Поширені запитання


Пошук не дав результатів :(

Пробний план


Який термін дії безплатного тарифного плану?

Термін дії безплатного акаунта не обмежений. Ви зможете користуватися можливостями нашого сервісу безоплатно на постійній основі.

Як виглядатиме кімната для учасників вебінару?
Для того щоб побачити, як виглядає кімната для учасників вебінару, відкрийте гостьове посилання в іншому браузері або зробіть тестовий запис.
Які обмеження має безплатний план?
  • час запису вебінару обмежено до 20 хвилин;
  • кількість підписників в системі розсилки обмежено до 100.

Інші інструменти доступні у повному обсязі.

Оплата сервісу


Яким є термін дії планів в MyOwnConference?

В MyOwnConference є три типи тарифів: одноразові, на місяць та річні. Річні плани мають термін дії 365 днів, плани на місяць — 30 днів, одноразові — 24 години з моменту оплати.

Яким чином здійснюється оплата?

Здійснити оплату можна за допомогою платіжної системи, яка обслуговує картки Visa, MasterCard; через WebMoney або PayPal.

Зверніть увагу, карта VISA ELECTRON не діє для оплати в інтернеті.

Для оплати сервісу використовуйте VISA CLASSIC.

Які є обмеження щодо кількості вебінарів?

У нас немає жодних лімітів на кількість вебінарів, які ви можете провести у нас. Ви маєте змогу проводити необмежену кількість вебінарів у рамках будь-якого плану.

Як можна отримати знижку?

Якщо ви заплатите за план на термін від двох місяців або перейдете на платний план, котрий включає більше однієї кімнати, діє постійна знижка у розмірі 10% на весь наступний період.

Чи можу я оплатити сервіс криптовалютою?

Так, ми приймаємо оплату в BTC (Bitcoin) і ETH (Ethereum) за поточним курсом на день оплати. За платіжною адресою звертайтеся до онлайн-підтримку.

Загальні запитання про сервіс


Якою є затримка зв’язку під час вебінару?
Ми забезпечуємо передачу сигналу в режимі реального часу (затримка менше ніж 1 секунда). Для цього браузер ведучих має підтримувати технологію WebRTC. Відсутність цієї технології призведе до затримки передачі відео та звуку від 4 до 7 секунд.
Наскільки платформа є захищеною?

Ми використовуємо найсучасніші технології захисту даних користувачів. Уся ваша інформація, завантажені презентації, відеоролики, інші файли, а також відео і звук захищені SSL-сертифікатами.

Чи існує інтеграція з соціальними мережами?

Так, усі гості та учасники ваших вебінарів мають можливість відвідати вебінар, використовуючи свій акаунт в одній із 7 соціальних платформ.

Якою буде якість мовлення?

У нашому сервісі ми використовуємо систему адаптивного стискання відео та звуку, тому якість мовлення під час вебінару залежить від швидкості вашого інтернет-з'єдання. Для трансляції з максимальною якістю швидкість інтернету повинна становити не менше ніж 2 МБ (якщо ви будете використовувати камеру під час виступу). Для трансляції без використання камери це значення може бути на багато нижчим і становити усього 100 Кбіт.

Зверніть увагу!

Якщо декілька учасників входять на вебінар з однієї IP-адреси, інтернет-з’єднання ділиться на кількість підключень. У цьому випадку ми не гарантуємо якість звуку і зображення на вебінарі.

Для проведення корпоративних заходів радимо використовувати інтернет зі швидкістю 50 Мбіт и вище.
Файли яких форматів підтримує сервіс?

Ви можете завантажувати і використовувати в своїх вебінарах файли наступних форматів:

  • презентації: .ppt  .pptx  .pdf  .odp  .png  .jpg 
  • відео та аудіо: .mp4  .mp3
Як довго зберігаються матеріали в панелі керування?

Після закінчення терміну дії акаунта, доступ до файлів у панелі керування буде закрито. Ви можете відновити доступ до них протягом 180 днів за умови оплати послуг сервісу.

Як довго зберігаються записи вебінарів?

Час зберігання записів вебінарів залежить від вибраного тарифного плану:

безплатний тарифний план – 5 днів
для всіх денних тарифних планів – 7 днів
для річних планів – 180 днів

тарифні плани, оплачені на 1-11 місяців:

  • 60 місць – 30 днів
  • 150 місць – 30 днів
  • 300 місць – 60 днів
  • 500 місць – 60 днів
  • 1000 місць – 90 днів

Гнучкі тарифні плани, оплачені на 1-11 місяців:

  • 35 місць – 60 днів
  • 75 місць – 90 днів
  • 150 місць – 90 днів
  • 350 місць – 90 днів
  • 550 місць – 90 днів
  • 750 місць – 180 днів
  • 1500 місць – 180 днів
  • 2000 місць – 180 днів

Мобільний додаток


Чи можна брати участь у вебінарі з телефону чи планшету?

Для участі у вебінарі з мобільного пристрою необхідно відкрити посилання на вебінар у браузері. Ми рекомендуємо використовувати браузери Chrome або Firefox для пристроїв на базі Android та Safari для iOS. Учасникам будуть доступні усі функції, що і в комп’ютерній версії вебінару.

Як брати участь у вебінарі з мобільного пристрою?
  1. Відкрити браузер;
  2. Скопіювати посилання на вебінар, яке надали організатори вебінару;
  3. Вставити його в адресний рядок браузеру;
  4. Вказати ім'я.
Чи можна проводити вебінар з мобільних пристроїв?

Так, ви можете проводити вебінари зі смартфона і планшета у мобільному браузері без завантаження додатку. Вам будуть доступні всі функції і можливості, що й у версії для комп'ютера.
Для максимально комфортного проведення вебінарів на мобільних пристроях рекомендуємо використовувати останні версії браузерів: Google Chrome, Mozilla Firefox або Yandex Browser.

Технічні питання


Чому на записі вебінару не видно камери ведучого?

Під час вебінару у ведучого було погане інтернет-з'єднання. У такому випадку відео з камери ведучого не записується, щоб забезпечити високу якість запису загалом, а також зберегти найважливіше на вашому вебінарі — звук.

Що робити, якщо не вдається під'єднати мікрофон та камеру в Google Chrome і Yandex Browser?

У Google Chrome і Yandex Browser необхідно підтвердити доступ до вашої камери та мікрофону двічі: у вікні Adobe Flash Player Settings і в спливаючому рядку браузера у верхній частині екрану. Підтвердження відбувається натисканням на кнопку "Allow".

Що робити, якщо вебінар не працює?

Наше програмне забезпечення для проведення вебінарів зазвичай працює з будь-яким браузером та на будь-якій платформі. Наша команда бета-тестування намагається перевірити працездатність платформи на всіх доступних на сьогодні операційних системах і браузерах. Але, на жаль, іноді трапляються винятки. Наприклад, вебінар не працюватиме, якщо:

  • Ваш браузер не підтримує HTML5, або у вас вимкнено підтримку та виконання JavaScript сценаріїв.
  • У вашому браузері встановлено розширення, таке як AdBlock, uBlock, uMatrix, NoScript.

Якщо ви або хтось із ваших слухачів зіштовхнулися з подібними проблемами під час використання нашої платформи, будь ласка, зв'яжіться з нашою технічною підтримкою. Ми зробимо усе можливе, щоб допомогти вам якомога швидше.

Що робити, якщо файл не завантажується?

Перевірте, до якого розділу ви хочете завантажити файл. Неможливо завантажувати відеоматеріали у розділ презентацій, презентації у розділ файлів тощо;

  • Якщо не завантажується презентація, перевірте, чи відповідає її формат допустимому;
  • У розділ відео/аудіо можна завантажити лише файли форматів MP4 та MP3;

Якщо не завантажуються файли для спільної роботи, спробуйте їх стиснути за допомогою архіватора.

Що робити, якщо у завантаженій презентації не видно слайди?

Така проблема може виникнути, якщо на комп'ютері невірно налаштовані дата та час. Вам необхідно в налаштуваннях вашого комп'ютера вибрати пункт "отримувати дату та час з сервера" або встановити точний час та дату вручну. Необхідність мати в налаштуваннях точну дату та час пов'язана з безпекою сервісу та неможливістю переглядати завантажені вами матеріали поза вашим вебінаром.

Чому після завантаження презентація може зникнути?

Можливо, під час створення презентації на неї було встановлено пароль. Наша система не може відкривати захищені таким чином файли. Тому перед завантаженням перевірте, чи не встановлено пароль на вашу презентацію.

Чому я не можу зайти на вебінар?

Якщо ви є відвідувачем вебінару, така ситуація може виникнути у тому разі, коли ведучий заборонив вам доступ до вебінару. У цьому випадку необхідно зв'язатися з організацією, яка надала посилання на вебінар, та з'ясувати причину блокування.

Якщо ви є ведучим вебінару, або у разі наявності фаєрволу/антивірусу, необхідно перевірити та розблокувати порти 443 (HTTPS) та 1935 (TCP).

Чому деяких учасників "викидає" з кімнати, або вони не бачать ведучого?

Наше програмне забезпечення транслює зображення вашої камери з найбільш можливою якістю. Така трансляція вимагає гарної якості інтернет-з'єднання, оскільки використовує чималу кількість інтернет-трафіку. Якщо швидкість інтернет-з'єднання недостатньо висока:

  • Учасника буде регулярно "викидати" з кімнати. У цей час ведучому у кімнаті буде видно, як користувач то виходить, то входить до кімнати.
  • В учасника картинка камери ведучого "зависає" або її зовсім не видно. Через це учасники пишуть у чаті "висить", "пропало зображення", "гальмує" і т. д.

Якщо у вашій кімнаті багато таких учасників, увійдіть до налаштувань, натиснувши на кнопку "Ваші налаштування" справа від імені ведучого (вашого імені) у списку учасників, і зробіть якість зображення з вашої камери нижчим, виберіть меньше значення (крайнє ліве положення видає мінімальну якість зображення). Підтвердьте зміни. Почніть мовлення знову. Повторюйте цю дію доти, доки для більшості учасників цю проблему не буде вирішено.

Яка має бути швидкість інтернет-з’єднання для правильної роботи вебінарної кімнати?
Необхідна швидкість з’єднання залежить від режиму, який використовується на вебінарі, та кількості ведучих. Мовлення з мікрофоном і камерою
Ведучий Учасник
1 ведучий 1 Мбит/с 512 Кбит/с
2 ведучих 1 Мбит/с 2 Мбит/с
3 ведучих 1 Мбит/с 3 Мбит/с
4 ведучих 1 Мбит/с 4 Мбит/с
5 ведучих 1 Мбит/с 5 Мбит/с
6 ведучих 1 Мбит/с 6 Мбит/с
7 ведучих 1 Мбит/с 7 Мбит/с
8 ведучих 1 Мбит/с 8 Мбит/с
9 ведучих 1 Мбит/с 9 Мбит/с
Мовлення з мікрофоном, камерою і показом робочого столу
Ведучий Учасник
1 ведучий 2 Мбит/с 1 Мбит/с
2 ведучих 2 Мбит/с 2 Мбит/с
3 ведучих 2 Мбит/с 3 Мбит/с
4 ведучих 2 Мбит/с 4 Мбит/с
5 ведучих 2 Мбит/с 5 Мбит/с
6 ведучих 2 Мбит/с 6 Мбит/с
7 ведучих 2 Мбит/с 7 Мбит/с
8 ведучих 2 Мбит/с 8 Мбит/с
9 ведучих 2 Мбит/с 9 Мбит/с
Мовлення з мікрофоном, камерою і показом відео або YouTube
Ведучий Учасник
1 ведучий 2 Мбит/с 1 Мбит/с
2 ведучих 2 Мбит/с 2 Мбит/с
3 ведучих 2 Мбит/с 3 Мбит/с
4 ведучих 2 Мбит/с 4 Мбит/с
5 ведучих 2 Мбит/с 5 Мбит/с
6 ведучих 2 Мбит/с 6 Мбит/с
7 ведучих 2 Мбит/с 7 Мбит/с
8 ведучих 2 Мбит/с 8 Мбит/с
9 ведучих 2 Мбит/с 9 Мбит/с
Учасники скаржаться на хрипи мікрофона. Як цьому зарадити?

Для початку зменште гучність динаміків. Для цього скористайтеся регулятором гучності мікрофона над кнопкою Говорити. Якщо проблема все ще залишається, будь ласка, зверніться до служби підтримки.

Панель управління


Як записати вебінар?

Для запису вебінару потрібно під час проведення вебінару натиснути кнопку "Записати". Після цього почнеться відлік тривалості запису. Для закінчення запису потрібно натиснути на цю кнопку.

Після завершення запису його автоматично буде відправлено на конвертацію. Записаний вебінар стане доступним для завантаження в панелі керування, а також у самій кімнаті у форматі MP4. Крім того, існує можливість переглядати запис онлайн, а також відтворювати його під час інших вебінарів.

Що входить до запису вебінару?

Ви вирішуєте самі, як виглядатиме запис вашого вебінару. Ви можете записувати область для показу матеріалів, камеру, чат, список учасників і ведучих. Мінімальний час для запису відео з камери становить 1 хвилину.

Важливо! Якщо якість запису не відповідає вашим очікуванням, це НЕ є підставою для повернення грошей за користування сервісом. Тому радимо спочатку скористатися безплатним тестовим періодом, щоб ознайомитись з усіма можливостями та нюансами роботи з системою.
Як запросити учасників на вебінар?

Для того, щоб запросити учасників на вебінар, необхідно скопіювати посилання для входу до вебінарної кімнати:

  • якщо ви знаходитеся в кімнаті, то кнопка "запросити на вебінар" розташована у лівому верхньому кутку кімнати зліва від назви вебінару;
  • якщо ви знаходитесь у панелі керування, у вкладці "Вебінари" знаходиться кнопка "скопіювати посилання", котра також генерує посилання для запрошення гостей.

Після того, як ви скопіюєте посилання, його можна надіслати іншим користувачам.

Крім того, ви можете активувати функцію "Дозволити ділитися посиланням на вебінар" у налаштуваннях вебінару і таким чином влаштувати безкоштовну рекламу вашого заходу.

Чи можливо вбудувати вебінар у свій сайт?

Так. Ви можете інтегрувати у свій сайт вбудовану версію вебінару, котра дозволяє користувачам переглядати вебінар безпосередньо з вашого сайта. Вбудована версія підтримує аудіо- та відеотрансляцію, перегляд презентацій, відеороликів, а також перегляд робочого столу ведучого.

Користувачі, які відвідують вебінар за допомогою вбудованої версії, беруть участь у вебінарі лише як "Слухачі", вони не можуть говорити, читати та відправляти повідомлення в чаті і не беруть участі в опитуваннях.

Як завантажити презентацію?

У панелі керування виберіть розділ Матеріали, підрозділ Документи, потім натисніть кнопку Додати файли. У вікні, яке з'явиться, виберіть потрібний файл або декілька файлів.

У вебінарній кімнаті натисніть кнопку Матеріали, далі виберіть вкладку Документи і натистніть на значок "+". У вікні, яке з'явиться, виберіть необхідні файли.

Який максимально допустимий розмір презентації?

Система дозволяє завантаження презентацій розміром до 100 Мб та кількістю слайдів не більше 250.

Чи можу я імпортувати підписників з іншої системи?

Так. У розділі Мої запрошення oберіть пункт Імпорт і завантажте CSV файл з контактами підписників.


Якщо у вас залишилися питання, зв'яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб.

Для забезпечення якості роботи веб-сайту ми використовуємо файли cookies. Якщо ви згодні, просто продовжуйте використовувати сайт. Якщо бажаєте отримати більш детальну інформацію, натисніть сюди.

Я погоджуюсь
Технічна підтримка
У вас увімкнено AdBlock або інший модуль для блокування реклами. Тому ви не бачите вікно Онлайн-консультанта на нашому сайті. Радимо вимкнути модуль або додати сайт myownconference.com.ua до списку виключень.
Онлайн консультант
Чат