілька додаткових помічників. Призначаючи основний склад, подумайте про розширення вашої команди шляхом доєднання нових членів:

Дизайнер

Приваблива графіка може як привернути увагу учасника, так і навпаки зіпсувати презентацію. Вебінар за своєю природою є досить обмеженим заходом (коли справа доходить до взаємодії), тому він базується на потужних візуальних ефектах. Залучіть дизайнера, який пожвавить ваш захід.

Робота вебдизайнера або графічного дизайнера полягає у створенні:

  • привабливих презентаційних матеріалів, таких як слайди, діаграми та біографії доповідачів.
  • маркетингових візуалізацій на цільовій сторінці або рекламній графіці для вебінару.

Перше враження звичайно важливе. Будь-хто може використати шаблон, але професійний графічний дизайнер може створити витончені, оригінальні візуальні ефекти, що вражають, з урахуванням ваших потреб. Це має важливе значення для побудови та зміцнення довіри до вашого бренду.

Дизайн, що привертає увагу, також передає інформацію про те, хто ви є насправді. Візуальний брендинг повинен бути послідовним, таким, що запам’ятовується і символізувати те, що уособлює ваш бренд.

Педагогічний дизайнер

Проводите вебінар чи навчальний курс? Найміть у свою команду педагогічного дизайнера, який допоможе вам створити освітній контент.

Така людина допоможе вам виправдати ваші очікування щодо запланованого вебінару. Педагогічний дизайнер створює інтерактивні рішення для оптимізації навчання. Проконсультуйтеся з ними, щоб адаптувати вміст вебінару до очікувань учасників та створити цікаві навчальні матеріали.

Крім того, дизайнери допоможуть вам розробити курс, який залучить слухачів до участі, а не тільки до пасивного споживання контенту.

Цифровий маркетолог

Інтернет-маркетинг стає все більш популярним, тому що він рентабельний і взаємовигідний. Ваші слухачі отримують цінну інформацію, а ви у процесі просуваєте себе та свій бренд – і цей випадок безпрограшний для обох сторін.

Додайте у свою команду фахівця з цифрового маркетингу, щоб переконатися, що ваш вебінар відповідає цілям загальної маркетингової стратегії.

Цифрові маркетологи виконують такі завдання, як:

  • просування вебінару в потрібних каналах у потрібний час, щоб у вас була аудиторія для початку;
  • створення нових потенційних клієнтів та списків розсилки після завершення вебінару;
  • створення конверсій шляхом створення рекламного послання вашого бренду, що показує, як ви можете допомогти учасникам.

Нарешті, після вебінару дуже важливо виміряти успіх вашого заходу. Скільки у вас підписників? Які відгуки ви отримали від опитувань? Робота фахівця з цифрового маркетингу – проаналізувати ці дані, а потім надати рекомендації для майбутніх заходів.

Помічник техпідтримки

Добре мати в команді людину, яка відповідає за технічну підтримку.

Ця людина є вашою першою «контактною особою» з будь-яких технічних питань, що виникають, наприклад таких як проблеми зі звуком доповідачів. Асистент служби підтримки також повинен бути в режимі очікування, щоб стежити за чатом й відповідати на будь-які запитання, на які доповідачі не встигають відповісти.

Якщо ви можете найняти працівника служби технічної підтримки, не сумнівайтеся жодної секунди. А ще краще – якщо така підтримка може бути особистою. Це може стати в нагоді у багатьох справах, у тому числі при налаштуванні будь-якого обладнання до початку вебінару.

Висновок

Звичайно, навіть одна людина може виконувати більшість – чи навіть усі – із вищезгаданих ролей. Проте наявність кількох додаткових людей значно спростить вам керування заходом та мінімізує ризик виникнення будь-яких проблем.

Перш за все члени вашої команди повинні працювати злагоджено, щоб провести професійний вебінар. А коли всі знають, у чому полягає їхня робота — ви на шляху до грандіозного вебінару!

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!