Поширені запитання


Пошук не дав результатів :(

Пробний пакет


Який термін дії безплатного пакета?

Пробний безплатний пакет діє протягом 30 днів. За цей період ви зможете ознайомитися з усіма функціями та можливостями нашого сервісу, а також підібрати пакет, що вам підходить.

Як виглядатиме кімната для учасників вебінару?
Для того, щоб побачити, як виглядає кімната для учасників вебінару, відкрийте гостьове посилання в іншому браузері або зробіть тестовий запис.
Що відбувається після закінчення пробного періоду?

Після закінчення 30-денного періоду ви зможете перейти на один з платних пакетів та продовжити користуватися вашою вебінарною кімнатою. Якщо ви вирішите відмовитися від використання нашого сервісу, всі ваші дані буде видалено протягом наступних 30 днів, а акаунт заблоковано.

Які обмеження має безплатний пакет?

Безплатний пакет має наступні обмеження:

  • термін дії пакета становить 30 днів;
  • час запису вебінару обмежено до 20 хвилин.

Інший функціонал надається у повному обсязі.

Оплата сервісу


Яким є термін дії пакетів в MyOwnConference?

В MyOwnConference є три типи тарифів: одноразові, на місяць та річні. Річні пакети мають термін дії 365 днів, пакети на місяць — 30 днів, одноразові — 24 години. Відлік терміну дії пакета починається з моменту внесення оплати

На який термін можна оплатити пакети?

Будь-який обраний вами пакет послуг можна придбати на строк до 12 місяців.

Яким чином здійснюється оплата?

Оплата здійснюється за допомогою платіжної системи, яка підтримує WebMoney, Visa, MasterCard і DebitCard.

Зверніть увагу, карта VISA ELECTRON не діє для оплати в інтернеті.

Для оплати сервісу використовуйте VISA CLASSIC.

Які є обмеження щодо кількості вебінарів?

У нас немає жодних лімітів на кількість вебінарів, які ви можете провести у нас. Ви маєте змогу проводити необмежену кількість вебінарів у рамках будь-якого пакета.

Як можна отримати знижку?

Якщо ви заплатите за пакет на термін від двох місяців або перейдете на платний пакет, котрий включає більше однієї кімнати, діє постійна знижка у розмірі 10% на весь наступний період. Купуючи пакет на рік, ви отримуєте знижку у розмірі 20%.

Чи можу я оплатити сервіс криптовалютою?

Так, ми приймаємо оплату в BTC (Bitcoin) і ETH (Ethereum) за поточним курсом на день оплати. За платіжною адресою звертайтеся до онлайн-підтримку.

Загальні запитання про сервіс


Наскільки платформа є захищеною?

Ми використовуємо найсучасніші технології захисту даних користувачів. Уся ваша інформація, завантажені презентації, відеоролики, інші файли, а також відео і звук захищені SSL-сертифікатами.

Чи існує інтеграція з соціальними мережами?

Так, усі гості та учасники ваших вебінарів мають можливість відвідати вебінар, використовуючи свій акаунт в одній із 7 соціальних платформ.

Якою буде якість мовлення?

У нашому сервісі ми використовуємо систему адаптивного стискання відео та звуку, тому якість мовлення під час вебінару залежить від швидкості вашого інтернет-з'єдання. Для трансляції з максимальною якістю швидкість інтернету повинна становити не менше ніж 2 МБ (якщо ви будете використовувати камеру під час виступу). Для вебінарів без використання камери ця величина може бути на багато нижчою.

Файли яких форматів підтримує сервіс?

Ви можете завантажувати і використовувати в своїх вебінарах файли наступних форматів:

  • презентації: .ppt  .pptx  .pdf  .odp  .png  .jpg 
  • відео та аудіо: .mp4  .mp3
  • спільні файли: практично будь-які файли, за винятком тих, що відносяться до попередніх категорій.

Мобільний додаток


Чи можна брати участь у вебінарі з телефону чи планшету?

Так. Для цього потрібно завантажити свіжу версію мобільного додатку MyOwnConference за посиланнями: iOS   Android

Як брати участь у вебінарі з мобільного пристрою?
  1. Відкрити додаток;
  2. Скопіювати посилання на вебінар, яке надали організатори вебінару;
  3. Вставити його в поле «посилання» в додатку;
  4. Вказати ім'я.
Які можливості доступні учасникам у мобільному додатку?

Слухати трансляцію, писати повідомлення в чаті, читати повідомлення ведучого та інших учасників, переглядати відео, презентацію та екран ведучого.

Чи можливо проводити вебінар з мобільного додатку?

Ні, додаток призначений тільки для учасників. Зараз ми займаємося розробкою мобільного додатка для проведення онлайн-заходів.

Технічні питання


Що робити, якщо не вдається під'єднати мікрофон та камеру в Google Chrome і Yandex Browser?

У Google Chrome і Yandex Browser необхідно підтвердити доступ до вашої камери та мікрофону двічі: у вікні Adobe Flash Player Settings і в спливаючому рядку браузера у верхній частині екрану. Підтвердження відбувається натисканням на кнопку "Allow".

Що робити, якщо вебінар не працює?

Наше програмне забезпечення для проведення вебінарів зазвичай працює з будь-яким браузером та на будь-якій платформі. Наша команда бета-тестування намагається перевірити працездатність платформи на усіх доступних на сьогодні операційних системах та на усіх доступних браузерах. Але, на жаль, іноді трапляються винятки. Наприклад, вебінар не працюватиме, якщо:

  • На вашому комп'ютері не встановлено Adobe Flash Player. Завантажити та встановити його можна на цій сторінці.
  • Ваш браузер не підтримує HTML5 або вимкнено підтримку та виконання JavaScript сценаріїв;
  • Ваш браузер або якась зі встановлених програм блокує виконання програм для Adobe Flash Player. Наприклад, AdBlock, FlashBlock та подібні.

Якщо ви або хтось із ваших слухачів зіштовхнулися з подібними проблемами під час використання нашої платформи, будь ласка, зв'яжіться з нашою технічною підтримкою.

Що робити, якщо файл не завантажується?

Перевірте, до якого розділу ви хочете завантажити файл. Неможливо завантажувати відеоматеріали у розділ презентацій, презентації у розділ файлів тощо;

  • Якщо не завантажується презентація, перевірте, чи відповідає її формат допустимому;
  • У розділ відео/аудіо можна завантажити лише файли форматів MP4 та MP3;

Якщо не завантажуються файли для спільної роботи, спробуйте їх стиснути за допомогою архіватора.

Що робити, якщо у завантаженій презентації не видно слайди?

Така проблема може виникнути, якщо на комп'ютері невірно налаштовані дата та час. Вам необхідно в налаштуваннях вашого комп'ютера вибрати пункт "отримувати дату та час з сервера" або встановити точний час та дату вручну. Необхідність мати в налаштуваннях точну дату та час пов'язана з безпекою сервісу та неможливістю переглядати завантажені вами матеріали поза вашим вебінаром.

Чому після завантаження презентація може зникнути?

Можливо, під час створення презентації на неї було встановлено пароль. Наша система не може відкривати захищені таким чином файли. Тому перед завантаженням перевірте, чи не встановлено пароль на вашу презентацію.

Чому я не можу зайти на вебінар?

Якщо ви є відвідувачем вебінару, така ситуація може виникнути у тому разі, коли ведучий заборонив вам доступ до вебінару. У цьому випадку необхідно зв'язатися з організацією, яка надала посилання на вебінар, та з'ясувати причину блокування.

Якщо ви є ведучим вебінару, або у разі наявності фаєрволу/антивірусу, необхідно перевірити та розблокувати порти 443 (HTTPS) та 1935 (TCP).

Корпоративним клієнтам

Можливо, ваш системний адміністратор заборонив доступ до сайтів та сервісів, які не відповідають корпоративним вимогам.

У такому випадку, повідомте йому, що

для проведення або відвідування вебінару, необхідно відкрити доступ до таких ресурсів:

  • Ports 1935 (TCP), 443 (HTTPS)
  • RTMP протокол, WebSocket
Чому деяких учасників "викидає" з кімнати, або вони не бачать ведучого?

Наше програмне забезпечення транслює зображення вашої камери з найбільш можливою якістю. Така трансляція вимагає гарної якості інтернет-з'єднання, оскільки використовує чималу кількість інтернет-трафіку. Якщо швидкість інтернет-з'єднання недостатньо висока:

  • Учасника буде регулярно "викидати" з кімнати. У цей час ведучому у кімнаті буде видно, як користувач то виходить, то входить до кімнати.
  • В учасника картинка камери ведучого "зависає" або її зовсім не видно. Через це учасники пишуть у чаті "висить", "пропало зображення", "гальмує" і т. д.

Якщо у вашій кімнаті багато таких учасників, увійдіть до налаштувань, натиснувши на кнопку "Ваші налаштування" справа від імені ведучого (вашого імені) у списку учасників, і зробіть якість зображення з вашої камери нижчим, пересунувши повзунок лівіше (крайнє ліве положення видає мінімальну якість зображення). Підтвердьте зміни. Почніть мовлення знову. Повторюйте цю дію доти, доки для більшості учасників цю проблему не буде вирішено.

Яка має бути швидкість інтернет-з’єднання для правильної роботи вебінарної кімнати?
Необхідна швидкість з’єднання залежить від режиму, який використовується на вебінарі, та кількості ведучих. Мовлення з мікрофоном і камерою
Ведучий Учасник
1 ведучий 1 Мбит/с 512 Кбит/с
2 ведучих 3 Мбит/с 2 Мбит/с
3 ведучих 4 Мбит/с 3 Мбит/с
4 ведучих 5 Мбит/с 4 Мбит/с
5 ведучих 6 Мбит/с 5 Мбит/с
6 ведучих 7 Мбит/с 6 Мбит/с
7 ведучих 8 Мбит/с 7 Мбит/с
8 ведучих 9 Мбит/с 8 Мбит/с
9 ведучих 10 Мбит/с 9 Мбит/с
Мовлення з мікрофоном, камерою і показом робочого столу
Ведучий Учасник
1 ведучий 2 Мбит/с 1 Мбит/с
2 ведучих 4 Мбит/с 3 Мбит/с
3 ведучих 5 Мбит/с 4 Мбит/с
4 ведучих 6 Мбит/с 5 Мбит/с
5 ведучих 7 Мбит/с 6 Мбит/с
6 ведучих 8 Мбит/с 7 Мбит/с
7 ведучих 9 Мбит/с 8 Мбит/с
8 ведучих 10 Мбит/с 9 Мбит/с
9 ведучих 11 Мбит/с 10 Мбит/с
Мовлення з мікрофоном, камерою і показом відео або YouTube
Ведучий Учасник
1 ведучий 2 Мбит/с 1 Мбит/с
2 ведучих 4 Мбит/с 3 Мбит/с
3 ведучих 5 Мбит/с 4 Мбит/с
4 ведучих 6 Мбит/с 5 Мбит/с
5 ведучих 7 Мбит/с 6 Мбит/с
6 ведучих 8 Мбит/с 7 Мбит/с
7 ведучих 9 Мбит/с 8 Мбит/с
8 ведучих 10 Мбит/с 9 Мбит/с
9 ведучих 11 Мбит/с 10 Мбит/с

Панель управління


Як записати вебінар?

Для запису вебінару потрібно під час проведення вебінару натиснути кнопку "Записати". Зверху в інтерфейсі зали засвітиться червоний індикатор, кнопка змінить напис на "секундомір запису". Для закінчення запису потрібно натиснути на цю кнопку.

Запис буде містити все, що відбувається під час проведення вебінару. Список користувачів, курсор, кнопки керування та повідомлення чату не будуть міститися в записі.

Після завершення запису його автоматично буде відправлено на конвертацію. Записаний вебінар стане доступним для завантаження в панелі керування, а також у самій кімнаті у форматі MP4(відео — H.264, звук — AAC). Крім того, існує можливість переглядати запис онлайн, а також відтворювати його під час інших вебінарів.

Що входить до запису вебінару?

Ви вирішуєте самі, як виглядатиме запис вашого вебінару. Ви можете записувати область для показу матеріалів, камеру, чат, список учасників і ведучих. Мінімальний час для запису відео з камери становить 1 хвилину.

Важливо! Якщо якість запису не відповідає вашим очікуванням, це НЕ є підставою для повернення грошей за користування сервісом. Тому радимо спочатку скористатися безплатним тестовим періодом, щоб ознайомитись з усіма можливостями та нюансами роботи з системою.

Як запросити учасників на вебінар?

Для того, щоб запросити учасників на вебінар, необхідно скопіювати посилання для входу до вебінарної кімнати:

  • якщо ви знаходитеся в кімнаті, то кнопка "запросити на вебінар" розташована у лівому верхньому кутку кімнати під назвою вебінару;
  • якщо ви знаходитесь у панелі керування, у вкладці "Вебінари" знаходиться кнопка "скопіювати посилання", котра також генерує посилання для запрошення гостей.

Після того, як ви скопіюєте посилання, його можна надіслати іншим користувачам.

Крім того, ви можете активувати функцію "Дозволити ділитися посиланням на вебінар" у налаштуваннях вебінару і таким чином влаштувати безкоштовну рекламу вашого заходу.

Чи можливо вбудувати вебінар у свій сайт?

Так. Ви можете інтегрувати у свій сайт вбудовану версію вебінару, котра дозволяє користувачам переглядати вебінар безпосередньо з вашого сайта. Вбудована версія підтримує аудіо- та відеотрансляцію, перегляд презентацій, відеороликів, а також перегляд робочого столу ведучого.

Користувачі, які відвідують вебінар за допомогою вбудованої версії, беруть участь у вебінарі лише як "Слухачі", вони не можуть говорити, читати та відправляти повідомлення в чаті і не беруть участі в опитуваннях.

Як завантажити презентацію?

У панелі керування вибрати пункт "Документи", потім натиснути кнопку "Додати файли". У вікні, яке з'явилось, обрати необхідний файл або декілька файлів.

У вебінарній кімнаті натиснути кнопку "Матеріали", далі вибрати закладку "Документи", в якій необхідно натиснути кнопку "Завантажити". У вікні, яке з'явиться, вибрати необхідний файл.

Який максимально допустимий розмір презентації?

Система дозволяє завантаження презентацій розміром до 100 Мб та кількістю слайдів не більше 250.

Чи можу я імпортувати підписників з іншої системи?

Так. Ви можете імпортувати підписників із будь-якої системи розсилки, яка вимагає у користувачів підтвердження підписки, наприклад SmartResponder або MailChimp.

Щоб імпортувати підписників з іншої системи, зверніться до відділу підтримки MyOwnConference. Ми перевіримо і виключимо можливість надсилання електронних листів до тих власників email-адрес, які не давали прямої згоди на отримання конкретної розсилки.


Якщо у вас залишилися питання, зв'яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб.

Для забезпечення якості роботи веб-сайту ми використовуємо файли cookies. Якщо ви згодні, просто продовжуйте використовувати сайт. Якщо бажаєте отримати більш детальну інформацію, натисніть сюди.

Я погоджуюсь