Політика повернення коштів

MyOwnConference особливо уважно відстежує всі відгуки користувачів про наше програмне забезпечення. Якщо Ви (Користувач) відправите нам повідомлення про помилку, будь-яке питання або пропозицію, то отримаєте швидку і компетентну відповідь наших фахівців служби технічної підтримки протягом 24 годин. Як правило, більшість проблем, що виникають, вирішуються одразу в онлайн-чаті на нашому сайті, в панелі управління, вебінарній кімнаті або в Skype: myownconference.

Важливо. Ми пропонуємо, безплатний тестовий період для ознайомлення з нашою платформою для вебінарів. У цей час Вам будуть доступні абсолютно всі наші функції. Обмеження стосуються тільки в кількості учасників — 20 осіб і функції запису. Час безперервного запису складає 20 хвилин; час зберігання записів у тестовому акаунті — 7 днів; доступна якість запису — SD, HD.

Численні позитивні відгуки про наших фахівців і продукцію доводять професіоналізм і якість нашого сервісу.

Проте, будь ласка, прочитайте Політику повернення коштів MyOwnConference.

Ми забезпечуємо повне повернення коштів

  • Якщо Ви постійно стикаєтеся з помилкою в нашому програмному забезпеченні, яка заважає Вам користуватися нашими послугами належним чином, і якщо ми не в змозі виправити помилку протягом прийнятного часу або не можемо запропонувати тимчасове рішення.

    Будь ласка, зверніть увагу! Повернення грошей здійснюється тільки в тому випадку, якщо Ви надасте на прохання служби підтримки детальну інформацію про помилку, що виникла: скріншоти (знімок екрану) повідомлень про помилки, файли журналів, докладний опис Ваших дій, зразки файлів і т. д.

  • Якщо у Вас виникла проблема несумісності Вашого обладнання, через яку Ви не можете використовувати наше програмне забезпечення належним чином, і ми не в змозі усунути цю несумісність протягом прийнятного часу або запропонувати тимчасове рішення.
  • Якщо Ви випадково купили програмне забезпечення більш ніж один раз.
  • Якщо Ви не задоволені своєю покупкою на 100%, Ви можете повністю повернути свої кошти. Ви можете повернути кошти не пізніше ніж через 10 днів з моменту оплати.

Ми залишаємо за собою право відмовити в поверненні коштів

  • Коли Користувач вимагає повернення коштів відразу ж після покупки програмного забезпечення.
  • Коли Користувач вимагає повернення коштів без попереднього тестування Сервісу в межах 30-денного пробного плану перед покупкою.
  • Якщо Користувач порушив умови Угоди Користувача.
  • Якщо Користувач використовує неробоче обладнання (комп'ютер, мікрофон, камера) і / або Користувач використовує повільне і / або нестабільне інтернет-з’єднання.
  • Коли Користувач повідомляє нам про зміну свого рішення щодо покупки програмного забезпечення без пояснення причин.
  • Коли причини, які заважають Користувачеві належним чином використовувати наше програмне забезпечення, чітко значені на нашому офіційному сайті. Наприклад, якщо Користувач вимагає відшкодування у зв'язку з відсутністю функцій, які ми ніколи не надавали, і які не перераховані в списку основних можливостей нашого програмного забезпечення.

Якщо Ви не згодні з причиною відмови у поверненні грошей, Ви можете звернутися до свого банку та ініціювати повернення платежу.

Будь ласка, зверніть увагу! У будь-якому випадку повернення коштів призведе до негайного блокування вашого реєстраційного ім'я та платіжної карти нашою платіжною системою, Ви не зможете в майбутньому використовувати наше програмне забезпечення.


(Останнє редагування: 17 Травня 2018. Ревізія: 1.8)

Для забезпечення якості роботи веб-сайту ми використовуємо файли cookies. Якщо ви згодні, просто продовжуйте використовувати сайт. Якщо бажаєте отримати більш детальну інформацію, натисніть сюди.

Я погоджуюсь
Технічна підтримка
У вас увімкнено AdBlock або інший модуль для блокування реклами. Тому ви не бачите вікно Онлайн-консультанта на нашому сайті. Радимо вимкнути модуль або додати сайт myownconference.com.ua до списку виключень.
Онлайн консультант
Чат