Пошук не дав результатів :(
Термін дії безплатного акаунта не обмежений. Ви зможете користуватися можливостями нашого сервісу безоплатно на постійній основі.
Усі інші інструменти надаються у повному обсязі.
В MyOwnConference є три типи тарифів: одноразові, на місяць та річні. Річні плани мають термін дії 365 днів, плани на місяць — 30 днів, одноразові — 24 години з моменту оплати.
Ви можете заплатити за тарифний план банківським переказом, картою або через PayPal. Оплата картою здійснюється за допомогою платіжної системи, яка обслуговує Visa, MasterCard, WebMoney. У панелі управління ви можете вибрати спосіб оплати через PayPal.
Зверніть увагу, карта VISA ELECTRON не діє для оплати в інтернеті. Для оплати сервісу використовуйте VISA CLASSIC.
Сплатити за сервіс можна за допомогою банківського переказу. Для цього в розділі Профіль активуйте пункт Реквізити юр. особи. Впишіть до поля реквізити. Після цього перейдіть до розділу Оплата та виберіть потрібний план. Далі натисніть на пункт Банківський переказ. Сплатіть послуги MyOwnConference в банку за допомогою отриманого рахунку-фактури.
Зверніть увагу, що сплачуючи за допомогою банківського переказу, зарахування коштів і активування вашого акаунту відбудеться протягом 3-7 банківських днів.
Важливо! Банківським переказом ви можете заплатити за будь-який тариф, окрім одноденного. Сплатити за одноденні тарифні плани можна виключно картою або за допомогою PayPal.
Під час вебінару ви завжди можете купити додаткові 100 місць. Для цього в правому верхньому кутку натисніть кнопку меню і виберіть пункт Купити додаткові місця. Після вдалої оплати ваша вебінарна кімната буде залишатися збільшеною на 100 місць протягом наступних 5 годин. Покупка додаткових місць не призводить до збільшення тривалості запису вебінару в безплатних тарифах.
У нас немає жодних лімітів на кількість вебінарів, які ви можете провести у нас. Ви маєте змогу проводити необмежену кількість вебінарів у рамках будь-якого плану.
Так, ми приймаємо оплату в BTC (Bitcoin) і ETH (Ethereum) за поточним курсом на день оплати. За платіжною адресою звертайтеся до онлайн-підтримку.
Ми використовуємо передові технології захисту даних користувачів. Вся ваша інформація, завантажені презентації, відеоролики, файли, а також відео та звук захищено SSL-сертифікатами і найнадійнішим шифруванням AES-128 (Advanced Encryption Standard).
У нашому сервісі ми використовуємо систему адаптивного стискання відео та звуку, тому якість мовлення під час вебінару залежить від швидкості вашого інтернет-з'єднання. Для якісної трансляції швидкість інтернету повинна становити не менше ніж 4-5 Мбіт, якщо виступає лише один ведучий.
Зверніть увагу! Якщо декілька учасників входять на вебінар з однієї IP-адреси, інтернет-з’єднання ділиться на кількість підключень. У цьому випадку ми не гарантуємо якість звуку і зображення на вебінарі. Для проведення корпоративних заходів радимо використовувати інтернет зі швидкістю 50 Мбіт и вище.
Ви можете завантажувати і використовувати в своїх вебінарах файли наступних форматів:
Після закінчення терміну дії акаунта, доступ до файлів у панелі керування буде закрито. Ви можете відновити доступ до них протягом 180 днів за умови оплати послуг сервісу.
Час зберігання записів вебінарів для будь-якого тарифу становить 180 днів (6 місяців). Після цього часу запис автоматично видаляється.
Так, ви можете проводити вебінари зі смартфона і планшета у мобільному браузері без завантаження додатку. Вам будуть доступні всі функції і можливості, що й у версії для комп'ютера.
Для максимально комфортного проведення вебінарів на мобільних пристроях рекомендуємо використовувати останні версії браузерів: Google Chrome, Mozilla Firefox або Yandex Browser.
Під час вебінару у ведучого було погане інтернет-з'єднання. У такому випадку відео з камери ведучого не записується, щоб забезпечити високу якість запису загалом, а також зберегти найважливіше на вашому вебінарі — звук.
У Google Chrome, Mozilla Firefox і Yandex Browser необхідно підтвердити доступ до вашої камери та мікрофону в спливаючому рядку браузера у верхній частині екрану. Підтвердження відбувається натисканням на кнопку "Allow".
Наше програмне забезпечення для проведення вебінарів зазвичай працює з будь-яким браузером та на будь-якій платформі. Наша команда бета-тестування намагається перевірити працездатність платформи на всіх доступних на сьогодні операційних системах і браузерах. Але, на жаль, іноді трапляються винятки. Наприклад, вебінар не працюватиме, якщо:
Якщо ви або хтось із ваших слухачів зіштовхнулися з подібними проблемами під час використання нашої платформи, будь ласка, зв'яжіться з нашою технічною підтримкою. Ми зробимо усе можливе, щоб допомогти вам якомога швидше.
Перевірте, до якого розділу ви хочете завантажити файл. Неможливо завантажувати відеоматеріали у розділ презентацій, презентації у розділ файлів тощо;
Можливо, під час створення презентації на неї було встановлено пароль. Наша система не може відкривати захищені таким чином файли. Тому перед завантаженням перевірте, чи не встановлено пароль на вашу презентацію.
Якщо ви є відвідувачем вебінару, така ситуація може виникнути у тому разі, коли ведучий заборонив вам доступ до вебінару. У цьому випадку необхідно зв'язатися з організацією, яка надала посилання на вебінар, та з'ясувати причину блокування.
Також, можливо, ви не можете зайти на вебінар, оскільки ваш системний адміністратор закрив доступ до всього, що прямо не дозволено керівництвом. У такому разі, попросіть його відкрити доступ до наступних доменних імен:
*.moc.ac
*.mywebinar.io
*.mywebinar.net
*.mywebinar.com
*.mywebinar.live
*.myownconference.com.ua
*.myownconference.net
*.myownconference.org
Наше програмне забезпечення транслює зображення вашої камери з найбільш можливою якістю. Така трансляція вимагає гарної якості інтернет-з'єднання, оскільки використовує чималу кількість інтернет-трафіку. Якщо швидкість інтернет-з'єднання недостатньо висока:
Якщо у вас в кімнаті багато таких учасників, тоді під час трансляції увійдіть до налаштувань камери, натиснувши на іконку шестерні та встановіть якість 180p. Це дозволить знизити навантаження на інтернет-з'єднання у вас й у ваших учасників.
Ведучий ↑ | Ведучий ↓ | Учасник ↓ | |
1 ведучий | 1 Мбит/с | 2 Мбит/с | 2 Мбит/с |
2 ведучих | 1 Мбит/с | 4 Мбит/с | 4 Мбит/с |
3 ведучих | 1 Мбит/с | 6 Мбит/с | 6 Мбит/с |
4 ведучих | 1 Мбит/с | 8 Мбит/с | 8 Мбит/с |
5 ведучих | 1 Мбит/с | 10 Мбит/с | 10 Мбит/с |
6 ведучих | 1 Мбит/с | 12 Мбит/с | 12 Мбит/с |
7 ведучих | 1 Мбит/с | 14 Мбит/с | 14 Мбит/с |
8 ведучих | 1 Мбит/с | 16 Мбит/с | 16 Мбит/с |
9 ведучих | 1 Мбит/с | 18 Мбит/с | 18 Мбит/с |
Ведучий ↑ | Ведучий ↓ | Учасник ↓ | |
1 ведучий | 2 Мбит/с | 3 Мбит/с | 3 Мбит/с |
2 ведучих | 2 Мбит/с | 5 Мбит/с | 5 Мбит/с |
3 ведучих | 2 Мбит/с | 7 Мбит/с | 7 Мбит/с |
4 ведучих | 2 Мбит/с | 9 Мбит/с | 9 Мбит/с |
5 ведучих | 2 Мбит/с | 11 Мбит/с | 11 Мбит/с |
6 ведучих | 2 Мбит/с | 13 Мбит/с | 13 Мбит/с |
7 ведучих | 2 Мбит/с | 15 Мбит/с | 15 Мбит/с |
8 ведучих | 2 Мбит/с | 17 Мбит/с | 17 Мбит/с |
9 ведучих | 2 Мбит/с | 19 Мбит/с | 19 Мбит/с |
Ведучий ↑ | Ведучий ↓ | Учасник ↓ | |
1 ведучий | 2 Мбит/с | 3 Мбит/с | 3 Мбит/с |
2 ведучих | 2 Мбит/с | 5 Мбит/с | 5 Мбит/с |
3 ведучих | 2 Мбит/с | 7 Мбит/с | 7 Мбит/с |
4 ведучих | 2 Мбит/с | 9 Мбит/с | 9 Мбит/с |
5 ведучих | 2 Мбит/с | 11 Мбит/с | 11 Мбит/с |
6 ведучих | 2 Мбит/с | 13 Мбит/с | 13 Мбит/с |
7 ведучих | 2 Мбит/с | 15 Мбит/с | 15 Мбит/с |
8 ведучих | 2 Мбит/с | 17 Мбит/с | 17 Мбит/с |
9 ведучих | 2 Мбит/с | 19 Мбит/с | 19 Мбит/с |
Для початку зменште гучність динаміків. Для цього скористайтеся регулятором гучності мікрофона над кнопкою Говорити. Якщо проблема все ще залишається, будь ласка, зверніться до служби підтримки.
Можливо, у вас в браузері Opera включено VPN, який блокує технологію передачі звуку і відео WebRTC. Щоб в Опері працювали WebRTC разом з VPN, потрібно відкрити розширені налаштування браузера і в розділі Безпека активувати перший пункт Використовувати будь-який відповідний мережевий інтерфейс (рекомендовано).
Щоб уникнути клацань під час вебінару й/або на записі, вам необхідно зменшити якість трансльованого відео з камери. Для цього в вебінарній кімнаті відкрийте налаштування і виберіть менше значення в пункті Якість. Якщо ви виступаєте тільки зі звуком без відео, а клацання все одно зберігається, то рекомендуємо вам вимкнути всі невикористовувані програми і максимально розвантажити інтернет: закрити всі непотрібні вікна та вкладки браузера та зупинити завантаження файлів.
Windows XP більше не підтримується компанією Microsoft. Браузери більше не оновлюються на Windows XP, а тому ми не можемо гарантувати роботу нашого сервісу. Щоб проводити вебінари й брати в них участь, оновіть вашу операційну систему до останньої версії або використовуйте інший пристрій.
Для запису вебінару потрібно під час проведення вебінару натиснути кнопку "Записати". Після цього почнеться відлік тривалості запису. Для закінчення запису потрібно натиснути на цю кнопку. Почати та зупинити запис може будь-хто з присутніх у кімнаті ведучих.
Після завершення запису його автоматично буде відправлено на конвертацію. Записаний вебінар стане доступним для завантаження в панелі керування, а також у самій кімнаті у форматі MP4. Крім того, існує можливість переглядати запис онлайн, а також відтворювати його під час інших вебінарів.
Ви вирішуєте самі, як виглядатиме запис вашого вебінару. Ви можете записувати область для показу матеріалів, камеру, чат, список учасників і ведучих. Мінімальний час для запису відео з камери становить 1 хвилину.
У вебінарній кімнаті натисніть кнопку Матеріали, далі виберіть вкладку Документи і натистніть на значок "+". У вікні, яке з'явиться, виберіть необхідні файли.
Система дозволяє завантаження презентацій розміром до 200 Мб та кількістю слайдів не більше 300. Відеофайл повинен бути не більшим ніж 1 ГБ.
Якщо у вас залишилися питання, зв'яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб.