Політика платформи щодо повернення коштів

Будь-які грошові транзакції, здійснені для оплати наших послуг, не підлягають поверненню. Це пов’язано з тим, що платежі нам ініціюються користувачами, які бажають скористатися нашими розширеними можливостями, такими як збільшення кількості відвідувачів та учасників у вебінарній кімнаті та/або запис вашого вебінару, прямого ефіру або веб-конференції.

Користувачі платять за наші послуги виключно за власним рішенням!

Ми не ініціюємо жодних автоматичних платежів, тому жоден придбаний пакет, включаючи щоденні плани або ті, що використовуються для збільшення пропускної здатності вебінарної кімнати, не підлягає поверненню.

Щоб забезпечити абсолютну довіру до наших послуг, ми надаємо безстроковий безкоштовний акаунт, який включає повний доступ до всіх функцій акаунта та вебінарної кімнати. Цей безкоштовний акаунт не має терміну дії і не вимагає надання даних кредитної картки при реєстрації. Він слугує засобом оцінити якість наших послуг до того, як ви придбаєте преміум-план.

Відповідно, ми не повертаємо кошти, якщо користувач вирішить видалити свій обліковий запис через кілька днів після здійснення платежу. У таких випадках не стягується жодних додаткових платежів, оскільки ми не зберігаємо платіжні реквізити і, відповідно, не обробляємо автоматичні платежі.

Крім того, користувачі можуть безстроково використовувати функції нашої платформи через свої безкоштовні акаунти, хоча і з певними обмеженнями, перерахованими нижче.

Повернення коштів не здійснюється, навіть якщо платіж був здійснений за кілька днів до вашого рішення скасувати обліковий запис. Ми не будемо стягувати плату за наступні періоди, оскільки ми не обробляємо автоматичні платежі. Однак ці кошти, внесені на ваш рахунок, не підлягають поверненню.

Якщо користувач вносить на рахунок суму, що перевищує вартість обраного пакету, надлишок коштів зараховується в рахунок подальшого використання акаунта.

Ми рекомендуємо використовувати безкоштовний акаунт, щоб переконатися, що наш сервіс відповідає вашим потребам і очікуванням, перш ніж купувати наші послуги.

 

Безкоштовний акаунт має наступні обмеження:

  1. Тільки для некомерційного використання;
  2. Логотип MyOwnConference видно на всіх веб-камерах модераторів;
  3. Надає 1 ГБ місця для зберігання файлів;
  4. Дозволяє до двох доповідачів одночасно, з учасниками, які виступають по черзі;
  5. Дозволяє імпортувати до 20 контактів для запрошень;
  6. Підтримує максимум 20 учасників на одному заході;
  7. Дозволяє записувати 20 хвилин з роздільною здатністю 480p або 720p;
  8. Ділитися записаними посиланнями на вебінари заборонено;
  9. Внесення змін для брендингу білої етикетки заборонено;
  10. Функція власного домену недоступна.

Всі інші функції повністю доступні.

У MyOwnConference ми високо цінуємо відгуки користувачів про наше програмне забезпечення та послуги. Якщо ви, як наш користувач, зв’яжетеся з нами з повідомленням про помилку, запитом або пропозицією, наша команда підтримки відповість швидко і компетентно протягом 24 годин. Як правило, більшість питань вирішуються миттєво через наш онлайн-чат, доступний на нашому веб-сайті, в обліковому записі або в кімнатах для миттєвих зустрічей.

Якщо користувач порушує нашу Угоду користувача, ми залишаємо за собою право призупинити або припинити надання послуг з попереднім повідомленням або без нього, при цьому невикористані кошти не повертаються.

Наша існуюча політика відшкодування не передбачає винятків

Ми наполегливо рекомендуємо нашим користувачам періодично переглядати нашу політику платформи щодо повернення коштів, щоб бути в курсі будь-яких можливих змін.

(Останнє редагування: 10 липня 2023 р. Редакція: 3.10)

  • Головна
  • Продукт
  • ФункціїНОВЕ
  • Ціни