Політика повернення коштів

Будь-яка оплата, зроблена на користь MyOwnConference, не підлягає поверненню, оскільки в MyOwnConference Ви платите за Сервіс тільки тоді, коли плануєте його використовувати. Оплату Сервісу користувач робить самостійно за власним бажанням. Ми не стягуємо жодних автоматичних платежів, за винятком платежів, здійснених за допомогою платіжної системи PayPal. Тому поверненню не підлягає жоден з запропонованих тарифних планів, включаючи одноденні плани та функцію розширення місткості вебінарної кімнати +100.

Натомість ми надаємо Користувачеві безплатний безстроковий акаунт, який дозволяє користуватися всіма функціями вебінарної кімнати безкоштовно.

Безплатний акаунт не обмежений у часі та не вимагає надання платіжної інформації для реєстрації. Завдяки цій можливості Ви без жодного ризику можете протестувати MyOwnConference перед покупкою.

Ви можете користуватися можливостями нашого Сервісу в рамках безкоштовного акаунту постійно.

Ми не повертаємо коштів, навіть якщо Ви внесли оплату і через кілька днів вирішили закрити акаунт. У такому випадку надалі ми не будемо стягувати оплату за наступний період, тому що не здійснюємо обробки платежів в автоматичному режимі. Однак всі засоби, які надійшли на наш рахунок, не можуть бути повернуті.

У разі якщо Користувач вніс суму, яка перевищує ціну обраного тарифного плану, різниця зараховується на рахунок майбутнього користування акаунтом.

Перш ніж оплатити послуги Сервісу, ми наполегливо радимо Вам скористатися безкоштовним акаунтом, щоб переконатися, чи наш Сервіс вам пасує.

Безкоштовний акаунт має наступні обмеження:

  • кількість ведучих — 2;
  • безперервний час запису вебінару — 20 хвилин;
  • кількість підписників у системі розсилки — 100.
Всі інші інструменти надаються у повному обсязі.


MyOwnConference особливо уважно відстежує всі відгуки користувачів про наше програмне забезпечення. Якщо Ви (Користувач) відправите нам повідомлення про помилку, будь-яке питання або пропозицію, то отримаєте швидку і компетентну відповідь наших фахівців служби технічної підтримки протягом 24 годин. Зазвичай більшість проблем, що виникають, вирішуються одразу в онлайн-чаті на нашому сайті, в панелі управління, вебінарній кімнаті або в Skype: myownconference.

Якщо Користувач порушує умови Угоди користувача, ми можемо припинити або тимчасово зупинити дію послуги з повідомленням або без, а також без повернення невикористаних коштів.

З Політики повернення коштів не може бути винятків.

(Останнє редагування: 10 січня, 2019. Ревізія: 3.1)

Для забезпечення якості роботи веб-сайту ми використовуємо файли cookies. Якщо ви згодні, просто продовжуйте використовувати сайт. Якщо бажаєте отримати більш детальну інформацію, натисніть сюди.

Технічна підтримка
У вас увімкнено AdBlock або інший модуль для блокування реклами. Тому ви не бачите вікно Онлайн-консультанта на нашому сайті. Радимо вимкнути модуль або додати сайт myownconference.com.ua до списку виключень.
Онлайн консультант
Чат