Запрошення участників

Зміст

З цієї інструкції ви дізнаєтеся, як запросити учасників на свій вебінар.

Збір контактів

Ви можете зібрати контакти на вебінар, використовуючи такі способи:

1. Додати контакти вручну.

2. Імпортувати список адрес.

3. Налаштувати сторінку входу.

4. Відправити посилання на вебінар у месенджерах і соціальних мережах.

5. Скористатися лендінгом.

Як додати контакти вручну? 

Додати учасників на вебінар можна в розділі Учасники. Для цього:

1. Натисніть кнопку Новий учасник.

додати учасника

2. Додайте ім’я, прізвище та email.

blank

3. Вкажіть, до якої групи слід додати учасника. Або залиште значення Без групи.

Як додати учасників зі списку контактів? 

На вебінар можна запросити користувачів, які вже були на ваших вебінарах і є у списку контактів. Для цього в розділі Учасники виберіть потрібних користувачів вручну або скористайтеся фільтрами. Ви можете впорядкувати учасників за статусом.

Активні — користувачі, які брали участь або підтвердили бажання взяти участь у вебінарі.

Неактивні — ті користувачі, які відписалися від розсилки або були видалені з системи. Цим підписникам листи не буде доставлено.

Заблоковані — користувачі, яких заблокував ведучий.

У вас є можливість відфільтрувати учасників за створеними групами. Також ви можете відправляти листи користувачам, залежно від того, чи були вони на конкретному вебінарі.

blank

Імпорт підписників

Ви можете завантажити список учасників з інших систем розсилки або CRM-системи. Для цього завантажте CSV або XLSX файл; чи скопіюйте і вставте електронні адреси.

blank

Як налаштувати сторінку входу

Плануючи вебінар, налаштуйте сторінку, яку побачать учасники під час входу на вебінар. Цю ж сторінку ви можете використовувати як лендінг. Тобто збирати з її допомогою контактну інформацію учасників.

Сторінку входу можна змінити в Додаткових налаштуваннях, вкладка Сторінка входу.

blank

За замовчуванням учасники мають заповнити 2 поля: Ім’я Прізвище та Email. Ви можете додати додаткові поля, наприклад, Телефон, Skype, Місто, Організація, Відділ, Дата народження.

Ви можете змінити вигляд сторінки: додати інший фон, вирішити, чи показувати кількість вільних місць, дату початку, назву й опис вебінару, ім’я ведучого. Дозвольте або забороніть вхід за допомогою соціальних мереж.

blank

Розповсюдження посилання через месенджери та соцмережі

Після того, як вебінар буде заплановано, у вас з’явиться посилання, яким можна поділитися у соціальних мережах, месенджерах, на форумах і сайтах.

blank

Щоб скористатися посиланням, учаснику достатньо клацнути на ньому. Клацання на посилання переносить користувача на сторінку входу, про яку ми писали вище.

Режим лендінгу

Лендінг— це сторінка з основною інформацією про вебінар. Її мета — заохотити користувача зареєструватися на вебінар і залишити свої контактні дані.

Активувати режим лендінгу ви можете у вашому постійному вебінарі, і збирати на цій сторінці email-адреси й інші дані.

blank

Лендінг не закріплено за певним вебінаром. Ви можете використовувати його як доповнення до інших маркетингових заходів.

Відправлення запрошень на email

Налаштуйте відправлення запрошень і низки нагадувань до учасників. Для цього на етапі планування виберіть пункт Додаткові налаштування і перейдіть до вкладки Листи.

blank

За замовчуванням учасники отримають 3 листи — за 3 дні до вебінару, за добу, за одну годину. Додатковий лист буде відправлено учасникам, що запізнилися і не з’явилися у вебінарній кімнаті на момент старту заходу.

Якщо додати учасника після того, як мине час планового доставлення, система все одно відправить йому запрошення. Але в такому випадку ми не можемо гарантувати, що учасник отримає його вчасно.

Текст листів стандартний, ви можете змінити лише підпис і додати у цій частині всю необхідну інформацію.

Ви також можете відправляти запрошення, використовуючи іншу систему розсилки. Завантажте список учасників з особистого кабінету MyOwnConference на комп’ютер. Для цього перейдіть до розділу Учасники і натисніть кнопку Експортувати.

blank

У вікні, що з’явиться:

1. Виберіть учасників, дані яких ви хочете експортувати.

2. Зазначте дані для експорту зі списку (Ім’я Прізвище, Email, телефон, Skype, країна, дата активації).

3. Вкажіть розділювач.

4. Виберіть тип файла (CSV чи Excel).

blank

Додаткова інформація

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, пропонуємо вам ознайомитись з іншими нашими інструкціями.

Тут ви знайдете відповіді на найбільш часті питання щодо нашого сервісу.

Щоб зв’язатися з відділом технічної підтримки, натисніть кнопку Онлайн консультант у правому нижньому кутку на сторінці myownconference.com.ua.

допомога

Отримати допомогу працівників техпідтримки можна в особистому кабінеті або у вебінарній кімнаті.

онлайн-підтримка blank

Вдалих вам вебінарів!