Що таке вебінар? Основна інформація

Що таке вебінар і як його провести

Вебінар — це онлайн-зустріч у режимі реального часу, яка організована за допомогою технології веб-трансляції.

Вебінари використовують для проведення лекцій, семінарів, тренінгів та онлайн конференцій. Вебінар можна назвати аналогом звичайного семінару, але він дозволяє проводити заняття на відстані через інтернет.

Вебінар — що це таке в сучасному часі?

Згідно з іншим визначенням, вебінар — це різновид онлайн-семінару, який дає можливість двосторонньої комунікації між ведучим вебінару та його учасниками за допомогою віртуальних інструментів. Простими прикладами таких інструментів можуть бути спеціальні платформи для проведення вебінарів, такі як MyOwnConference.

Вебінари — це спосіб спілкування з клієнтами або студентами. Вони ідеально підходять для проведення уроків, семінарів, тренінгів чи презентацій онлайн.

Характерною особливістю вебінарів є інтерактивність, можливість проведення дискусій, обміну інформацією в реальному часі.

Основні можливості вебінарів

Платформи для вебінарів пропонують інструменти, щоб проводити онлайн-зустрічі максимально ефективно:

  • багатостороння конференція;
  • проведення уроків, лекцій, семінарів у режимі онлайн;
  • можливість завантаження та перегляду презентацій та відео;
  • текстовий чат;
  • віртуальна дошка;
  • анкетування й голосування;
  • проведення тестування;
  • показ екрана свого комп‘ютера;
  • запис трансляції та можливість багаторазового перегляду.

Переваги вебінарів

Можливість проведення занять онлайн є зручним рішенням як для ведучих, так і для учасників. Така форма зустрічей стає все більш популярною. У форматі вебінару можна зручно та ефективно провести конференції, ділові та навчальні зустрічі. Достатньо лише володіти базовими навичками роботи з комп‘ютером і мати стабільний інтернет. Будь-хто може провести нараду або брати участь у вебінарі де завгодно: у кафе, на роботі чи вдома. Немає значення, чи ви перебуваєте у відрядженні, чи у відпустці, іншими словами, проведення можливе скрізь та завжди. Вам вже не потрібно хвилюватися про такі організаційні моменти, як оренда залу, перерви на каву, витрати на переїзд і готелі. Щоб запланувати онлайн-конференцію чи вебінар, достатньо лише кілька разів клацнути мишкою.

Що потрібно для вебінару?

Що потрібно для вебінару

Щоб провести вебінар або взяти участь в онлайн-зустрічі, вам не потрібно вкладати кошти в програмне забезпечення чи купувати дорогу техніку або вчитися. Якщо ви хочете провести конференцію, знадобиться комп‘ютер, під‘єднаний до інтернету, звукова карта, динаміки та мікрофон. Чудово, що це все є практично у кожному сучасному комп‘ютері. А що найважливіше, вам не потрібно володіти професійними технічними знаннями. Достатньо, якщо ви вмієте користуватися пошуком в Google і дивитися відео на YouTube.

У цьому пості ви знайдете поради щодо вибору обладнання для вебінарів та онлайн-тренінгів: Як обрати камеру і мікрофон для вебінару?

У цій статті ми надали інструкції щодо участі у вебінарі та перелік можливостей, доступних для запрошених учасників.

Чим відрізняється вебінар від відеоконференції?

Найчастіше, коли хтось говорить, що планує провести відеоконференцію, він має на увазі зустріч, де кожен учасник сидить перед комп’ютером з увімкненими камерою та мікрофоном. На такій зустрічі учасники навзаєм бачать і чують одне одного.

Зазвичай вебінар ведуть 1-3 спікери. Водночас інші учасники бачать і чують ведучих, але самі переважно не беруть участі в дискусії. Учасники можуть написати повідомлення в чаті або відправити питання особисто ведучому щоб отримати пояснення або коментарій до запиту.

В MyOwnConference учасник також може виступити на вебінарі за своїм бажанням, отримавши згоду ведучого. Ведучі теж можуть запросити до діалогу будь-кого з учасників вебінару, щоб ті дали відповідь усно.

З чого почати підготовку до вебінару?

Для проведення вебінару, спочатку зареєструйте пробний акаунт. Зробити це можна на нашому сайті MyOwnConference.

Подумайте, як ви будете розповсюджувати інформацію про вебінар:

  • за допомогою розсилки,
  • у месенджерах чи соціальних мережах,
  • за допомогою оголошень та реклами.

Якщо ви плануєте захід і хочете, щоб на нього потрапили тільки запрошені особи, використовуйте лише індивідуальні посилання на вебінар.

Щоб усе пройшло добре, перед вебінаром слід провести декілька репетицій. Впевнитись, що все працює, як слід. Найкраще спочатку запланувати пробний вебінар разом з приятелями чи колегами, щоб подивитись, як усе працює зі сторони ведучого й учасників. Зробіть запис репетиції та попрацюйте над помилками. Якщо виникнуть будь-які проблеми, краще це помітити й виправити перед запланованим заходом. І самостійно або з допомогою техпідтримки усе налаштувати як слід.

Вебінар — що це таке в сучасному часі?

Створити і запланувати вебінар в особистому кабінеті — підказки, як це зробити.

Для чого можна використовувати вебінари?

Вебінари можна застосовувати практично в будь-якій сфері діяльності. Згадайте, свою стрічку в соціальних мережах — скоріше за все там кожного разу можна зустріти згадку про прямі ефіри на різні теми. Нижче ми наводимо перелік де можна сміливо використовувати вебінари.

Продажі — організуйте зустрічі з продажу, де ви презентуєте свій продукт. Запросіть постійних або потенційних клієнтів ознайомитися з новими пропозиціями. Щоб підвищити інтерес до зустрічі, ви можете запропонувати учасникам знижку на товар.

Освіта — освітні вебінари завоювали велику популярність під час пандемії. Вони є чудовим рішенням в організації дистанційного інтерактивного навчання. Їх використовують також в системі додаткової професійної освіти як для навчання невеликих груп, так і для зацікавленості слухачів певною темою.

Реклама — ви керуєте каналами соціальних мереж і хочете мати більшу аудиторію? Організуйте вебінар про те, що ви робите у просторі соціальних медіа. Дайте своїм підписникам хороші та корисні знання, і вони відплатять вам лайками та поширеннями.

Безкоштовні поради — поділіться зі своєю аудиторією корисними практиками. Створіть зустріч, де розкажете про те, що ви робите, які послуги надаєте або про своє захоплення. Можливо, ви зможете допомогти своїй аудиторії.

Ділові зустрічі — проведіть вебінар для свого клієнта та детально поясніть пропозицію компанії. Дуже часто ділові переговори асоціюються з поїздкою на кілька сотень кілометрів в одну сторону та витратами на проживання та харчування. Тут ця проблема буде вирішена в один клік.

Учасникам ваших вебінарів має бути зручно, тому радимо використовувати платформи, які працюють у браузері та не вимагають встановлення програм на комп‘ютер.

В MyOwnConference не потрібно нічого встановлювати. Щоб увійти до вебінарної кімнати, учасникам достатньо лише клацнути на посиланні-запрошенні, яке ви можете відправити на email за допомогою нашої системи розсилки, або скопіювати й надіслати іншим способом.

Усе можна протестувати безплатно після простої реєстрації. Жодних платіжних даних залишати не потрібно. А термін користування безплатним планом необмежений.

Які можливості має безкоштовна версія MyOwnConference?

Універсальні варіанти тарифних планів

Реєструючись на платформі MyOwnConference, ви отримуєте можливість проводити безкоштовні вебінари. Що ви отримуєте?

  1. Ви можете провести вебінар для аудиторії до 20 осіб та запросити 3 ведучих одночасно;
  2. Ви отримуєте доступ до панелі керування, де ви можете заздалегідь спланувати вебінар або цілу серію, запросити учасників та доповідачів. Не варто залишати підготовку наостанок;
  3. Обміркуйте, як має виглядати ваша зустріч. У вас є можливість персоналізувати вебінар. Змініть логотип, колір, додайте банер та текст на початку. Вирішіть, де потрібно встановити камеру;
  4. Ви маєте можливість зробити безперервний запис вебінару тривалістю до 20 хвилин. Тимчасово зупиніть зустріч, коли вирішите, що час зробити перерву;
  5. У вас є доступ до цілого ряду інструментів взаємодії: опитування, тобто короткі запитання з відповіддю (a, b, c) або чат, в якому ви можете направляти повідомлення як до всієї групи, так і до вибраного одержувача. Перед вебінаром перевірте з’єднання та переконайтеся, що підключення до інтернету стабільне. Мікрофон та камера мають працювати належним чином. Додайте кнопки CTA («Call-to-action»), використовуйте інструменти для малювання на екрані та демонструйте презентації та відео;
  6. Якщо ви вважаєте, що учасник не дотримується правил участі у вебінарі, ви можете його заблокувати. Можна створити закритий вебінар та додати віртуальних учасників;
  7. Ви отримуєте статистику вебінарів та збережений чат зустрічі;
  8. Якщо на вебінарі з’явиться більше людей, ніж планувалося, ви можете придбати додатковий пакет місць за кілька секунд;
  9. Під час зустрічі ви можете розраховувати на технічну підтримку, яка допоможе розв‘язати технічні проблеми.

Стаття на тему: Онлайн-тестування та анкети, новий рівень твого онлайн-курсу

Розпочніть власний досвід з проведення вебінарів. Створіть безплатний акаунт на нашій зручній платформі MyOwnConference і перевірте всі можливості вебінарів власноруч. У разі виникнення будь-яких питань, наші консультанти охоче вам допоможуть.

Для чого потрібні вебінари?

Вебінари мають багатоцільове застосування. Зазвичай їх вікористовують для онлайн-освіти, організації бізнес-зустрічей та демонстрації свого продукту або послуг.

Як проводяться вебінари?

Онлайн-захід проводиться в режимі реального часу через Інтернет. Щоб приєднатися до нього потрібно зареєструвати акаунт на платформі та отримати запрошувальне посилання.

Що потрібно для вебінару?

Якщо ви хочете організувати конференцію, знадобиться: продуманий сценарій, комп‘ютер, камера та мікрофон. Чудово, що це є майже у кожному сучасному ноутбуці.

Хто веде вебінар?

Онлай-семінари зазвичай веде один спікер, при бажанні можна додати ще до двух ведучих. Учасники також можуть приєднатися до дискусії, але після дозволу ведучого. Спілкування між учасниками відбувається у чаті.

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!