Умови повернення грошей

Сервіс MyOwnConference з особливою ретельністю відстежує будь-які відгуки користувачів щодо нашого програмного забезпечення. Якщо ви надішлете нам повідомлення про помилку, будь-яке запитання чи пропозицію, то отримаєте швидку та компетентну відповідь нашої служби технічної підтримки протягом 24 годин. Як правило, більшість проблем вирішуються "на місці".

Численні позитивні відгуки щодо нашої продукції та роботи фахівців підтверджують професіоналізм та якість нашого сервісу.

Однак, будь ласка, уважно ознайомтеся з Умовами повернення коштів сервісу MyOwnConference.

Ми забезпечуємо повне повернення коштів у наступних випадках:

  • Коли Ви постійно зіштовхуєтеся із помилкою, яка заважає Вам належним чином користуватися нашим програмним забезпеченням, та якщо ми не в змозі виправити помилку протягом прийнятного терміну або не можемо запропонувати тимчасове рішення.

    Будь ласка, зверніть увагу! У цьому випадку повернення грошей здійснюється тільки в тому випадку, якщо на прохання служби підтримки Ви надаєте детальну інформацію про помилку, яка виникла, а саме: скріншоти повідомлень про помилки, файли журналів, детальний опис Ваших дій, зразки файлів тощо;

  • Коли у Вас виникла проблема несумісності обладнання (наше програмне забезпечення не відповідає Вашим вимогам), що не дозволяє Вам використовувати наше програмне забезпечення належним чином, та ми не в змозі усунути несумісність протягом прийнятного терміну або не можемо запропонувати тимчасове рішення;
  • Коли Ви випадково купили програмне забезпечення більше одного разу.

Якщо ви не на 100 % задоволені своєю покупкою, Ви можете або повністю повернути свої кошти, або обміняти їх. Ви можете повернути кошти або обміняти покупку не пізніше ніж через 10 днів з моменту оплати.

Ми залишаємо за собою право відмовити в поверненні коштів у наступних випадках:

  • Коли користувач вимагає повернення коштів одразу після покупки програмного забезпечення;
  • Коли користувач повідомляє нас про зміну свого рішення щодо покупки програмного забезпечення без пояснення причин;
  • Коли причини, які заважають клієнтові належним чином користуватися нашим програмним забезпеченням, чітко визначені на нашому офіційному сайті (наприклад, якщо клієнт вимагає відшкодування через відсутність функцій, яких ми ніколи не надавали, та які не наведені у переліку основних можливостей нашого програмного забезпечення).

У тих випадках, коли Ви не згодні з причиною відмови повернення коштів, Ви можете звернутися до свого банку для ініціювання повернення платежу.

Будь ласка, зверніть увагу! У будь-якому випадку при ініціюванні повернення коштів Ваше реєстраційне ім'я та кредитна карта будуть негайно заблоковані, а Ви не зможете надалівикористовувати нові версії нашого програмного забезпечення.


(Останнє редагування: Січень 19, 2015. Ревізія: 1.7)

Для забезпечення якості роботи веб-сайту ми використовуємо файли cookies. Якщо ви згодні, просто продовжуйте використовувати сайт. Якщо бажаєте отримати більш детальну інформацію, натисніть сюди.

Я погоджуюсь